Japānas autobūves kompānija "Mazda" atrodas uz pareizā ceļa – 2014.gada pirmajā pusgadā Eiropas tirgū japāņiem izdevies straujākais realizācijas pieaugums starp visām automarkām – 23%, kas tirgus daļu palielinājis par 0,1% - līdz 1,3%.
Arī atsevišķos tirgos "Mazda" demonstrē pārliecinošu sniegumu: Portugālē, Polijā un Spānijā izdevies vislielākais pieaugums, attiecīgi 128, 75 un 74 procenti, bet arī citur kāpums ir vērā ņemams: Lielbritānijā +27%, Vācijā +22%, Francijā +15% un Itālijā +11%. Eiropas lielākajā tirgū Vācijā pirmajā pusgadā realizēti 28 542 "Mazda" automobiļi, kas ar 1,9% tirgus daļu ir japāņu kompānijas lielākais noieta tirgus Eiropā.
Lielākais "Mazda" trumpis ir kompaktās klases modelis Mazda3. Nīderlandē šī modeļa reģistrāciju skaits, salīdzinot ar līdzīgu laika periodu pērn pieaudzis par 581%, Zviedrijā par 470%, Dānijā par 291% un Spānijā par 149%. Vācijā un Šveicē "Mazda3" pārdošanas apjomi auguši par 50% un drīz vien "Mazda" varēs rēķināties ar pienesumu, ko nodrošinās jaunie "Mazda2" un "MX-5."
Jaunie modelji ir izdevushies gīti!