Š.g. 1. martā stāsies spēkā jauni tehniskās apskates noteikumi "Transportlīdzekļu valsts tehniskās apskates un tehniskās kontroles uz ceļa", kas pilnveidos transportlīdzekļu tehniskās apskates kārtību.
Kopumā tiks saglabāts šobrīd spēkā esošais tiesiskais regulējums attiecībā uz transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa un aprīkojuma novērtēšanu transportlīdzekļu tehniskajā apskatē.
Jaunajos noteikumos tiek pārņemta Eiropas Savienības (ES) direktīva par tehnisko apskati, un atbilstoši direktīvai MK noteikumos tiks nostiprinātas prasības, kas jau šobrīd tiek īstenotas attiecībā uz tehniskās apskates stacijām un to aprīkojumu, inspektoru kvalifikāciju, apskates procesa un kvalitātes uzraudzību.
Bez tam atbilstoši direktīvai tiks precizētas un atsevišķos gadījumos arī paaugstinātas prasības attiecībā uz atsevišķu trūkumu vai bojājumu vērtējumiem tehniskajā apskatē (piemēram, transportlīdzekļa bremžu darbība, gaismas ierīces u.c.).
Tāpat jaunajos noteikumos būs izmaiņas transportlīdzekļu trūkumu un bojājumu numerācijā un turpmāk tā būs vienota visā ES. Tas nozīmē, ka, iegādājoties automobili jebkurā ES valstī, pēc trūkumu un bojājumu numerācijas varēs ērti pārliecināties par pēdējā tehniskajā apskatē fiksētajiem trūkumiem un bojājumiem.
Izlasot šo tā arī nesapratu, kādas tad izmaiņas.
Auto specializētā portālā jau varēja vairāk paskaidrot.
iAuto par slinku kaut ko vairāk uzrakstīt jo noteikti šis raksts ir nokopēts no kāda ziņu portāla.
DELFI Auto | šodien, 12:59
Kopumā tiks saglabāts šobrīd spēkā esošais tiesiskais regulējums attiecībā uz transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa un aprīkojuma novērtēšanu transportlīdzekļu tehniskajā apskatē.
Jaunajos noteikumos tiek pārņemta Eiropas Savienības (ES) direktīva par tehnisko apskati, un atbilstoši direktīvai Ministru kabineta noteikumos tiks nostiprinātas prasības, kas jau šobrīd tiek īstenotas attiecībā uz tehniskās apskates stacijām un to aprīkojumu, inspektoru kvalifikāciju, apskates procesa un kvalitātes uzraudzību.
Tāpat atbilstoši direktīvai tiks precizētas un atsevišķos gadījumos arī paaugstinātas prasības attiecībā uz atsevišķu trūkumu vai bojājumu vērtējumiem tehniskajā apskatē (piemēram, transportlīdzekļa bremžu darbība, gaismas ierīces u.c.).
Vēl jaunajos noteikumos būs izmaiņas transportlīdzekļu trūkumu un bojājumu numerācijā un turpmāk tā būs vienota visā ES. Tas nozīmē, ka, iegādājoties automobili jebkurā ES valstī, pēc trūkumu un bojājumu numerācijas varēs ērti pārliecināties par pēdējā tehniskajā apskatē fiksētajiem trūkumiem un bojājumiem.
Paskaties lūdzu, kas ir ziņas autors. Augšā pie raksta ir norādīts CSDD. Vai vēl jautājumi ir?
Ir gan.
1.Kāpēc Delfi jums ielika kloķi?2 stundas atrāk tika ievietots šis raksts.
2.Kāpēc tik pat tukš raksts kā Delfos?
Atbilde vienkārša - ir paņemta un nopublicēta CSDD preses relīze 1:1. Tās nemēdz labot, papildināt, paplašināt. Visas pretenzijas par šāda info saturisko nabadzību vērst pie autoriem.
Nu pārpublicēja dažas stundas vēlāk... vai, vai, vai, ko nu tagad darīt?
Nepublicē vispār ir pirmais variants,otrs,dodas vai zvana uz CSSD un savāc vairāk informācijas un publicē pilnvērtīgu rakstu kaut pēc divām dienām un lai lasītājam nerastos jautājumi.
Tā ir preses relīze, autors ir CSDD. Kas tur neskaidrs? Aaa, pareizi, tas Tu !
Mēs domājam, vai šo relīzi vispār publicēt.
Tagad tāds preses relīžu laikmets. Ta rodas lielākā daļa "rakstu".
Pašiem žurnālistiem nekas pašiem nav jāpēta, jāanalizē un jāsaprot.
Skaidrs ir viens,esi slīmests un slaists.
Tev taisnība, tu visu zini!