Harley-Davidson laiž klajā Iron 1200 un Forty-Eight Special (+ FOTO) 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Harley Davidson | 23.februāris 2018 9:37

Harley-Davidson plašajam Sportster motociklu līnijas mantojumam pievieno jaunpienākušos Iron 1200 un Forty-Eight Special modeļus.

Kā jaunākie no kompānijas iecerētās 100 augsta snieguma motociklu sērijas, kas pilnā apjomā tiks prezentēta 2027. gadā, šie augstās stūres Sportster sapludina sendienu – custome-bike - dizaina tendences ar pamatīgo Sportster platformu un Evolution 1200 V-Twin dzinēja spriganumu.

Sportster motocikls jau kopš pirmās prezentācijas 1957. gadā nemitīgi pilnveidojas ražotāj -rūpnīcas un motociklu īpašnieku rokās. Tas pazīstams dažādos stila ietērpos - kā Bobber, Chopper, Scrambler un Café - racer mocis, kas kļuvis gan par lielceļu, gan dragreisa trašu, gan motoapļu varoni. Sportster ir labs gan kā iesācēju pirmā izvēle, gan kā custom krūzeris.

“Kopš pašiem aizsākumiem, Sportster piedāvā perfektu izmēra, jaudas un rakstura kombināciju, kas pievelk tik daudzus dažādus braucējus,” saka Breds Ričards, Harley-Davidson Stila un Dizaina no-daļas viceprezidents. “Sportster var salīdzinoši viegli pārveidot. Tas, ko mēs esam ieviesuši, radot Iron 1200 un Forty-Eight Special, ir darbs, ko Sportster īpašnieki ir veikuši ar saviem močiem visu mūžu.”

Abus modeļus -Iron 1200 un the Forty-Eight Special- izceļ jauna benzīnbākas grafika, kombinējot košas strīpas un atturīgu burtveidolu, populārus 70to gadu krāsu un grafikas elementus.
“Šo divu degvielas bāku izpildījums atspoguļo mūsdienīgās custom motociklu veidola un dizaina vadlīnijas, aizejot no sarežģītas un samezglotas mākslas vienkāršuma un tīrības virzienā,” saka Ri-čards. “ Svarīgi piebilst, ka jaunā grafika respektē benzīnbākas formu, turklāt Sportster gadījumā, bāka ir klasisks dizaina elements pats par sevi.”

Iron 1200™
Iron 1200 receptes pirmā sastāvdaļa ir jauda. 1202cc Evolution® 1200 V-Twin dzinējs attīsta par 36 % lielāku griezes momentu ( 99 Nm pret 73 Nm) nekā 883 Evolution dzinējs, ar ko aprīkots kla-siskais pilsētas “tarkšķis” Iron 883 no Sportster saimes. Iron 1200 ir vairāk dukas ielu cīņām –vairāk jaudas aiztraukties pie zaļās gaismas, un vairāk spēka spraukties cauri pilsētas plūsmai. Vairāk jaudas nozīmē vairāk traka prieka.

Satīnmelnā Mini Ape stūre ir būtisks paštaisīta čopera stila elements. Stūres diametrs ir viena colla, tās pacēlums - 8,75 collas, platums - 32 collas un 6,5 collu rokturi novieto braucēju dūri-pret-vēju pozā. Melni spīdošais vējstikls ieskauj priekšējo lampu West Coast stila manierē, pastiprinot augstās stūres efektu. Tas atstaro gan vēju, gan ļauj viegli personalizēt moci. Slaidi laidenais Café Solo sēdeklis turpina pakaļējā dubļusarga plūdlīniju un palīdz noturēties, kad Evolution 1200 griezes moments liek par sevi manīt.

Klasiskā 12,5 l Sportster bāka apjozta ar daudzkrāsu svītru grafiku. Tumšā dzinēja apdare acu skatu novirza uz košo bākas krāsojumu, kas pieejams Vivid Black, Twisted Cherry un Billiard White krāsās, kontrastējot ar Vivid black krāsas vējstiklu.

Visas transmisijas detaļas izturētas modīgi melnā tonī: Melni augšējie un apakšējie rokeru sviru vāki, melni izpūtēji un to aizsargi, melns sadales vārpstas, primārā pārvada un sajūga vāks. Hromētie vārstu bīdstieņu korpusi un vārstu kompensatora vāki ir vienīgie spožie elementi, kas izceļ V-Twin dzinēja formu. Iron 1200 rotājas ar viscaur melniem 9 spieķu riteņiem (19 collas priekšā un 16 collas aizmugurē) un melnu siksnas un zobrata aizsargu.

Harley-Davidson Smart Security sistēma un ABS pieejama jau rūpnīcas komplektācijā.

Forty-Eight® Special
Forty-Eight Special smagnējā priekša ar 130mm riepu un 49mm dakšu, kas iestiprināta masīvā, lieta alumīnija dakšas kronšteinā, izskatās īpaši draudīgi, kad to vainago spīdīgi melna 7,25 collu augsta Tallboy stūre.

“Mēs speciāli izvēlējāmies Tallboy stūri tās formas dēļ,” saka Ričards. “Tā ir mazāk atlocīta nekā Mini-Ape un lieliski saskan ar asfalta rullim līdzīgo priekšgalu un mazo Forty-Eight Special modeļa benzīnbāku.”

Zemesrieksta formas 8,3 l Sportstera bāka rotāta ar izteiktām, horizontālām strīpām, kas ieskauj vienkāršu Harley-Davidson teksta logo. Degvielas tvertne pieejama trīs krāsās: Vivid Black, Wicked Red, un Billiard White.

Evolution 1200 dzinējam ir melna augšdaļa, ko turpina zemāk esošie hromētie primārā pārvada un sajūga vāki, un izpūtēji. Vārstu bīdstieņu korpusa un vārstu kompensatora vāku hroms kontrastē un izceļ V-Twin motora formu. Augsta snieguma Michelin Scorcher 31 riepas priekšā un aizmugurē ir uzautas uz melniem 9 spieķu lieta alumīnija diskiem ( 16 collas priekšā un aizmugurē).

Harley-Davidson Smart Security sistēma un ABS Forty-Eight Special modelim pieejama jau rūpnī-cas komplektācijā.

 

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 23.februāris 2018 10:12
0 0 Atbildēt

Man nepatīk tie luktri "ar jumtiņu". Mana pārliecība, ka motociklam jābūt parastam apaļam lukturim ( kā Forty-Eight Special). Tad tie izskatās pēc motocikla.

Protams, ka par tā jaunā iron 1200 luktura formu sliktāki var būt visi tie kroplīgie kvadrātainie, šķībie u.c.

Piemēram - KAS TAS TĀDS?????

gg 24.februāris 2018 7:56
1 0 Atbildēt

stūrei jābūt taisnai

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti