Rīgā prezentēts jaunās paaudzes Audi A8 7

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 20.oktobris 2017 6:18

18. oktobrī Latvijas pirmizrādi Rīgā piedzīvoja jaunais, šī gada jūlijā Audi Samitā Barselonā prezentētais Audi A8 ceturtās paaudzes automobilis, kas iepriekšpārdošanā pieejams jau no šī gada oktobra

Audi A8 iemieso visas zīmola vērtības – sportisko raksturu, vieglu konstrukciju un quattro pastāvīgo pilnpiedziņu.
Jaunais Audi A8 priecēja prezentācijas viesus ar pārsteidzoši elegantu dizainu, šasijas risinājumiem, skārienjutīgu darbības koncepciju un visu piedziņu elektrifikāciju. Audi Zīmola vadītāja Latvijā un Lietuvā Ilze Grase-Ķibilde prezentācijā akcentēja būtiskākās jaunā A8 modeļa īpašības: “Jaunais modelis ir industrijas jaunums, tas ir revolucionārs gan starp Audi, gan auto nozarē. Audi A8 ārējā dizaina valoda ir grezna, pārliecināta un eleganta, savukārt, salona interjers ir radīts pēc jauna koncepta un to raksturo funkcionalitāte un ērtības. Dinamiska vadība un manevrētspēja, quattro piedziņa un vadītāja asistenta sistēmas padara braukšanu drošu un ērtu.” Jaunais Audi A8 Latvijā pasūtīšanai pieejams no 2017. gada 5. oktobra Audi dīleru centros. Jaunā modeļa sākumcena ir 86 700 eiro.

Audi A8 ir pirmais sērijveidā ražotais automobilis, kas īpaši izstrādāts autonomai braukšanai. Ar vairāk nekā 40 vadītāja asistenta sistēmām A8 kļūst par jaunu standartu konkurentu vidū. Audi mākslīgā intelekta satiksmes sastrēgumu pilots pārņem automobiļa vadību lēnā satiksmē ar ātrumu līdz 60 km/h uz šosejas un vairākjoslu ceļiem, kur starp abiem satiksmes virzieniem ir ierīkota fiziska sadalošā josla. No 2018. gada A8 pakāpeniski ieviesīs Audi mākslīgā intelekta stāvvietas un garāžas palīgsistēmas. Papildu radaru sensoriem, priekšējai kamerai un ultraskaņas sensoriem, Audi ir pirmais automobiļu ražotājs, kas izmanto arī lāzera skeneri.

Luksusa klases sedana ārējais dizains ar platu priekšējo resti un plūstošajām, muskuļotajām virsbūves līnijām simbolizē sportisku eleganci, izsmalcinātību un progresīvu statusu. To raksturo unikālie HD Matrix priekšējie LED lukturi ar Audi lāzera tehnoloģiju, LED gaismas joslas un OLED tehnoloģijas aizmugurējie lukturi. Automobiļa salons ieturēts minimālistiskā dizainā un aprīkots ar diviem skārienekrāniem, kas izslēgti saplūst ar paneli. Ar vienu no tiem iespējams kontrolēt informācijas un izklaides sistēmu, savukārt ar otru skārienekrānu iespējams kontrolēt gaisa kondicionēšanas un komforta funkcijas, kā arī ievadīt tekstu. Apvienotās akustiskās un taustes atbildes reakcijas padara jauno MMI sistēmu ārkārtīgi drošu, intuitīvu un ērtu lietošanā.

Latvijas tirgū Audi A8 ir pieejams ar diviem V6 turbo dzinējiem: 3,0 TDI un 3,0 TFSI. Dīzeļdegvielas dzinējs ar 2967 cm3 tilpumu attīsta 210 kW (286 ZS) jaudu un 600 Nm lielu griezes momentu. Tas ļauj A8 standartā aprīkotu ar quattro piedziņu sasniegt 100 km/h ātrumu vien 5,9 sekundēs. Jaunā Eiropas braukšanas cikla (NEDC) degvielas patēriņš ir 5,8−5,6 litri. Savukārt 3,0 litru turbokompresora tiešās degvielas iesmidzināšanas dzinējs nodrošina 250 kW (340 ZS) jaudu ar 500 Nm lielu griezes momentu. Abos dzinējos izmantots siksnas ģenerators-starteris, kas ir 48 voltu elektrosistēmas sirds. Daļējā hibrīda tehnoloģija (MHEV) ļauj automobilim pārvietoties ar izslēgtu motoru, ar iespēju to viegli atkārtoti iedarbināt. Tai ir arī uzlabota start/stop funkcija. Šo tehnoloģiju kopējais efekts palīdz dzinējiem samazināt degvielas patēriņu − reālos braukšanas apstākļos līdz 0,7 litriem uz 100 kilometriem.

Foto: Publicitātes attēls

 
Visi komentāri
 
viencexperc 20.oktobris 2017 9:16
5 8 Atbildēt

Prezentācija a8, bet bildēs es redzu a4.

...

Tiem, kas nesaprata - audi a8 ir tikai viena funkcija - reklamēt a4,a1, un a3.

Cilvēks skatās uz a8, rauj kulakā, bet tad ierauga tādu pašu auto tika divas reizes lētāku. Un hoplā - nopērk nabagu audī, ko paši dēvē par prēmiumu. Pilnā komplektācijā nesanāk nopirkt, pērk nabagu komplektācijās, un tad brīnās, kāpēc kaut kāda mazda ir aprīkota labāk.

GTD2 20.oktobris 2017 11:11
1 0 Atbildēt

apriiko mazdu kadaa komplektacijaa gribi taab us ta pati mazda par plastmsiigo leto salonu un slikto skanas izolaciju bez nekaada konforta. nedomāju ,ka a8 nir daudzu sapnis, cilvēki pērk tik lielu un tādas klases auto kāds nepieciešams un kādu var atļauties, cik zinu,ka mazdai nav pat vairs modelis, kas būtu līdzvērtīgs ne a8, ne pat a6 sestā mazda ir a4 klases masīna. .Un bildes nemaz neizskatās pēc a4 expertam laikam ar telpiskumu ir problēmas šis nemaz neizskatās pēc vidējas klases auto jo stipri lielāks

es 20.oktobris 2017 13:28
1 1 Atbildēt

Redzi vārds "Komforts" rakstās ar "m".

Un novērojums: tie, kas šo vārdu, kā arī "skrupulozi" prot uzrakstīt pareizi, parasti neblato ar jēdzieniem "konforts", "prestižs" un citiem pontiem. Tie parasti interesējas par auto patiesajām izmaksām mēnesī (kuras Audi konfigurācijas izmaksu un pārmudrītas konstrukcijas dēļ, tiešām ir nenormāli augstas) un piemēra savam budžetam, piemēra auto savām praktiskajām!!!!! vajadzībām un parasi izvēlas pragmatisku auto.

es 20.oktobris 2017 13:34
0 2 Atbildēt

Un Audi...... Audi LR realitātē ir 2 veida pircēji: 1. Bagātas organizācijas, kur VAG trenētajam otkatam ir milzu pievilcība un sekojošās izmaksas neattiecas uz lēmuma pieņēmēju;

2. "Konforta" un citu pontu cienītāji, kas iegādājas krietni padzīvojušu "prestižu" un pēctam braukā pie dažādiem meistariem nespējot saprast kāpēc bremžu disku maiņa šim ir 2X dārgāk kā Toyota.

Opis 20.oktobris 2017 15:15
3 0 Atbildēt

Antiņu komentāri.

dodge 20.oktobris 2017 17:08
9 0 Atbildēt

viencexperc sajēga par auto ir apmēram šāda:

Ja viņam ir jāizvēlās starp meitu, māti un omi, tad viņš nedomājot ņem omi, jo tai ir lielāks motors un skaļāks pirdiens...

naemis 21.oktobris 2017 8:26
1 0 Atbildēt

tev laikam dzīvē nav paveicies! visu laiku nodirs visu! tu laikam arī pat skolā neej!,jo mājas darbu nav ,vabūt palīgskolā ej,kas to lai zin,bet fakts ir tāds tu tālu tiksi ar savu negatīvo uz dzīvi viss ir slikti,visi sūdi ,nabagi utt.lai veicas šnir!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti