Jaunais Audi SQ7 TDI pārdošanā no maija vidus 2

 
Volkswagen Baltic States | 2.maijs 2016 15:57

Pasaulē jaudīgākā ar dīzeļdzinēju aprīkotā apvidus automobiļa Audi SQ7 TDI* pirmie modeļi tirgū būs pieejami no 2016. gada vasaras.

Šim modelim ir 320 kW (435 ZS) jauda un 900 Nm liels griezes moments, kas no 0 līdz 100 km/h ļauj tam ieskrieties vien 4,8 sekundēs, patērējot nieka 7,2 litrus degvielas uz 100 kilometriem. Tas atbilst 189 g CO2 izmešu uz kilometru. Klienti Eiropā jauno Audi SQ7 TDI varēs pasūtīt no maija vidus.

Jaunā Audi SQ7 TDI 4,0 litru TDI dzinējs ir pilnībā pārstrādāts. Tas apvieno klasē labāko veiktspēju un zemu degvielas patēriņu, tādējādi garantējot nepārspējamu dinamiku. Tā elektriski vadāmais kompresors (EPC) pirmo reizi ir pieejams sērijveida automobilī. Šī ierīce uzlabo abu Audi SQ7 TDI turbokompresoru darbību, jo īpaši pie zema dzinēja apgriezienu skaita, nodrošinot izcilu veiktspēju, jau uzsākot braukšanu. Rezultāts ir dinamika bez jebkādas turbokompresoru darbības aiztures.

EPC enerģiju, kas kulmināciju sasniedz pie 7 kW, nodrošina 48 voltu elektriskā apakšsistēma. SQ7 TDI ir pirmais Audi automobilis, kas aprīkots ar augstākas jaudas elektrisko sistēmu. Šis tehniskais risinājums apvienojumā ar EPC ir arī pirmais solis ceļā uz augstas veiktspējas elektromehānisko pretapgāšanās stabilizācijas sistēmu. Lai nodrošinātu nepieciešamo lielo jaudu un īstermiņa enerģiju, elektriskajā apakšsistēmā aiz bagāžas nodalījuma ir atsevišķs litija jonu akumulators. Tā maksimālā jauda ir 13 kW. Līdzstrāvas pārveidotājs savieno 48 voltu un 12 voltu elektriskās apakšsistēmas.

Elektromehāniskā aktīvā pretapgāšanās stabilizācijas sistēma ir jauns tehnoloģiskais risinājums tirgū. Tā nodrošina kontrolētu un sportisku vadāmību. Automobilis līkumos ir stabilāks, ir ievērojami samazināts sāniskais slīpums, bet tendence pagriezt stūri nepietiekami tiek kontrolēta vēl vairāk. Tas nodrošina ātrāku sānisko paātrinājumu un tādējādi arī ātrāku braukšanu līkumos.

Jaunā Audi SQ7 TDI bāzes cena Vācijā ir 89 900 EUR. Tajā jau ietilpst pieprasītākais Audi Q7 papildaprīkojuma klāsts aptuveni 10 000 EUR vērtībā, kas šajā modelī ir iekļauts standartaprīkojumā. Tajā ietilpst LED priekšējie lukturi, adaptīvā pneimatiskā piekare ar S sērijas iestatījumiem, 3 spieķu sporta stūre ar daudzfunkcionālām pogām un pārnesumu pārslēgiem, 85 l liela degvielas tvertne, signalizācija, elektriski regulējami, apsildāmi sporta sēdekļi ar Alcantara un ādas apdari, 20 collu diski, sportiskas formas bamperi un durvju apdares līnijas, kā arī matēta alumīnija ielaidumi.

Jaunā SQ7 TDI papildaprīkojumā ir pieejama uzlabota dinamiskās vadāmības pakete, kas aptver trīs tehnoloģijas moduļus: quattro piedziņu ar sporta diferenciāli, visu riteņu stūrēšana sistēmu un jaunu elektromehānisko aktīvo pretapgāšanās stabilizācijas sistēmu.

Iepriekš minēto modeļu degvielas patēriņš

Audi SQ7 TDI (5 sēdvietas):
degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 7,2–7,5 l/100 km**,
CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 189–198 g/km**

Audi SQ7 TDI (7 sēdvietas):
degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 7,2–7,6 l/100 km**,
CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 190–199 g/km**

**Degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma rādītāji ir atkarīgo no izvēlētajām riepām un diskiem, kā arī no dzinēja un pārnesumkārbas komplektācijas.

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Andris 2.maijs 2016 18:00
8 0 Atbildēt

Paldies, par info! Bet es pat veco Q7 nevaru atļauties..

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti