Trešo daļu autovadītāju no sēšanās pie stūres attur bailes no dalības intensīvā pilsētas satiksmē 12

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 16.novembris 2017 16:21

Vairāk nekā trešdaļu jeb 35% autovadītāju no sēšanās pie stūres attur bailes no dalības intensīvā pilsētas satiksmē, liecina degvielas tirgotāja "Circle K" un Drošas braukšanas skolas (DBS) veiktā aptauja.

Mazāk nekā piektdaļu jeb 15,4% autovadītāju norādījuši, ka viņus no sēšanās pie stūres attur bailes no apgrūtinošiem laikapstākļiem. Savukārt 14% respondentu atbild, ka regulāra automašīnas vadīšana ir apgrūtināta, jo izjūt citu cilvēku neticību autovadītāja braukšanas prasmēm, tikmēr 3% no aptaujātajiem jūtas droši tikai dienas gaišajā laikā.

Tāpat aptaujā noskaidrots, ka galvenais iemesls regulāras braukšanas ierobežošanai ir autovadītāja nepietiekamā pieredze ceļu satiksmē. Mazāk nekā puse jeb 44% respondentu norāda, ka braukšanas iemaņu trūkumu spētu novērst, iegādājoties savu automašīnu, bet 43% atzīmē, ka tam palīdzētu braukšanas iemaņu nostiprināšana pie pieredzējuša un mierīga instruktora.

Gandrīz puse jeb 49,2% autovadītāju būtu gatavi atsvaidzināt savas autovadītāja zināšanas un braukšanas iemaņas, Mazāk nekā piektdaļa jeb 18,3% norādīja, ka tas nebūtu nepieciešams, savukārt 29,7% atzina, ka nav par šādu soli domājuši.

Aptaujā, kas norisinājās no 26. līdz 31.oktobrim, piedalījās 930 DBS autoskolas un "Circle K" sociālo vietņu "Facebook" sekotāji no visas Latvijas vecumā no 18 līdz 65 gadiem.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 16.novembris 2017 16:33
0 3 Atbildēt

Ātrāk jāievieš pilnībā automatizēti auto. Jāsāk kā reiz ar pilsētas satiksmi.

jucis 16.novembris 2017 17:53
12 0 Atbildēt

A iemaaciities braukt nebuutu risinaajums?

Bils 16.novembris 2017 17:09
7 0 Atbildēt

Šķiet ka šajā aptaujā derēja uzzināt vai cilvēks regulāri brauc pa Rīgu vai tomēr ir no tālākas perifērijas.

eidis 16.novembris 2017 17:52
0 0 Atbildēt

Šorīt kundzīte, kurai ir bail no laikia apstākļiem, radīja pamatīgu haosu uz Tēriņu ielas. Acīmredzot pagalmā bija trāpijies drusku ledus un attiecīgi ātrāk par 40 nedrīkst braukt nekur. Vobšem aiz viņas trinās visi.

Vernons 16.novembris 2017 21:20
0 29 Atbildēt

STOP signāls nav brīdinājuma signāls. Virzienrādītāja ieslēgšanai nav norma. Process - ātruma samazināšana atdūries plikā "Distancē". Tātad CSN kļuvuši galīgi nevajadzīgi. Nu un kad policija pieliks pie sienas CSDD?

LAPK 149. panta 4. punkts neviļus kļuvis par atbalsta punktu! Nu un kādās briesmās nokļūsim ja CSN sāksim mācīt ar CSN 105. punktu.

iJuris 16.novembris 2017 21:44
12 1 Atbildēt

iAuto, lūdzu drusku cieņu saviem lasītājiem. Nepublicējies muļķu ziņas. 930 cilvēki ir stipri par maz puslīdz nopietnai aptaujai, lai parādītu visu Latvijas auto vadītāju viedokli.

DBS klienti atbild ka baidās braukt, tāpat kā vegānu veikalā 99% cilvēku neēd gaļu, tātad Latvijā neviens neēd.

Jeb 100% 1 klases skolnieki ir jaunāki par 99 gadiem

Kanibaals 21.novembris 2017 13:12
0 0 Atbildēt

Vēl jau nevar zināt kādi bija tie jautājumi. Ja no sērijas kādā krāsā Napaleona blatais zirgs, tad atbildes jau paredzamas.

E.B. 16.novembris 2017 22:43
5 2 Atbildēt

Vispar ko var iemācīt instruktors???? Ja ir ziema brauc ar 20 km/h vai to??? Pēc idejas,vajadzētu pēc vadītāja apliecības saņemšanas noteikt ar likumu,tad kad cilvēkam IR AUTO (nevis plāno iegādāties) iziet drošas braukšanas skolu.Nebūt nelobēju kāda biznesu,vnk lai vispār cilvēks saprastu ko dara 3 l motors vai klasiskā piedziņa uz ledus,ūdens vai ja ir izveidojusies sānslide.Bieži vien jauniem cilvēkiem sie mēģinājum beidzas vai nu vispār vai ar traģiskām sekām un līdzcietējiem.

Kaspars 16.novembris 2017 23:02
1 2 Atbildēt

Tur jau tā problēma sākas,ka autoskolās apmāca virspusēji un tikai pa pilsētu. Tagad vēl izdomājuši eksāmenā bezpunktu sistēmu to visu pasliktinās. Vajadzētu paildzināt to apmācību pa posmiem gan pilsētas,lauku režīmā gan ziemas un vasaras apstākļos dažādu apstākļu laikos

. 17.novembris 2017 8:42
1 1 Atbildēt

droši dodies uz cssd un nodod savu cccp iegūtās tiesības un kārto pa jaunam.

Neaizmirsti par smskreģit apmācības finansēšanai.

AnsisR 17.novembris 2017 9:01
1 0 Atbildēt

Drīzāk brukšanas nodarbībām papildus vajag karatē apmācības, lai atsaldeņiem var dot īblī.

he 17.novembris 2017 9:41
3 0 Atbildēt

iespējams te cilvēki jau ir timrotnozombēti-viss kas nav perfets,ir slikti un bīstami!!!cilvēki ir stresaini un savās prolēmās iegrimuši,tāpēc tas tā arī ir,pirms dažām dienām iebraucu lv.........vienkārši piz.ec jau pa bauskas šoseju,to braukšanas stilu-viss po.uj,man jātiek!!!nav pie vainas ne bauskas,ne jelgavas,ne tīnūžu ceļi,vaina ir galvās.pat leišos ar ko tādu nesaskāros.rīgā vispār nerunāsim-krustpils iela-4 JOSLAS,4!!!!3 vienā,pa vidu pretējā!diemžēl nebija ar ko nofilmēt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti