Eiropā visstraujāk pieaug amerikāņu „Jeep” pārdošanas apjomi 4

 
Autobrava | 28.augusts 2014 10:04

Šī gada pirmā pusgada automobiļu pārdošanas apjomi Eiropā liecina, ka tirgus lejupslīde šogad beigsies. Pirmajos sešos mēnešos jau pārdoti 6,85 milj. automobiļu jeb par 6% vairāk salīdzinājumā ar šo pašu periodu 2013. gadā.

Foto: iAuto

Visstraujāk Eiropā pieauguši „Jeep” markas automobiļu pārdošanas apjomi, proti, šīs markas modeļu pārdots par 44 % vairāk. Koncernam „Fiat Chrysler Automobiles” piederošais ražotājs pārdevis 16 348 automobiļus, kuru vidū populārākais ir „Jeep Grand Cherokee” apvidus auto. Pirmajā pusgadā Eiropā tika pārdoti 8000 šo automobiļu.

„Jeep” panākumi Eiropas mērogā ir acīmredzami arī Latvijā. Šī gada pirmajos septiņos mēnešos pārdots teju 1,5 reizes vairāk „Grand Cherokee” apvidus auto salīdzinājumā ar pērnā gada attiecīgo periodu. „Grand Cherokee” savā segmentā kļuvis par otro populārāko apvidus auto Latvijā.

„Jaunais „Jeep Grand Cherokee” ir unikāls automobilis, kas sevī apvieno kulta zīmolu, augstākā līmeņa caurgājības tehnoloģijas, braukšanas komfortu un prestižu. Un tas viss par saprātīgu cenu. To novērtējuši arī pircēji Latvijā,” saka „Jeep” pilnvarotā pārstāvja Latvijā, uzņēmuma „Autobrava” direktors Andris Sivickis.

Jaunais „Cherokee” starp segmenta līderiem

Foto: iAuto

„Jeep” pārstāvji Eiropā fiksē arī pieaugošo „Grand Cherokee” jaunākā „brāļa” jaunā „Cherokee” pieprasījumu. Divus mēnešus pēc tirdzniecības uzsākšanas jaunais „Cherokee” tuvojas segmenta līderpozīcijai.

Latvijā jaunā „Cherokee” tirdzniecība jau ir sākusies. Apvidus auto tiek piedāvāts ar 2,0l „MultiJet” dīzeļdzinēju vai ar 3,2 l V6 „Pentastar” benzīndzinēju, kā arī ar deviņpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Latvijā „Cherokee” cena ir sākot no 33 400 eiro. „Latvijā pieaug prestižo pilsētas apvidus auto pieprasījums. Jaunajam „Cherokee” ir ekskluzīvs dizains un komplektācijā ietilpst daudz tehnoloģisko jauninājumu,” saka A. Sivickis.

Foto: iAuto

Pārdošanas apjoms pieaudzis 14 zīmoliem

No 2014. gada janvāra līdz jūnijam vēl 13 automobiļu zīmoli, neskaitot „Jeep”, demonstrējuši labākus pārdošanas rādītājus nekā vidējie rādītāji tirgū. Pirmais pusgads bijis veiksmīgs „Lexus” un „Dacia”, kā arī Vācijas BMW, „Audi” un „Mercedes-Benz” autoražotājiem. Neveiksmīgu pusgadu piedzīvojis „Chevrolet”, kam tāpat kā vēl 6 citām automobiļu markām fiksēts pārdošanas apjomu kritums, taču jāpiemin, ka „Chevrolet” jau ir paziņojis, ka līdz 2015. gada beigām aizies no Eiropas tirgus.

Foto: iAuto

Automobiļu tirgus vispārēju atgūšanos Eiropā visvairāk ietekmējis jauno automobiļu pārdošanas apjomu pieaugums Apvienotajā Karalistē un Spānijā. 2014. gada pirmajā pusgadā Apvienotajā Karalistē jauno automobiļu realizācijas apjomi pieauguši par 124 tūkst., bet Spānijā par 68 tūkst. vienībām. Šīs abas valstis veido aptuveni pusi no kopējā Eiropā fiksētā pieauguma, kas ir 400 tūkst. vienību.

Foto: iAuto

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Aldis 28.augusts 2014 18:41
5 0 Atbildēt

AMERIKĀŅIEM IR LABAS MAŠĪNAS.

TO SAPROT TIKAI TIE, KURI AR TĀM IR BRAUKUŠI, PIE KAM ILGĀK PAR PĀRIS DIENĀM...

zz 28.augusts 2014 12:20
3 3 Atbildēt

pieaugums ir tāpēc, ka Jeep auto tirgus daļa EU bija 0,239% (citiem vārdiem tikai viens no 500 jaunu auto pircējiem ir tik traks lai pirktu Jeep Eiropā), bet iepriekš jeep tirgus daļa bija vēl zemāka (zemāk par zemu - tas ir iespējams, piemēram, ja es pādotu vienu paškonsturētu traktoru pagājušo gad, bet 2 šogad, tas ir 100% pieaugums un iespējams straujākais starp visiem traktoru ražotājiem, bet mana tratoru tikgus daļa jorprojām ir smieklīga)

imzz 28.augusts 2014 11:25
2 3 Atbildēt

Dīvaini gan, kāpēc eiropiešiem ar attīstīto ceļu tīklu būtu vajadzīgs pasmags apvidus auto ar lielu gaisa pretestību uz šosejas un attiecīgi degvielas patēriņu. Salons, saprotams, ir ērts, jo domāts lieliem un resniem amerikāņiem. Bet praktiski visu jauno auto ergonomika ir laba, lai justos ērti, nav jāpērk amerikāņu auto.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti