"Zebra TV" plāno tikties ar LTV, lai pārrunātu iespējas atsākt raidījuma demonstrēšanu LTV 9

 

Foto: Ekrānšāviņš no twitter.com

Nozare.lv | 17.janvāris 2017 13:44

Neatkarīgais producents SIA "Zebra TV" plāno tikties ar Latvijas Televīzijas (LTV) pārstāvjiem, lai pārrunātu iespējas atsākt pārraidīt satiksmes drošības tematikai veltīto raidījumu "Zebra", aģentūrai LETA teica raidījuma vadītājs Pauls Timrots.

Pēc viņa teiktā, "Zebra TV" gatavi saņemt līgumā noteikto sodu par pērnā gada sižetiem, kas tapa sadarbībā ar Rīgas domes Satiksmes departamentu. "Tā kā kļūdījāmies pirmoreiz visa raidījuma pastāvēšanas laikā, vēlamies turpināt konstruktīvu sarunu ar Latvijas Televīzijas vadību par situācijas risinājumu nākotnē," atzina Timrots, piebilstot, ka LTV kopš 1994.gada nav līdzfinansējusi raidījuma "Zebra" tapšanu, līdz ar to uzņēmums ir spiests meklēt finansējumu pašrocīgi.

Timrots rosināja, ka LTV kā sabiedriskajam medijam pašam jāspēj finansēt savi raidījumi vai arī jāpiesaista ilgtermiņa atbalstītāji. Ja LTV vismaz daļēji līdzfinansēs "Zebras" tapšanu, tad LTV būs iespējas arī pārvaldīt "Zebra" saturu. Tāpat nepieciešams izstrādāt arī jaunu sadarbības līgumu, kurā skaidri noteikti sadarbības nosacījumi. "Viņu pašreizējais līgums ir tāds purvs, ka tur jebkurš var kaklu nolauzt. Tam līgumam ir jābūt jaunam, skaidram. Mēs esam gatavi sanākt kopā, runāt, uzrakstīt jaunu, daudz "dzidrāku" līgumu. Mēs esam par to, lai līgumā viss ir skaidri un gaiši atrisināts," teica Timrots.

"Zebra" vadītājs arī uzsvēra, ka jebkurš neatkarīgais producents ir situācijas ķīlnieks, kamēr sabiedriskajai televīzijai pašai nav tik liela budžeta, lai tā spētu finansēt satura veidošanu. "Ikviens raidījums, kas saņem atbalstu no komersanta vai pašvaldības, vienmēr var raisīt aizdomas, arī tad, ja visi atbalstītāji ir norādīti," sacīja Timrots.

Viņš arī uzsvēra, ka "Zebra" komanda ilgus gadus raidījumā ir risinājusi sabiedrībai un valstij nozīmīgas tēmas - par izdzīvošanu ceļu satiksmē. "Es ļoti ceru, ka raidījums tuvākajā laikā atgriezīsies ēterā. Mums vairāki citi kanāli ir zvanījuši un piedāvājuši ēteru pie sevis, bet mēs pagaidām paturam pirmo roku atgriezties pie vecajiem kaimiņiem," teica Timrots piebilstot, ka "Zebra TV" izskanējuši vismaz trīs piedāvājumi pāriet uz citu kanālu ar savu raidījumu

Timrots arī uzsvēra, ka sižetu par sniega tīrīšanu Rīgā nav atbalstījis domes Satiksmes departaments. "Zebra TV” līgumattiecības ar RDSD beidzās pagājušā gada decembrī. "Varu likt roku uz sirds un teikt, ka Rīgas domes amatpersonas nekādā veidā neietekmēja nedz satura veidošanu, nedz uzdodamos jautājumus, nedz lūdza saskaņot sižeta gala versiju pirms tā parādīšanas ēterā. Visu šo raidījuma darbības laiku, kopš 1994.gada, sižetus esmu veidojis pēc labākās sirdsapziņas, tādus, lai pašam patīk, neatskaitoties nevienam," uzsvēra Timrots.

Raidījumu vadītājs Pauls Timrots aģentūrai LETA sacīja - ņemot vērā, ka iepriekš nav bijuši konflikti un kļūdas sadarbībā ar LTV, par šādu pārkāpumu būtu jāpiemēro sods, nevis jāpārtrauc demonstrēt raidījums. "Jebkurā līgumā ir paredzēts sods, atruna par pārkāpumiem. Šeit, visdrīzāk, mazliet ir pāršauts pār strīpu. Noteikti var meklēt risinājumu. Iepriekš tā nekad nav bijis, līdz ar to vienas kļūdas dēļ mest ārā raidījumu nešķiet korekts lēmums," viņš teica.

Jau vēstīts, ka LTV pirmdien paziņoja par lēmumu pārtraukt demonstrēt neatkarīgā producenta SIA "Zebra TV" satiksmes drošības tematikai veltīto raidījumu "Zebra" saistībā ar Rīgas domes apmaksātu raidījumā izvietotu reklāmu, kas saskaņā ar starp LTV un "Zebra TV" noslēgta līguma nosacījumiem bija liegts.

Saskaņā ar LTV komunikācijas direktores Daces Jansones iepriekš pausto, 11.janvārī raidījumā "Zebra" ir izvietota Rīgas domes apmaksāta informācija, ko paredzējis starp Rīgas domi un "Zebra TV" noslēgts iepirkuma līgums. Līdz ar to ir pārkāpts LTV un neatkarīgo producentu "Zebra TV" šā gada 28.jūnija noslēgtais raidījuma raidtiesību licences līgums, kura ietvaros producentam nav tiesību prasīt un saņemt no fiziskām vai juridiskām personām samaksu par piedalīšanos raidījumā. Tamdēļ producents nedrīkst pieļaut raidījumā slēptās reklāmas izvietošanu.

LETA jau vēstīja, ka šogad 11.janvārī televīzijā vērojamajā raidījumā "Zebra" pie sniega tīrītāja stūres bija sēdies Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Emīls Jakrins, bet pasažiera vietu ieņēma Rīgas mērs Nils Ušakovs (S). Raidījumā abas amatpersonas stāstīja par ielu tīrību Rīgā ziemas sezonā. Raidījums sociālajā tīklā "Twitter" izraisīja plašu rezonansi saistībā ar bažām, ka Jakrins vadījis sniega tīrītāju nepiesprādzējies. Tāpat izskanēja aizdomas, ka raidījums bijusi apmaksāta Rīgas domes reklāma.

Kā liecina "Firmas.lv" dati, SIA "Zebra TV" reģistrēta 2012.gadā, tas vienīgais īpašnieks un amatpersona ir Timrots. 2015.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 79 068 eiro, bet peļņa - 4744 eiro.

Lasi vēl par šo tēmu portālā iAuto: 

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Kāds 17.janvāris 2017 14:07
11 4 Atbildēt

Man šķiet, ja jau būtu reitingi Zebrai, tad jau nebūtu problēmu ar finansējumu. Problēma ir tāda, ka Zebru ļoti maz cilvēku skatās - šaurs loks, tikai tie, kurus interesē laba, pareiza autovadīšana. Varbūt Zebra varētu nedaudz mainīties un mēģināt popularizēt pašu autovadīšanu, vairot cilvēkos interesi par to? Tad arī būtu vairāk skatītāju. Bet tad vajadzētu arī tādu vadītāju, kurš ir ne tikai auto un satiksmes speciālists, bet kuram ir entuziasms un spējas ar to aplipināt arī citus - vai Timrotam tas būtu pa spēkam?

Kanibaals 18.janvāris 2017 10:39
9 1 Atbildēt

Puķu bērns vienmēr ir bijis, kaut vai ģērbšanās stils galīgi nepiedien raidījuma vadītājam, pietrūkst vēl caurās džinsas, kā Zebra pirmsākumos.

anonimikis 17.janvāris 2017 13:56
9 6 Atbildēt

Varbūt tomēr laiks pensijā? Ja kaut ko atsākt, tad varētu piedāvāt citiem producentiem ar svaigākām idejām arī iespēju ?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti