98% CSDD klientu ir apmierināti ar saņemto pakalpojumu 3

 
CSDD | 17.aprīlis 2018 17:50

Tika veikts pētījums, lai noteiktu klientu apmierinātību ar Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) darbu. Pētījuma ietvaros tika aptaujāti vairāk nekā 3000 CSDD klientu un noskaidrots, ka 98% CSDD klientu ir apmierināti ar saņemto pakalpojumu.

Visaugstāk klienti CSDD darbā novērtējuši kompetenci, pozitīvismu un operativitāti.

Pētījumā, kurš veikts sadarbībā ar Civitta Latvija, atklāts, ka kopējā apmierinātība ar CSDD pakalpojumu turpina uzlaboties, un ir ievērojami - par 18% - palielinājies pilnībā apmierināto klientu skaits, salīdzinājumā ar iepriekšējo aptaujas veikšanu 2014. gadā. Savukārt neapmierināto klientu skaits ir sarucis līdz minimumam – mazāk nekā 1%. Lielāka daļa no tiem ir neapmierināti attiecībā uz to, kas nav saistīts ar CSDD sniegto pakalpojumu – sodu un nodokļu nomaksu, kas tiek ieskaitīti valsts budžetā.

Foto: Publicitātes attēls

Aptaujātie atzina, ka visaugstāk CSDD darbā viņi vērtē kompetenci, pozitīvismu, kvalitāti, orientēšanos uz individuālu problēmas risināšanu, atvērtību un ātrumu (95% CSDD klientu atzina, ka viņiem ir pieņemams kopējais patērētais laiks CSDD nodaļā).

Arī šajā aptaujā tika noskaidrotas tās pakalpojumu īpašības, kuras klientiem šobrīd šķiet visnozīmīgākās CSDD sniegtajos pakalpojumos – tehniskajā apskatē, transportlīdzekļu reģistrācijā, kā arī vadītāju kvalifikācijā. Vairums aptaujāto atzina, ka tehniskā apskate ir nepieciešama un svarīga, jo tā paaugstina ceļu satiksmes drošību. Transportlīdzekļu reģistrācijā klienti visaugstāk novērtēja darbinieku attieksmi. Savukārt vadītāju kvalifikācijā visaugstāk tiek vērtēta CSDD darbinieku attieksme un kompetence.

CSDD par vienu no prioritātēm noteikusi e-pakalpojumu attīstīšanu, un 87% CSDD klientu atzina, ka ir dzirdējuši par CSDD e-pakalpojumiem un 61% tos ir izmantojuši.

Salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, visvairāk e-pakalpojumu lietošana ir pieaugusi tehniskās apskates klientu vidū. Šobrīd e-pakalpojumus izmanto līdzīgs skaits transporta reģistrācijas un tehniskās apskates klientu - 74%. Lai arī vadītāju kvalifikācijas klienti 2017.gadā izmantojuši par 14% vairāk nekā 2014.gadā, kad tika veikts iepriekšējais klientu apmierinātības pētījums, trešdaļa CSDD klientu tos nav izmantojuši.

Atbildot uz jautājumu par to, kādos kanālos tiek iegūta informācija par CSDD, 54% klientu galvenokārt to iegūst CSDD mājaslapā, savukārt pārējie - ziņu portālos internetā, TV pārraidēs, kā ari uz vietas CSDD nodaļās.
CSDD turpinās pilnveidot savus pakalpojumus, balstoties uz klientu aptaujā iegūt informāciju.
Vairāk par pētījumu šeit: https://www.csdd.lv/klientu-apkalposana/csdd-klientu-apmierinatibas-petijums

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Zjebra 18.aprīlis 2018 17:27
1 0 Atbildēt

Nepiekritu.

ess 18.aprīlis 2018 21:27
1 0 Atbildēt

Ess esmu simtprocentīgi neapmierināts! Tehniskās apskates stacijas pārkāpj jebkādas saprāta robežas! Pirms apskates sakārtoju savu auto. Pārbaudē pusstundu ložņāja pa apakšu, nevarēja atrast pie kā piekasīties. Tad brutāli atplēsa plastmasas moldingu no sliekšņa un uzvaroši parādīja - te tev ir rūsa - jāpārmetina sliekšņi! Ielika 2nieku. Purnā gribētos tam pārbaudītājam iebraukt. Ja nav kur piekasīties tad vienalga sameklēs. Jāpiemetina ka sliekšņi nebūt nav izrūsējuši, bet nu rūsu zem tiem plastmasiem var atrast, nav jau jauns tas autiņš...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti