Zādzību skaits 2016.gada pirmajos 3 mēnešos strauji pieaudzis 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Compensa | 21.jūlijs 2016 8:07

2016. gada pirmajos trīs mēnešos ievērojami pieaudzis zādzību skaits automašīnām, kuru vecums ir pieci gadi vai mazāk. Šī gada martā zagto automašīnu skaits ir 25, kas ir uz pusi vairāk nekā šajā periodā 2014. gadā, liecina apdrošināšanas kompānijas Compensa apkopotā statistika.

Autozagļu vidū vispopulārākā transportlīdzekļu marka jau trešo gadu ir Volkswagen, savukārt zagtākā automašīnu marka, kas ir vecumā līdz 5 gadiem, ir Toyota. Top 5 zagtākie transportlīdzekļu modeļi vecuma grupā līdz 5 gadiem ir Toyota Land Cruiser, Toyota RAV4, Toyota Avensis, Land Rover Range Rover, Honda CRC.

"Ņemot vērā straujo automašīnu zādzību pieaugumu, nedzīvības apdrošināšanas kompāniju uzdevums ir sniegt maksimālu drošību saviem klientiem. Lai to pilnvērtīgi nodrošinātu, sniedzam mūsu klientiem un brokeriem ieskatu aktualitātēs auto pasaulē, ieskaitot zināšanas drošību sistēmu pārbaudē," norāda Evija Dundure, Compensa Vienna Insurance Group UADB Latvijas filiāles vadītāja.

Pirmām kārtām būtu jāapzinās, ka nav tāda universālā risinājuma, kas pasargātu visas automašīnu markas un modeļus, taču, izvērtējot konkrēto automašīnas modeli un ar to saistītos nozagšanas riskus, ir iespējams atrast vispiemērotāko veidu, lai izvairītos no auto nonākšanas zagļu īpašumā. Lai gan zināms, ka ražošanas procesa laikā transportlīdzekļiem tiek uzstādīta rūpnīcas signalizācija, uz šo aizsarglīdzekli nevajadzētu pārlieku paļauties. Vairumā gadījumu tās atslēgt spēj pat amatieri, turklāt ļoti īsā laikā (pat 1 minūtē), līdz ar to obligāti nepieciešams kāds papildu nodrošinājums.

Viens no risinājumiem varētu būt papildu signalizācija, taču šeit jāpievērš uzmanība, cik kvalitatīvi tā uzstādīta un cik tehnoloģiski piemērota tā ir konkrētajai automašīnai. Tas ir ļoti būtiski, ņemot vērā, ka autozagļi var būt ļoti labi sagatavoti un profesionāli savā jomā.

It sevišķi liela nozīme tam ir attiecībā uz jaunajām keyless-go principa automašīnām, kuras iedarbināt iespējams, vienkārši piespiežot taustiņu nelielai, pārnēsājamai ierīcei, kas līdzinās brelokam. Jaunā sistēma, protams, ir ļoti ērta, taču tā kā signāls, ar kuru tiek atslēgta un iedarbināta mašīna, atrodas gaisā, to ir ļoti viegli pārtvert un tādējādi nozagt mašīnu. Šādos gadījumos optimāls risinājums būtu signalizācijas uzstādīšana, ko papildina automašīnas izsekošanas sistēma.

Ieviešot šo izsekošanas sistēmu, automašīnas īpašniekam tiek piešķirts īpašs čips, kam vienmēr jābūt līdzās, iekāpjot savā transportlīdzeklī. Ja mašīna tiek iedarbināta bez šī čipa, tiek aktivizēts signāls, ar kura palīdzību konkrēto transportlīdzekli iespējams izsekot. Tas nozīmē, ka, pat ja zaglis ir neitralizējis signalizāciju un nozadzis automašīnu, automašīnu ir iespējams atrast un atgūt, pateicoties minētajam signālam.

Auto ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa, un tā iegāde ir nozīmīgs pirkums, tādēļ Compensa aicina pret to izturēties atbildīgi, pasargājot savu braukšanas līdzekli un uzturot tā drošību.

 
Visi komentāri
 
igis 26.jūlijs 2016 20:35
0 0 Atbildēt

Saab in the thumbnail

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti