Harley-Davidson paziņo par jauno Big Twin Custom revolūciju (+ foto) 5

 
Harley-Davidson preses konsultants | 25.augusts 2017 9:10

Lielākais Harley-Davidson jauno produktu izstrādes projekts par godu kompānijas 115.gadadienai laiž klajā pilnīgi jaunus Fat Boy,® Heritage Classic, Low Rider,® Softail Slim,® Deluxe, Breakout,® Fat Bob® un Street Bob® modeļu motociklus.

Lai atzīmētu Harley-Davidson 115.gadadienu, kompānija laidīs klajā revolucionārus “custom” tipa motociklus: Astoņus jaunus Softail® modeļus, kuros būs apvienota Dyna® motociklu jauda un spriganums, kombinācijā ar Softail® motociklu unikālo izskatu.

Tie ir izstrādāti uzņēmuma visu laiku lielākā Produktu Attīstības Projekta ietvaros. Jaunajiem motociklu modeļiem ir stingrāks un daudz vieglāks rāmis. Tie īpaši ražoti, lai izturētu jauno Milwaukee-Eight® 107 un 114 balansējošās vārpstas darbību un dzinēja griezes momentu.

Kopā ar izturīgo priekšējās piekares dubulto vārstu un vienkārši pielāgojamo, slēpto aizmugures amortizatoru, agresīvā stila 2018 Softail® modeļi ir ātrāki, vieglāki un ar labāku vadāmību, salīdzinot ar to Big Twin iepriekšējiem modeļiem.

Pols Džeimss, Produktu Portfeļa vadītājs, Harley-Davidson moto kompānija:
“Jaunie Softail® motocikli ir rezultāts pašam apjomīgākajam un laikietilpīgākajam darbam kompānijas vēsturē. Tūkstošiem stundu tika veltītas, lai mēs varētu nākt klajā ar pilnīgi jauniem krūizeru dizainiem. Mūsu mērķis bija uzlabot motociklista kopējās sajūtas brauciena laikā, un padarīt tās vēl labākas, kur autentiskums, tradīcijas un dvēsele sastopas ar mūsdienu tehnoloģijām, braucienam, kas ir jāpieredz, lai noticētu.”

Mēs vēlējāmies parādīt Harley-Davidson vēsturi, autentiskumu un stilu, izmantojot mūsdienu redzējumu, tādēļ jaunajiem Softail® motocikliem ir jauns dizains, kas būtiski atšķiras no to priekšgājējiem. Šiem motocikliem ir nākamās paaudzes stils, komforts, un motocikla dzinēja jauda, kas, apvienojumā ar motocikla personalizāciju, sniegs motociklistiem vēl lielāku braukšanas baudu.

Breds Ričards, Harley-Davidson Motor Company, Stila un Dizaina departamenta vice prezidents: “Harley-Davidson dizaina autentiskums ir apvienojums pūliņiem un rūpēm, kas tiek ielikti katrās sīkākajās detaļās -tajās, kuras ir sarežģīti radīt un vēl sarežģītāk nokopēt. Harley-Davidson motocikli nav plaša patēriņa prece - tos nodod no paaudzes paaudzē. Mēs pievēršam uzmanību katrai mazākajai skrūvītei, kas atrodas motociklā, katrai sīkākajai detaļai. Jaunais Softail® rāmis ir mākslas darbs un, jo vairāk jūs braucat ar šo motociklu, jo skaistāks tas kļūst. Šo motociklu dizains ir pierādījums mūsu kopīgajam darbam, kā arī augstajai stila un inženiertehniskajai latiņai, ko esam sev pacēluši.”

JAUNA ŠASIJA, RĀMIS & AUGSTA KOMFORTA PIEKARE
Jaunie Softail® motocikli ir ar labāku vadāmību, vieglāku, izturīgāku rāmi, kura forma un funkcija tagad būs “piepacelta”, piedāvājot pilnīgi modernu braukšanas veidu, tomēr saglabājot klasisko “hardtail” izskatu. Jaunās šasijas ieguvumi: pieaudzis pagrieziena leņķis vairākiem modeļiem, spēja asāk veikt pagriezienus, efektīvāka ātruma uzņemšana, mazāks svars un vieglāka motocikla kustības uzsākšana noņemot no sāna balsta, salīdzinot ar iepriekšējiem modeļiem.

Jaunā tipa cauruļu rāmis, kura ražošanā izmanto oglekļa tēraudu, tiks izmantots par pamatu 2018. gada Softail® motocikla šasijai un, kombinējot ar aizmugurējo balstiekārtu, būtiski paaugstinās šasijas izturību. Rāmis pats būs par 65% stingrāks, salīdzinot ar šībrīža Softail® motocikliem, kas ļaus sasniegt 34% pieaugumu kopējā šasijas stingrībā. Jaunais dizains arīdzan panāks mazāku sarežģītību, par 50% samazinot detaļu skaitu un par 22% samazinot metinājumu vietas.

Ir paredzētas divas unikālas aizmugurējās balstiekārtas – viena šaurām un otra platām aizmugurējām riepām. Platās šasijas svars būs par 5.89kg vieglāks (15% svara samazinājums) nekā šobrīd, kamēr tievā šasija kļūs par 8.16kg vieglāka (20% svara samazinājums). Aizmugurējā balstiekārta novadīs riteņa kustību uz “monoshock” (centrālo amortizatoru) amortizatoru, kas ir paslēpts zem sēdekļa, saglabājot tās pašas tīrās, klasiskās “hardtail” rāmja līnijas.

Jaunie priekšējās piekares, augstas veiktspējas dubulto vārstu amortizatori – pirmo reizi izmantoti 2017. gada Touring modeļos – nodrošina lielisku amortizāciju, kas ir līdzīga “cartridge” dakšai, taču ar uzlabotu amortizāciju. Tā ir optimizēta kā komfortablai relaksētai gaitai, tā arī ātrākai un straujākai braukšanai. Pārbūvētā priekšējās balstiekārtas ģeometrija (dakšas leņķis) uzlabo motocikla vadāmību.

Jaunā “monoshock” piekare saglabās klasisko “hardtail” izskatu, taču pilnīgi pārveidotā ģeometrija uzlabos brauciena kvalitāti, saķeri un kontroli. Iespēja viegli regulēt amortizatoru, motociklistam ļaus pārvadāt līdz 217 kg smagu kravu, tādējādi paaugstinot pasažieru komfortu un nodrošinot optimālu vadāmību.

Jaunie Softail® modeļi būs līdz 17 kg vieglāki nekā iepriekš, uzlabojot jaudas-svara attiecību, kas nodrošinās motociklam straujāku paātrinājumu, labāku bremzēšanu un vieglāku manevrēšanu pagriezienos. Atsevišķi modeļi nāks kopā ar speciālām riepām, kas paredzētas, lai vēl vairāk uzlabotu braukšanu ar jauno Softail® šasiju. Šīs riepas satur optimizētu konstrukciju un uzlabotus materiālus, drošai, ilgstošai braukšanai jebkuros apstākļos. Jaunie sēdekļu veidi un materiāli nodrošinās sēdvietas piemērotību plašākam motociklistu lokam un lielisku komfortu ceļošanai.

IESPĒJA IZVĒLĒTIES STARP DIVIEM DZINĒJIEM
Visu 2018.gada Softail® modeļu dzīslās nu ritēs jaunas asinis, ko nodrošinās līdz šim paši jaudīgākie dzinēji Harley-Davidson Big Twin kruīzeros – jaunais Milwaukee-Eight™ 107 un 114 V-Twins. Milwaukee-Eight dzinēji joprojām saglabās ikonisko 45 grādu cilindra leņķi ar plato izvirzi cilindru galos, ko palīdzēs izcelt speciāli veidotā sadales vārpsta, iegūstot muskuļainākas aprises.

Jaunā Softail® rāmja stingrās savienojuma vietas ir konstruētas tā, lai dzinējs tiktu cieši nostiprināts un šasija kļūtu vēl stingrāka. Milwaukee-Eight dzinēji, kuri paredzēti Softail® modeļiem, saturēs izsmalcinātu, iekšējo balansa sistēmu, kas mazinās dzinēja vibrācijas, tajā pašā laikā saglabājot pazīstamo Harley-Davidson sajūtu. Tik ļoti atpazīstamais Harley-Davidson “potato-potato-potato” troksnis tiks saglabāts, samazinot ieplūdes un mehāniskos trokšņus.

Divu dzinēju izvēle:
Milwaukee-Eight™ 107
(107 CID; 1745cc) Standarts visiem modeļiem
• 100mm virzuļi un 111.1mm cilindri, ar 10.0:1 kompresijas pakāpi .
• 0-100 km/h – par 10% lielāks paātrinājums, salīdzinot ar High Output Twin Cam 103 dzinē-ju.
• 100 km/h – 130 km/h (piektajā pārnesumā) – par 16% lielāks paātrinājums, salīdzinot ar High Output Twin Cam 103 dzinēju.
Milwaukee-Eight™ 114
(114 CID; 1868cc) Papildus izvēle
• Pieejams visiem četriem modeļiem: Fat Bob 114, Fat Boy 114, Breakout 114, Heritage Clas-sic 114
• 102mm cilindrs un 114.3 takts, kopā ar 10.5:1 kompresijas koeficentu
• 114mm ieplūdes kolektors ar jaunu gaisa filtra dizainu
• ABS standarta aprīkojumā
• 0 – 100 km/h par 9% labāks paātrinājums, salīdzinot ar Milwaukee-Eight 107 dzinēju
• 100 – 130 km/h (piektajā ātrumā) par 13% labāks paātrinājums, salīdzinot ar Milwaukee-Eight 107 dzinēju

ASTOŅI JAUNIE SOFTAIL® UN TO GALVENIE RĀDĪTĀJI / IEZĪMES

Fat Boy®
Leģendārais Fat Boy motocikls, kas kalpoja par paraugu mūsdienīga motocikla stilam vairākas desmitgades, ir pārspējis pats sevi. Vīrišķīgi un izsmalcināti satīna-hroma krāsojumi piešķir motociklam pamatīgu, muskuļotu apveidu, izceļot tā spēcīgo dzinēju, kā arī uzlaboto motocikla vadāmību un brauciena kvalitāti.
• Agresīvs izskats, platā riepa un kopējais dizains
o Mūsdienu interpretācija klasiskajam lukturu ietvaram
o 160 mm priekšējā riepa, pati platākā kāda jebkad ir bijusi Harley-Davidson ražotajam motociklam, uz pildītā priekšējā diska.
• 16 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
• 240 mm aizmugurējā riepa, uz pildītā aizmugurējā diska
• Pēc klienta izvēles: Milwaukee-Eight 114 dzinējs

Heritage Classic
Motocikla dizainā ir ietverts modernais skatījums uz piecdesmito gadu Harley-Davidson modeļiem ar to raksturīgo pilnīgi melno krāsojumu.
• Noņemams vējstikls
• Jaunas, izturīgas, aizslēdzamas, noslēgtas un ūdens izturīgas bagāžas somas
• Augstāka piekare ar palielinātu kravnesību
• 17 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
• Pēc klienta izvēles: Milwaukee-Eight 117 dzinējs
• Kruīzkontrole un ABS standarta aprīkojumā

Low Rider®
Iedvesmojoties no 70.gadu individuālisma un “custom” čoperu ēras, klajā ir nācis jaunais Low Rider, kas ir vieglāks, ātrāks un ar manevrētspēju, kas liktu kaunā sarkt vecajiem Low Rider motocikliem.
• Oriģinālā stila dubultie ātruma un tahometra mērinstrumenti, priekšējā luktura aizsargs un degvielas bākas krāsojums.
• 19 collu priekšējā un 16 collu aizmugurējā Radiate lietie riteņi
• 2&2 Shotgun izplūdes sistēma

Softail® Slim®
Izģērbts līdz kauliem, Slim motocikls ir veltījums pēc-kara “boberiem” ar šauru aizmuguri, apgrieztu priekšējo spārnu, vienu sēdvietu un minimālu hromējumu.
• Tumšais krāsojums rotā lakotos riteņus, Holivudas tipa stūrei, un pilnīgi jauns kopējais di-zains.
• Zemie “tuck and roll” tipa sēdekļi
• Izaicinošs un tajā pat laikā nosvērts dizains, kas ir piešķirts luktura un priekšējās dakšas aiz-sargam
• 17 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli

Deluxe
Klasiski nemainīgs modelis, kas uzmanību piesaistīs gan braucot pa ielu, gan atrodoties kādā motošovā, Deluxe modelis spīd un laistās spožā hromējumā, tajā pašā laikā nodrošinot ļoti mūsdienīgu brauciena kvalitāti.
• Šim modelim raksturīgais LED apgaismojums, kas ir izmantots motocikla priekšējajā lukturī, braukšanas apgaismojumā / gabarītu gaismās, Tombstone tipa aizmugurējās lampās un asmeņa tipa pagrieziena gaismās.
• Unikālā atgāzta stūre
• 17 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
• ABS standarta aprīkojumā

Breakout®
Ar manevrētspēju, ko reti kurš sagaidīs no motocikla, ar dragstera attieksmi un stilu, Breakout modelis, ar savu spēcīgo un muskuļoto uzbūvi, ienāk mūsdienu pasaulē.
• Jauna, eleganta 13.2 litru degvielas tvertne
• Gara un plata 49mm pazeminātā priekšējā dakša
• 18 collu aizmugurējā (240mm riepa) un 21 collu priekšējā (130mm riepa) Gasser-stila spīdīgi melni ar pulverveida pārklājumu alumīnija lietie riteņi.
• Atšķirīga un Breakout modelim raksturīgā “Daymaker” tipa LED priekšējais lukturis
• Paceļams, zema profila digitālais mērinstrumentu ekrāns
• 17 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
• ABS standarta aprīkojumā
• Pēc klienta izvēles: Milwaukee-Eight 114 dzinējs

Fat Bob®
Asfaltu “ēdošā” saķere, piekare, kas liks aizmirst par jebkādām bedrēm, ar ņipru manevrētspēju un aukstasinīgu melnu krāsojumu - tas liek izskatīties Fat Bob pēc motocikla, kas var būt nācis tikai un vienīgi no Harley-Davidson rūpnīcas.
• 2-1-2 augšup vērsts, jaudīgs izpūtējs ar speciālu krāsojumu
• Platākas agresīvi veidotas riepas: 150mm priekšā un 180mm aizmugurē
• Dubultdisku priekšējās bremzes
• 13.2 litru degvielas tvertne
• 15 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
• 43 mm kārtridža tipa inversā priekšējā dakša
• Pēc klienta izvēles: Milwaukee-Eight 114 dzinējs

Street Bob®
Motocikls ar dvēseli, kura nebaidīsies doties jebkur, Street Bob modelim ir “dūres vienmēr gatavībā” attieksme, bez lieku detaļu un citu papildinājumu nastas.
• Teicama 13.2 litru degvielas tvertne
• Riteņi ar melniem spieķiem un saīsinātu spārnu
• Paceļams, zema profila digitālais mērinstrumentu ekrāns
• 7 kg svara samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo modeli
• Zemākā ražotāja ieteiktā mazumtirdzniecības cena

JAUNĀ TEHNOLOĢIJA, KAS IR IZMANTOTA VISOS SOFTAIL® MOTOCIKLOS
• Unikālas LED priekšējo lukturu “Daymaker” gaismas
• Uzlabota elektriskās sistēmas uzlāde
• Viegli pielāgojami aizmugurējie amortizatori lielākai kravnesībai (pielāgošanas metodes at-šķiras katram modelim)
o Izmantojot uzgriežņu atslēgu, kas atrodas zem sēdekļa: Softail® Slim, Street Bob, Low Rider
o Motocikla ārpusē esošā pielāgošanas poga: Fat Bob, Fat Boy, Breakout
o Izmantojot zem sēdekļa esošo ligzdu: Deluxe, Heritage Classic
• Jauns instrumentu panelis
• Bezatslēgu aizdedze
• Uzlādēm paredzēti USB savienojumi, kas atrodas uz stūres
• Jaunas degvielas tvertnes

Foto: Publicitātes attēls

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 25.augusts 2017 11:16
4 0 Atbildēt

To es saprotu - īsts veču motocikls. Nevis tie geju, kur puikiņi paceļ dupsi gaisā ( cerībā ka kāds iesprauž) un "skrien".

haha 25.augusts 2017 14:39
3 1 Atbildēt

1.8 dzinējs un 13 litru bāka. Reāli smieklīgs izstrādājums. Uz 130 pilnā ekipējumā 200 km var nobraukt? Labāk būtu uztaisījuši 0.5 ar diviem cilindriem un turbīnu. Būtu gan masa mazāka, gan paātrinājums kā žiletei.

viencexperc 26.augusts 2017 10:34
1 0 Atbildēt

kas tad sanāks? Kārtējā honda ar oda motoriņu?

vai tad tādu skaņu var iegūt ar turbīnām?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.Unyx – sportisks krosovers Ķīnas tirgum 4

Volkswagen ID.Unyx ir gandrīz tas pats Cupra Tavascan, tomēr ne gluži. Lasīt vairāk

 

Elektriskā Škoda Epiq par 25 000 eiro ieradīsies 2025. gadā (+ FOTO) 15

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda gatavo elektrisku mazauto, kas būs pievilcīgs arī cenu ziņā. Lasīt vairāk

 

Visu laiku jaudīgākais Volkswagen universāls – vēl viens elektriskais GTX saimes modelis (+ FOTO) 13

Reizē ar ID.3 GTX debitējis vēl viens šīs saimes modelis – ID.7 GTX Tourer. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti