BTA aizvadījis veiksmīgāko gadu

 

Foto: Publicitātes attēls

BTA | 21.februāris 2018 5:48

Apdrošināšanas akciju sabiedrības “BTA Baltic Insurance Company” (turpmāk BTA) aizvadījusi veiksmīgu 2017. gadu, palielinot bruto parakstīto apdrošināšanas prēmiju apjomu Baltijas valstīs par 24,3%. Nozīmīgāko pienesumu izaugsmē nodrošinājuši tādi segmenti, kā KASKO, Īpašuma apdrošināšana, Vispārējā civiltiesiskā apdrošināšana un Veselības apdrošināšana.

Nozīmīgāko pienesumu izaugsmē nodrošinājuši tādi segmenti, kā KASKO, Īpašuma apdrošināšana, Vispārējā civiltiesiskā apdrošināšana un Veselības apdrošināšana.

2017. gadā BTA kopējais bruto parakstīto prēmiju apjoms Baltijā bija 164,6 miljoni eiro, kas ir par 24,3% vairāk nekā 2016. gadā. BTA gūtais pieaugums ir ievērojami lielāks nekā vidēji Baltijas apdrošināšanas tirgū, kur bruto parakstīto prēmiju apjoms palielinājās par 17,8%.

Vislabāk veicies Lietuvā, kur, salīdzinājumā ar 2016. gadu, bruto parakstīto prēmiju apjoms audzis par 28,7%. Latvijā tas palielinājies par 20,8%, sasniedzot 56,2 miljonus eiro, bet Igaunijā - par 16,7%.

Visos lielākajos apdrošināšanas segmentos BTA guvusi lielāku pieaugumu nekā vidēji apdrošināšanas tirgū Baltijā. KASKO apdrošināšanā bruto parakstīto prēmiju apjoms palielinājies par 23,4%, kamēr vidēji tirgū – par 13,2%. Īpašuma apdrošināšanā pieaugums bijis 31,2%, un Veselības apdrošināšanā 21,4%. Vidēji Baltijas tirgū abos segmentos parakstīto bruto prēmiju apjoms pērn bija attiecīgi par 7,7% un 11,7% lielāks nekā aizpērn. Latvijā lielajos segmentos ievērojamākais pieaugums bijis Īpašuma apdrošināšanā – 27,2% un Veselības apdrošināšanā – 21,1%.

Par 2,5% palielinājies bruto izmaksāto apdrošināšanas atlīdzību apjoms, visā Baltijā pārsniedzot 79,4 miljonus eiro. Katru darba dienu BTA atlīdzinājis klientiem zaudējumus vidēji 322 tūkstošu eiro apmērā, kas ir vairāk nekā 40 tūkstoši eiro katru darba stundu. Bruto izmaksāto apdrošināšanas atlīdzību apjoms Baltijā visstraujāk pieaudzis Veselības apdrošināšanā – par 20,9%, Īpašuma apdrošināšanā – par 15,7% un Vispārējā civiltiesiskā apdrošināšanā – par 13,8%.

«Esam gandarīti, ka 2017. gadā BTA izdevās turpināt attīstību un pabeigt gadu ar krietni labākiem pieauguma rādītājiem, nekā vidēji Baltijas tirgū. Dažādojot apdrošināšanas veidus un piedāvājot klientiem izdevīgus nosacījumus, esam palielinājuši savu tirgus daļu visās trīs Baltijas valstīs. Izaugsmi veicināja arī tendence cilvēkiem atbildīgāk izturēties pret īpašuma un veselības apdrošināšanu. Nozīmīgs notikums aizvadītajā gadā bija Interrisk pievienošana, kas uzlabo BTA pozīcijas kā korporatīvajā segmentā, tā tiešajā pārdošanā reģionos, ļaujot mums Baltijas līmenī nostiprināties apdrošināšanas sabiedrību līderu grupā,» rezultātus komentē BTA valdes priekšsēdētājs Jānis Lucaus.

Rudenī BTA pievienoja “InterRisk Vienna Insurance Group" (turpmāk InterRisk) Latvijas un Lietuvas biznesu un infrastruktūru. Darījums nostiprināja BTA pozīcijas Baltijas apdrošināšanas tirgū, un paver iespējas piedāvāt klientiem labākus pakalpojumus un izdevīgākus līguma nosacījumus.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti