Harley-Davidson 2017. gada Touring klases motocikli – ar jaunas paaudzes Milwaukee-Eight™ dzinējiem un jauno amortizācijas sistēmu – ir klāt! (+ foto)

Foto: Publicitātes attēls

Harley-Davidson preses konsultants | 26.augusts 2016 11:45

Vairāk jaudas! Vairāk komforta! Vairāk kontroles! Harley-Davidson prezentē 2017. gada Touring motociklus ar jauno Milwaukee-Eight™ dzinēju, kā arī jauno aizmugurējo un priekšējo amortizācijas sistēmu. Pirmo reizi 15 gadu laikā Harley-Davidson izlaidis pilnīgi jaunu, jaudīgāku un efektīvāku Milwaukee-Eight™ dzinēju, kas nu jau ir devītais dzinējs “Big Twin” vēsturē.

“Šie ir visjaudīgākie un paši komfortablākie Touring motocikli, ko Harley-Davidson jebkad piedāvājis”, stāsta Scott Miller, produktu un attīstības stratēģijas viceprezidents. “Nekļūdīgs izskats, skaņa un izjūtas, ko sniedz Harley-Davidson motocikli, ir krasi augušas ar jaunajiem uzlabojumiem. Izbrauciet un jūs to noteikti sajutīsiet! Dodies pie vietējā dīlera, veic testa braucienu un pārliecinies pats!”

Jaunais Milwaukee-Eight dzinējs

Jaunais Milwaukee-Eight™ dzinējs ir jau devītais dzinējs “Big Twin” saimē. Saglabājot klasisko dizainu, veikta vesela virkne uzlabojumu tā darbībā: atsaucīgāks, labāks uzrāviens, dzidrāka skaņa, labāka degvielas ekonomija, līganāka gaita.
“Milwaukee-Eight dzinējs iezīmē jaunu pavērsienu Harley-Davidson “Big Twin” dzinēju nākotnē”, stāsta galvenais inženieris Alex Bozmoski. “Kaut arī saglabājuši būtiskas “Big Twin” iezīmes, tomēr esam radījuši pilnīgu jaunu dzinēju. Katrs veiktspējas, izturības un stila aspekts ir uzlabots, tieši atbildot uz Harley-Davidson klientu vēlmēm visā pasaulē.”

Saglabājot klasisko izskatu – 45 grādu V-Twin cilindru leņķi, Milwaukee-Eight™ dzinējs sniedz līdz pat 11% lielāku jaudu nekā tā priekšgājēji. Tā četri vārsti uz vienu cilindru nodrošina par 50% vairāk ieplūdes un izplūdes kapacitāti. Milwaukee-Eight™ aprīkots ar balansējošo vārpstu, kas par 75% samazina vibrāciju, saglabājot klasiskā Harley® V-Twin dzinēja īpašības. Jaunā dzinēja dzesēšanas sistēma nodrošina braucēja un pasažiera komfortu. Neskatoties uz palielināto jaudu, jaunais Milwaukee-Eight™ dzinējs nodrošina degvielas ekonomiju, salīdzinot ar iepriekšējiem modeļiem.
Milwaukee-Eight dzinēji tiek piedāvāti divos izmēros: Milwaukee-Eight 107 (107 CID/1745cc) un Twin-Cooled™ Milwaukee-Eight 107 (107 CID/1745cc) standarta motociklu modeļiem un Twin-Cooled™ Milwaukee-Eight 114 (114 CID/1870cc) Harley-Davidson® CVO™ motociklu modeļiem.

Jaunā Touring amortizācijas sistēma.
Ar pilnībā jauno amortizācijas sistēmu aprīkoti visi 2017. gada Harley-Davidson Touring modeļi. Jaunās paaudzes aizmugures amortizatori pieļauj par 15-30 % lielākas regulācijas iespējas salīdzinājumā ar iepriekšējiem un tas viegli darāms ar vienu sviru.

“Tagad aizmugurējie amortizatori ir vieglāk pielāgojami – attiecīgi vai brauc viens, vai ar pasažieri,” stāsta Paul James, Harley-Davidson produktu plānošanas direktors. “Tas veicams tik vienkārši, ka papildus nav nepieciešami instrumenti vai gaisa sūkņi.”

Priekšējā amortizācija aprīkota ar jaunu Showa® SDBV™ kārtridžu tehnoloģiju, kas nodrošina labāku saķeri ar ceļu un manevrēt spēju.

Screamin’ Eagle®
Harley-Davidson piedāvā virkni jaunu EEK sertificētu produktu Touring modeļiem, ieskaitot Street Cannon Slip-On izpūtējus un Heavy Breather Performance, Ventilator un High-Flow ieplūdes sistēmas. Turklāt jaunā Screamin’ Eagle® Milwaukee-Eight™ Stage I, II, III un IV sistēmas palīdz palielināt dzinēja jaudu, kas piemērojas katra braucēja stilam, prasmēm un vajadzībām.

Harley-Davidson CVO motocikli.
Prestižie Harley-Davidson CVO modeļi 2017. gadā pieejami 3 limitētās rūpnīcas versijās:
• 2017. gada CVO™ Limited modeļi tiek papildināti ar izsmalcinātu sniegumu – ar jauno Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114 dzinēju un uzlabotu amortizācijas sistēmu. Papildus jaunums ir Contrast Chrome Slicer vieglmetāla diski un pārveidots sēdeklis braucēja komfortam. Jaunie CVO modeļiem ir jauni dizaina risinājumi un 4 jaunas krāsu kombinācijas.

• 2017. gada CVO™ Street Glide® motocikli pieejami ar jauno Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114 dzinēju, jauno amortizācijas sistēmu, 600 watt Boom! Audio sistēmu, kas skan neatkārtojami! Vēl papildus šim modelim uzstādīta bloķēšanas sistēma, kas nobloķē stūri un aizslēdz koferus ar tālvadības pulti, kā arī ērtībai pārveidots braucēja sēdeklis. CVO Street Glide pieejams 4 jaunās krāsu kombinācijās.
• 2017. gada CVO™ Pro Street Breakout® motociklā apvienots pārākais sniegums ar dizaina izcilību. CVO Pro Street Breakout aprīkots ar Screamin’ Eagle® Twin Cam 110B™ gaisa dzeses V-Twin dzinēju. Pieejams Scorched Apple un Starfire Black krāsojumos ar roku zīmētām grafikām.

Jaudīgākie motocikli Harley-Davidson pastāvēšanas vēsturē.

Jaudīgā kruīza tipa motociklu līnija ar High Output Twin Cam 103™ dzinējiem jau standarta komplektācijā visiem 2017. gada Softail® modeļiem un Screamin’ Eagle® Twin Cam 110™ dzinējiem - S Series modeļiem.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Notriec sirmgalvi, bet palīdzēt atsaka! Šokē Liepājas šofera vienaldzība (+ video)

Šoferis ar savu spēkratu notriec gājēju, kurš mēģina pāriet ielu tam neparedzētā vietā. Lasīt vairāk

 

Valsts policijas inspektoram, kurš aizvakar reibumā izraisīja ceļu satiksmes negadījumu, jāatstāj amats 9

Valsts policijas Speciālo uzdevumu nodaļas inspektors aizvakar 1.61 promiļu reibumā izraisīja ceļu satiksmes negadījumu, pēc kā kājām pameta notikuma vietu. Lasīt vairāk

 

Kurš vainīgs pie tā, ka motociklists ceļu turpina uz mašīnas bagāžnieka? (+ video) 22

Ekspertu vērtējumam jauna situācija un jautājums, kurš vainīgs? - pirmais auto, otrs auto vai motociklists? (skatīt no 0:21). Lasīt vairāk

 

Vadītājs "pamāca" kravinieku, saņem "pa dibenu" un zaudē tiesības uz 11 mēnešiem (+ video) 119

Video no ASV - "Mini Cooper" vadītājs, iespējams, apvainojas (klausies audio 0:10) par to, ka kravinieks pārkārtojoties liek tam piebremzēt. Nolūkā "atriebties", viņš apdzen smago un strauji nobremzē tā priekšā, taču 50 tonnas smagā fūre nepagūst apstāties un uzsit "Mini" pa dibenu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti