Līzingā ņemto auto "Top 5" uzvar "BMW" 11

 

Foto: iAuto.lv

Nord līzings | 22.februāris 2017 12:35

Latvijā auto līzinga pakalpojuma ņēmēju vidū jau trešo gadu pēc kārtas populārākais automobiļu zīmols bijis "BMW", liecina kreditēšanas uzņēmuma SIA "NORD līzings" apkopotā informācija.

Tikmēr "Volkswagen", kas pērn atzīts par pieprasītāko auto Eiropā, ir ceturtais visbiežāk līzingā iegādātais automašīnu zīmols.

1."BMW"

Starp favorītiem vairākus gadus pēc kārtas nemainīgi bijusi automašīnu marka "BMW". Aizvadītajā gadā, izmantojot "NORD līzings" pakalpojumus, šīs markas auto savā īpašumā iegūt izvēlējās lielākā daļa jeb 14 % auto līzinga pakalpojuma saņēmēju. Arī 2015. un 2014.gadā "BMW" saglabāja līdera pozīcijas - šo zīmolu izvēlējās attiecīgi 17 % un 14 % pakalpojuma saņēmēju.

2. "Volvo"

"Volvo" ar auto līzinga palīdzību savā īpašumā pērn izvēlējās iegūt kopumā 13 % pircēju, kas ir par 4 % vairāk nekā 2015. gadā un teju divreiz vairāk nekā 2014.gadā, kad šo marku izvēlējās 7 % pircēju.

3. "Audi"

Šis zīmols pērn ieņēmis trešā pirktākā auto pozīcijas. Identiska situācija bijusi 2015. gadā, savukārt 2014. gadā šo zīmolu izvēlējās 8 % pircēju, un tas bija piektais pirktākais auto.

4. "Volkswagen"

Šo automašīnu savā īpašumā 2016. gadā izvēlējās iegūt 10 % pircēju. Identiska statistika bijusi arī iepriekšējā gadā. Savukārt 2014. gadā šī zīmola auto bija otra līzingā visbiežāk iegādātā, kad to savā īpašumā izvēlējās iegūt 12 % klientu.

5."Mercedes Benz"

Piektais populārākais līzingā iegādātais automašīnas zīmols pērn bijis "Mercedes Benz" - to savā īpašumā lēma iegūt 8 % pircēju. Savukārt 2015. gadā tas kopā ar "Volvo" dalīja ceturtā pirktākā auto pozīcijas, kad to iegādāties izvēlējās 9 % klientu. Bet 2014. gadā šis zīmols bija sestais pirktākais - to ar līzinga palīdzību savā īpašumā ieguva 7 % automīļu.

Kā liecina "NORD līzings" statistika, pērn absolūtais vairākums - 77 % pircēju - savā īpašumā izvēlējās iegūt 10 - 15 gadus vecus spēkratus, tikmēr mašīnas, kas jaunākas par 10 gadiem, 2016. gadā līzingā ņēma 8 % klientu. Lielākā daļa - 75 % - lēma par labu automašīnai, kas darbināma ar dīzeļdegvielu, bet 16 % - deva priekšroku auto, kas darbināms ar benzīnu.

 

 

 

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
anonimikis 22.februāris 2017 13:05
7 1 Atbildēt

Secinājums - 10-15 gadus vecu auto grupā bmw pircēji ir visnabadzīgākie.

i 23.februāris 2017 8:20
6 1 Atbildēt

tām vienkārši ir lielāks resurs, diemžēl,japāņi un korejieši, nav paredzēti ilgstošai un intensīvai lietošanai, to resurs ir līdz 300tukt,ko šie arī veiksmīgi iztur,un tad to uzturēšana vairs neatmaksājās , bet šeit stāsts par 10 -15 gadīgiem auto, kas ir ar lielākiem nobraukumiem

viencexperc 22.februāris 2017 13:08
4 0 Atbildēt

tev tas ir jaunums?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti