Jaunais Ford Kuga iepriecina ar bagātīgu un mūsdienīgu aprīkojumu 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Inchcape Motors Latvia | 14.oktobris 2016 12:45

Jaunais Ford Kuga piedāvā progresīvu aprīkojumu, kas palīdz autovadītājiem baudīt savienojamību, komfortu, drošību un labu izskatu uz ceļa.

Līdz ar jauno Ford Kuga ir radīts vēl progresīvāks, izsmalcinātāks un pieejamāks apvidus auto, kas padara braukšanu vieglāku, drošāku un baudāmāku arvien lielākam skaitam apvidus auto klientu Eiropā.

Jaunajā Kuga tiek piedāvāta Ford izsmalcinātā komunikācijas, informācijas un izklaides sistēma SYNC 3, inovatīvas autovadītāja palīgsistēmas, ergonomisks un ērts salons, kā arī jaudīgi un efektīvi dzinēji, tostarp Ford 1,5 litru TDCi dīzeļdzinējs ar 120 ZS jaudu, kura degvielas patēriņš ir 4,4 l/100 km un CO2 izmešu daudzums — 115 g/km. *

Jaunā Kuga aprīkojumā ir iekļauta arī perpendikulārās parkošanās palīgsistēma, kas palīdz autovadītājiem automātiski novietot automobili perpendikulāri brauktuvei, uzlabota aktīvās pilsētas bremzēšanas palīgsistēmas versija, kas palīdz izvairīties no sadursmēm, kā arī Ford adaptīvā priekšējā apgaismojuma sistēma optimālai redzamībai nepietiekama apgaismojuma gadījumā. Citu progresīvu sistēmu vidū ir brīvroku bagāžas nodalījuma atvēršanas funkcija un Ford inteliģentā visu riteņu piedziņa.

„Jaunais Kuga piedāvā jaunu, progresīvu aprīkojumu un tehnoloģiju, kas palīdzēs autovadītājiem baudīt savienojamību, komfortu, drošību un labu izskatu uz ceļa,“ stāsta Ford of Europe Produktu izstrādes nodaļas viceprezidents Džo Bakadžs. „Izsmalcināti veidotais jaunais dizains piešķir Kuga svaigu un modernu pieskaņu, savukārt SYNC 3 ļauj autovadītājiem komunicēt ar savu automobili un izmantot pievienotās ierīces tādos veidos, kas pirms pāris gadiem šķita neiespējami.“

Nepārtraukta savienojamība ar SYNC 3
Jaunais Ford Kuga ar jauno Ford savienojamības sistēmu SYNC 3 ļauj autovadītājiem kontrolēt audiosistēmas un navigācijas sistēmas funkcijas, kā arī pievienotos viedtālruņus, izmantojot vienkāršas sarunvalodā lietotas balss komandas. Lai nodrošinātu, ka jaunā versija ir uz klientu līdz šim visvairāk orientētā sistēma, Ford ir ņēmis vērā vairāk nekā 22 000 komentāru un rezultātus, kas iegūti pētniecības laboratorijās un aptaujās.

SYNC 3 sistēma piedāvā ātrāku darbību, reaģē uz vienkāršotām komandām un ir pieejama piecās jaunās valodās.** Nospiežot pogu un pasakot „Man nepieciešama kafija“, „Man nepieciešams benzīns“ vai „Man jāatrod stāvvieta“, autovadītāji var atrast apkārtnē tuvākās kafejnīcas, degvielas uzpildes stacijas vai stāvvietas, kā arī dzelzceļa stacijas, lidostas un viesnīcas.

SYNC 3 8 collu skārienekrāns darbojas tāpat kā viedtālruņu ekrāni. Jaunajam interfeisam ir lielākas un ērtāk lietojamas pogas, turklāt pirmo reizi ir iespējams lietot pirkstu satuvināšanas un vilkšanas žestus.

iPhone lietotāji var aktivizēt Apple CarPlay, kas ir pārdomātāks un drošāks iPhone lietošanas veids automobilī un ļauj autovadītājiem veikt zvanus, piekļūt mūzikai, nosūtīt un saņemt ziņojumus, saņemt norādes atbilstoši satiksmes situācijai, kā arī darīt daudz ko citu, vienlaikus koncentrējoties uz ceļu. Android™ lietotāji var aktivizēt Android Auto™. Android Auto piedāvā autovadītājiem zināmās un iecienītās lietotnes un pakalpojumus drošākā, integrētākā veidā ar Google meklēšanas funkciju, Google Maps un Google Play. Programmatūru ir iespējams atjaunināt bez vadiem, izmantojot Wi-Fi.

SYNC 3 piedāvā klientiem arī SYNC AppLink, kas ļauj ar balsi aktivizēt virkni viedtālruņa lietotņu, tostarp Glympse, Aupeo, Spotify, MyBoxMan, HearMeOut, AccuWeather un Los 40 Principales.

„Neatkarīgi no tā, vai kārojās rīta kapučīno braucienā uz darbu vai sedzat brauciena izmaksas, transportējot paku, SYNC 3 piedāvā jaunus, inovatīvus veidus, kā baudīt savienojamību, esot ceļā,“ stāsta Ford of Europe Elektronikas un elektrisko sistēmu projektēšanas nodaļas galvenais inženieris Kristofs Kellervessels. „SYNC 3 ir izstrādāts, lai papildinātu modernos viedtālruņus, tam ir intuitīvs 8 collu skārienekrāns, tas saprot dabiskāku runu, darbojas ātrāk un piedāvā vieglāk nolasāmu interfeisu.“

Izsmalcināta tehnoloģija automobiļa novietošanai bez stresa
Jaunais Ford Kuga atvieglo automobiļa vadīšanu un novietošanu stāvvietā, izmantojot izsmalcinātas autovadītāja palīgsistēmas. Jaunā perpendikulārās parkošanās sistēma papildina pusautomātisko aktīvo parkošanās palīgsistēmu, ko pērn izvēlējusies gandrīz puse Kuga klientu. Perpendikulārās parkošanās sistēma izmanto papildu ultraskaņas sensorus un, autovadītājam nospiežot pogu, ļauj atrast stāvvietas blakus citiem automobiļiem, kā arī paralēli brauktuvei un iestūrē automobili tajās, kamēr autovadītājs kontrolē akseleratora pedāli un bremzes.

Papildu sensori ļauj izmantot sistēmas, kas palīdz Kuga autovadītājiem arī izbraukt no stāvvietām:
• aizmugurējo sānu zonu uzraudzības sistēma brīdina no stāvvietas atpakaļgaitā braucošos autovadītājus par transportlīdzekļiem, kuri varētu šķērsot to ceļu. Sistēma darbojas ar radaru, kura darbības rādiuss ir 40 metri, un, uztverot no abām pusēm tuvojošos transportlīdzekļus, izdod trīs brīdinājuma signālus;
• palīgsistēma izbraukšanai no stāvvietas palīdz autovadītājiem izbraukt no stāvvietām paralēli braukšanas virzienam. Kad autovadītājs ir izvēlējies braukt pa labi vai pa kreisi, sistēma kontrolē stūri, bet autovadītājs kontrolē akseleratora un bremzes pedāli.

Jaunais Kuga piedāvā uzlabotu Ford aktīvās pilsētas bremzēšanas palīgsistēmas versiju, kas palīdz izvairīties no sadursmēm un tagad darbojas, automobilim braucot ar ātrumu līdz 50 km/h, nevis 30 km/h. Aktīvā pilsētas bremzēšanas palīgsistēma izmanto sensorus transportlīdzekļa priekšpusē, lai uztvertu priekšā esošus nekustīgus objektus un laikus palielinātu spiedienu bremžu sistēmā, ja automobilis tiem tuvojas pārāk strauji. Ja autovadītājs joprojām nereaģē, sistēma samazina dzinēja griezes momentu un automātiski aktivizē bremzes, lai samazinātu iespējamās sadursmes sekas vai novērstu sadursmi pavisam.

Jaunākās paaudzes Ford MyKey sistēma ļauj Kuga īpašniekiem ieprogrammēt atslēgu, kas var noraidīt ienākošos zvanus, ierobežot braukšanas ātrumu, liegt autovadītāja palīgsistēmu un drošības aprīkojuma atspējošanu, iestatīt audiosistēmas maksimālā skaļuma ierobežojumu vai vispār aizliegt audiosistēmas izmantošanu, ja pasažieri neizmanto drošības jostas. Uzlabotā MyKey sistēma piedāvā plašākas iespējas gan ātruma ierobežotāja, gan braukšanas ātruma atgādinājuma iestatījumiem.

Mūsdienīgais Kuga
Jaunais Kuga ir veidots Ford jaunākajā dizainā, radot izteiksmīgu un sportisku izskatu, kas raksturīgs arī kompaktajam apvidus automobilim EcoSport un jaunajam lielizmēra apvidus automobilim Edge. Lielo augšējo trapeces formas radiatora režģi un mazāko apakšējo režģi ieskauj jauni elegantas formas priekšējie lukturi ar LED dienas braukšanas gaismām, ko papildina stilīgi miglas lukturi.

Sportisko izskatu izceļ pārstrādātais aizmugurējo lukturu dizains, bet jaunais 17, 18 un 19 collu vieglmetāla disku klāsts ir pieejams dažādos apdares variantos, tostarp Luster Nickel. Visām modeļa versijām ir pieejamas divas jaunas virsbūves krāsas — Guard Grey un dzīvīgā Copper Pulse. Kad elektriskais sakabes āķis netiek izmantots, tas automātiski iebīdās aizmugurējā bamperī, lai saglabātu Kuga sportisko izskatu.

Jaunā Kuga rūpīgi veidotais salons ir uzlabots vēl vairāk, piedāvājot ergonomiskāku, stilīgāku un ērtāku pārvietošanos.

Stūres un gaisa kondicionēšanas sistēmas vadība ir vēl intuitīvākā, tajā ir mazāk pogu un slēdžu, kurus var vieglāk atšķirt, tādējādi ļaujot ātrāk atpazīt un izmantot vadības elementus. Stūre ir pieejama arī ar ādas apdari un apsildes funkciju, kas palielina komfortu aukstā laikā, savukārt pilnībā automātiskie Kuga modeļi būs aprīkoti ar pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņām manuālai pārnesumu pārslēgšanai, nenoņemot rokas no stūres.

Jauns komforta aprīkojums padara jauno Kuga vēl draudzīgāku lietotājam. Elektroniskā stāvbremze ir ērti lietojama un atbrīvo vietu lielākam uzglabāšanas nodalījumam viduskonsolē, kurā tagad ir nodalījums dažādu pudeļu un glāžu novietošanai, kā arī USB pieslēgvieta mobilo ierīču pievienošanai un uzlādei. Durvju aizslēgšanas indikators autovadītājam novietots acu priekšā, parādot vai durvis ir aizslēgtas vai nē.

Jaunais Kuga ir pieejams arī ar brīvroku bagāžas nodalījuma atvēršanas funkciju, kas ļauj atvērt un aizvērt bagāžas nodalījumu ar vieglu kājas kustību zem aizmugurējā bampera. Funkcija, ko pērn izvēlējās vairāk nekā trešdaļa Kuga klientu Eiropā, palīdz vecākiem viegli piekļūt bagāžas nodalījumam, atgriežoties no veikala ar iepirkumu maisiem, ratiņiem vai zīdaiņiem.

Pirmo reizi ir pieejams arī Ford Performance iedvesmotais jaunais Kuga ST-Line modelis un greznais Kuga Vignale, piedāvājot klientiem lielāku dizaina un specifikācijas izvēli visu laiku plašākajā Kuga modeļu klāstā.

Kuga ST-Line piedāvā izteiksmīgu virsbūves un salona dizainu, tostarp unikālus vieglmetāla diskus un sportiska dizaina sēdekļus, un papildina ST-Line modeļu klāstu, kurā ir arī Fiesta ST-Line, Focus ST-Line un Mondeo ST-Line. Jaunais Kuga ST-Line piedāvās arī visu laiku sportiskāko Kuga braukšanas dinamiku ar uzlabotiem šasijas elementiem, tostarp optimizētu piekari un stūres sistēmu, kas uzlabo virsbūves stabilitāti un nodrošina atsaucīgāku darbību.

Pirmklasīgais Kuga Vignale tiek piedāvāts ar ekskluzīvu specifikāciju, tostarp unikālo Vignale Milano Grigio virsbūves krāsu ar perlamutra efektu. Modeļa pirmklasīgo dabu izceļ Windsor āda ar unikālo sešstūra izšuvumu un izteiksmīgajām melnajām šuvēm uz sēdekļiem un durvīm.

Vignale ir Ford zīmola augstākās klases modelis Eiropā: tas ir mūsdienīgs, pirmklasīgs izstrādājums, kurā apvienots godalgots dizains, kvalitatīva apdare, progresīva tehnoloģija un ekskluzīva specifikācija. Kuga Vignale Eiropā pievienojas Ford Mondeo Vignale, S-MAX Vignale un Edge Vignale.

Jaudīgi un ekonomiski dzinēji
Jaunajam Kuga ir pieejami Ford jaunākie TDCi dīzeļdzinēji un EcoBoost benzīna dzinēji, kas nodrošina optimizētu veiktspēju apvienojumā ar zemu CO2 izmešu līmeni un mazākām ekspluatācijas izmaksām.

Ford 1,5 litru TDCi dīzeļdzinējs ar 120 ZS jaudu, sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu un priekšējo riteņu piedziņu patērē 4,4 l degvielas uz 100 km un saražo 115 g CO2 izmešu uz kilometru. Šis dzinējs patērē par 5% mazāk degvielas nekā aizstātais 120 ZS 2,0 litru TDCi dzinējs.

Citas piedāvātās dzinēju versijas:
• 1,5 litru TDCi dīzeļdzinējs ar 120 ZS jaudu, sešpakāpju PowerShift transmisiju un priekšējo riteņu piedziņu, kas patērē 4,8 l degvielas uz 100 km un saražo 124 g CO2 izmešu uz kilometru;
• 2,0 litru TDCi dzinējs ar 150 ZS jaudu, sešpakāpju manuālo transmisiju un priekšējo riteņu piedziņu, kas patērē 4,7 l degvielas uz 100 km un saražo 122 g CO2 izmešu uz kilometru, sešpakāpju manuālo transmisiju un visu riteņu piedziņu, kas patērē 5,2 l degvielas uz 100 km un saražo 135 g CO2 izmešu uz kilometru, vai sešpakāpju PowerShift transmisiju ar visu riteņu piedziņu, kas patērē 5,2 l degvielas uz 100 km un saražo 134 g CO2 izmešu uz kilometru;
• 2,0 litru TDCi dzinējs ar 180 ZS jaudu, sešpakāpju manuālo transmisiju un priekšējo riteņu piedziņu, kas patērē 5,2 l degvielas uz 100 km un saražo 135 g CO2 izmešu uz kilometru, vai sešpakāpju PowerShift transmisiju un visu riteņu piedziņu, kas patērē 5,2 l degvielas uz 100 km un saražo 134 g CO2 izmešu uz kilometru.

Ford 1,5 litru un 2,0 litru TDCi dzinēji ir aprīkoti ar jaunām dīzeļdzinēja sistēmām, tostarp NOX filtru tīrākiem izmešiem, elementiem ar dimantam līdzīgu pārklājumu, kas samazina berzi, kā arī izsmalcinātu turbokompresoru ar maināma izmēra vārstu, kas uzlabo dzinēja elpošanu.

Degvielu taupošas sistēmas, kas tiek piedāvātas visā modeļu klāstā, ir automātiskā Start-Stop sistēma un viedā reģeneratīvā uzlāde, kas aktivizē strāvas pārveidotāju un lādē akumulatoru, kad transportlīdzeklis brauc tukšgaitā un bremzē, atgūstot enerģiju, kura citādi tiktu pazaudēta.

Uzlabota redzamība un drošība
Jaunākās Ford tehnoloģijas un izsmalcināta virsbūves konstrukcija nodrošina skaidrāku redzamību un gādā par lielāku drošību uz ceļa gan jaunā Kuga pasažieriem, gan citiem ceļu satiksmes dalībniekiem.

Modelī Kuga pirmo reizi ir pieejama Ford adaptīvā apgaismojuma sistēma. Sistēma uzrauga apkārtējās vides apgaismojumu un automātiski uzlabo redzamību, pielāgojot jauno biksenona priekšējo lukturu staru kūļa leņķi atbilstoši vienam no septiņiem iestatījumiem atkarībā no braukšanas ātruma, stūres pagrieziena leņķa un attāluma līdz priekšā esošajam objektam.

Adaptīvā priekšējā apgaismojuma sistēma ietver laikapstākļiem pielāgotu apgaismojuma režīmu, kas automātiski pielāgo priekšējos lukturus, lai palīdzētu autovadītājiem pamanīt bīstamības ceļa malās ļoti stipra lietus laikā. Uztverot lietusgāzes, sistēma saīsina un paplašina priekšējo lukturu staru kūli, lai labāk apgaismotu ceļa malu un samazinātu citu autovadītāju apžilbināšanas iespēju no noplūdušiem ceļiem.

Jaunā Kuga formīgajam dzinēja pārsegam ir platāks centrālais pacēlums, kas ne tikai izceļ Kuga sportisko izskatu, bet arī veidots tā, lai precīzāk kontrolētu dzinēja pārsega deformāciju un elastību, sadursmes gadījumā uzlabojot gājēju aizsardzību. Ir pārstrādāts ne tikai dzinēja pārsegs, bet arī bagāžas nodalījuma durvis, lai palīdzētu samazināt bojājumus dārgākām detaļām, kuras pēc sadursmes ir jānomaina.

Jaunajā Kuga tiek piedāvātas arī progresīvas Ford sistēmas, tostarp:
• Ford inteliģentā visu riteņu piedziņa, kas pielāgo uz katru riteni novirzīto griezes momentu, uzlabojot vadāmību un vilkmi, jo īpaši uz slidena ceļa;
• līkumu braukšanas kontrole, kas neļauj zaudēt kontroli, ja autovadītājs iebrauc līkumā pārāk ātri;
• griezes momenta vektorēšanas kontrole, kas uzlabo braukšanas īpašības, radot nelielu bremzēšanas spēku riteņu iekšpusē, lai palīdzētu nodrošināt vilkmi un stabilitāti līkumos.

„Tādas izsmalcinātas tehnoloģijas kā mūsu inteliģentā visu riteņu piedziņas sistēma uzlabo mūsu klientu drošību un pārliecību,“ stāsta Bakadžs. „Inteliģentā visu riteņu piedziņa nosaka, cik laba ir riteņu saķere ar ceļa segumu, un var to pielāgot mazāk nekā 20 milisekundēs — tas ir 20 reizes ātrāk nekā nepieciešams acu pamirkšķināšanai.“

Jaunais Ford Kuga seko šogad klajā laistajam lielajam apvidus auto Edge un pērn klajā laistajam uzlabotajam apvidus auto modelim EcoSport. Ford paplašina savu apvidus auto klāstu, ņemot vērā nozares analītiķa IHS prognozi par to, ka apvidus auto segments Eiropā līdz 2020. gadam pieaugs līdz 27% no visiem pārdotajiem automobiļiem.

Kuga un Edge ir divi no pieciem jaunajiem vai pārstrādātajiem Ford modeļiem, kas tuvāko trīs gadu laikā sacentīsies ar saviem konkurentiem apvidus auto un krosoveru kategorijā.

Kad 2008. gadā tika uzsākta Kuga tirdzniecība, modelis ievērojami veicināja uzņēmuma apvidus automobiļu izplatību Eiropā, savukārt 2015. gadā tā pārdošanas apjoms sasniedza rekordu — 102 000 vienību, kas bija par 19% vairāk nekā 2014. gadā***. Kuga pārdošanas apjoms 2016. gada septembrī salīdzinājumā ar šo pašu mēnesi pērn pieauga par 4800 vienībām līdz 14500 vienībām, savukārt kopējais pārdošanas apjoms šogad jau ir sasniedzis gandrīz 95300 vienību.

Ford EcoSport pārdošanas apjoms septembrī pieaudzis no 1800 līdz 6400 skatoties pagājušā gada griezumā. Pārdošanas apjoms pieaudzis par 60% pirmajos deviņos mēnešos ar vairāk nekā 44 600 pārdotām automašīnām. Ford Edge pasūtījumu skaits, kopš automašīnas laišanas klajā Eiropā, sasniedzis 7800. 2016. gada trešajā ceturksnī pārdoti 144 906 Ford apvidus automobiļi, tas ir 41% pārdošanas pieaugums skatoties uz pagājušā gada to pašu periodu.

„Apvidus automobiļi no nelielas tirgus daļas Eiropā ir kļuvusi par vienu no lielākajām tendencēm autonozarē pēdējo desmit gadu laikā,“ stāsta Ford of Europe Mārketinga, pārdošanas un klientu apkalpošanas nodaļas viceprezidents Rolants de Vārds. „Katru reizi, kad kāds prognozē apvidus automobiļu pārdošanas apjoma samazinājumu, viņš maldās. Jo apvidus automobiļiem ir plaša piekrišana gan vīriešu, gan sieviešu, gan jaunu, gan vecu cilvēku vidū.“

# # #

*Norādītie degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma mērījumi veikti saskaņā ar Eiropas Regulu (EK) Nr. 715/2007 un (EK) Nr. 692/2008 jaunāko grozījumu tehniskajām prasībām un specifikācijām. Degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma rādītāji attiecas uz transportlīdzekļa klasi, nevis atsevišķu automobili. Izmantotā standarta testa procedūra ļauj salīdzināt dažādus transportlīdzekļu veidus un ražotājus. Degvielas/elektroenerģijas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma rādītājus un nobraucamo attālumu elektriskajā režīmā ietekmē ne tikai degvielas efektivitāte, bet arī braukšanas stils, kā arī citi netehniski faktori. CO2 ir galvenā siltumnīcefekta gāze, kas izraisa globālo sasilšanu.

**Jaunās SYNC 3 valodas ir čehu, dāņu, norvēģu, poļu (ar balss vadību) un zviedru (ar balss vadību). Tās papildina šobrīd jau piedāvātās SYNC valodas: nīderlandiešu, franču, vācu, itāļu, portugāļu, krievu, spāņu, turku un angļu.

** Ford of Europe savus pārdošanas datus aprēķina, izmantojot datus no 20 Eiropas valstīm, kurās to pārstāv vietējie pārdošanas uzņēmumi. Šīs valstis ir Austrija, Beļģija, Lielbritānija, Čehija, Dānija, Somija, Francija, Vācija, Grieķija, Ungārija, Īrija, Itālija, Nīderlande, Norvēģija, Polija, Portugāle, Spānija, Rumānija, Zviedrija un Šveice.

Android un Andriod Auto ir Google Inc. prečzīmes.

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Piston 14.oktobris 2016 21:36
4 1 Atbildēt

Ebonīta serdi var aizstāt ar koka tapu, jo neviens šitik garu palagu nelasa tāpatās. :)

Ulass 14.oktobris 2016 21:31
2 0 Atbildēt

Un kur cena??? Droši vien neadekvāta, tāpat, kā tagadējam...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti