Toyota visstraujāk augošais zīmols Latvijā 1

 

Foto: iAuto.lv

WESS | 26.janvāris 2018 14:15

2017. gadā WESS Motors Toyota pārdošanas apjoms audzis vairāk nekā 33 %, kas veido 6,9% lielu tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā. Pērn kopumā WESS Motors Toyota pārdevis 1317 jaunus Toyota auto, no tiem viena trešā daļa bija hibrīdauto.

Latvijā kopumā pērn pārdots 2490 jaunu Toyota auto, kas ir par 24 % vairāk nekā gadu iepriekš. Tādējādi Toyota ir visstraujāk augošais automobiļu zīmols Latvijā ar tirgus daļu teju 13 % no kopējā tirgus apjoma.

Toyota ir Baltijas valstīs pārdotākais automobiļu zīmols 2017. gadā ar pārdotām 10 410 jaunām Toyota automašīnām, kas ir par gandrīz vienu ceturto daļu jeb 2013 automobiļiem vairāk nekā gadu iepriekš. Kopumā Toyota tirgus daļa Baltijā veido 13,02 %, kas to padara par vispieprasītāko auto zīmolu Baltijā. Savukārt Eiropā kopumā pērn pārdots vairāk nekā viens miljons Toyota auto, kas ir par 8 % vairāk nekā gadu iepriekš, sasniedzot 4,8 % lielu tirgus daļu no kopējā Eiropas autotirgus.

Aleksejs Radionovs, AS WESS izpilddirektors: “Aizvadītā gada rezultāti nostiprina Toyota zīmola tirgus pozīcijas un liecina par stabilu tirgus attīstību. Pēdējo gadu laikā Toyota zīmols ir bijis starp līderiem pircēju izvēlē, izvērtējot Toyota zīmola kvalitātes un cenas attiecību. Pēdējā gada laikā arī WESS Motors ir daudz ieguldījis klientu servisa attīstīšanā, nodrošinot mūsu klientiem pilna cikla apkalpošanu, sākot ar auto izvēli līdz pēcpārdošanas servisa nodrošināšanai. Iedzīvotāju interese par Toyota ir augsta, arvien biežāk priekšroka tiek dota hibrīdauto piedāvājumam, kas šobrīd jau veido ap 30 % no kopējā pārdošanas apjoma. Pieprasījums pēc alternatīviem un videi draudzīgiem risinājumiem pieaug, un mēs varam piedāvāt plašāko hibrīda modeļu izvēli.”

2017. gads Toyota zīmolam bija veiksmīgs, veicinot pārdošanas apjomu pieaugumu un palielinot tirgus daļu Latvijas un citu Baltijas valstu tirgos. 2017. gadā populārākie Toyota auto modeļi Latvijā bija Toyota RAV4, Toyota C-HR un Toyota Auris. Visstraujākā izaugsme bija nule atklātajam krosoveram Toyota C-HR un Toyota PROACE furgonam, liels pieprasījums bija arī jaunajam Toyota Yaris, kas tika atjaunināts pagājušajā gadā un guva labus pārdošanas rezultātus.

 
Visi komentāri
 
eidis 26.janvāris 2018 14:34
3 0 Atbildēt

Tā bilde gan simbolizē krītošu, ne augošu....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 2

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti