"Volkswagen" 1 litra auto – atlikuši 20 eksemplāri (+ foto)

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 10.septembris 2014 8:36

Neskatoties uz iespaidīgo cenu 111 000 eiro apmērā, gandrīz visi "Volkswagen" hibrīdauto "XL1," kas 100 kilometrus var nobraukt, patērējot vidēji 0,9 litrus degvielas, esot izpārdoti, vēsta vācu green-motors.de.

Pēc minētā izdevuma informācijas, no 200 eksemplāriem, ko "Volkswagen" paredzējis izgatavot pirmās sērijas ietvaros, 180 jau esot pārdoti tikai dažus mēnešus kopš oficiālās ieviešanas tirgū.

Divvietīgās automašīnas garums ir 3888 mm, platums – 1665 mm un augstums 1153 mm. Mazauto "Polo" garuma un augstuma parametri ir līdzīgi (3970;1682 mm), taču augstumā "Polo" ir krietni pārāks (1462 mm), tādēļ "XL1" šajā ziņā var salīdzināt ar attālo "VW" koncerna radinieku "Lamborghini Gallardo Spyder" (1184 mm). Hibrīdauto ir izcils pretestības koeficients (0,189) - labākais rādītājs starp visiem sērijveida automobiļiem un 795 kg kopējā masa, ko sastāda sekojoši komponenti: 230 kg virsbūve, 227 kg motors+baterijas, 153 kg šasija, 105 kg elektrosistēma, 80 kg salona iekārtojums kopā ar sēdekļiem.

Automobilim ir sintētisko materiālu sakausējuma virsbūve, alumīnija šasija, keramiskie bremžu diski un šķērsstabilizatori no oglekļa šķiedras, savukārt hibrīdiekārta apvieno 0,8 litru dīzeļdzinēju, kas ir „puse” no "Golf" un "Passat" izmantotā 1,6 litru TDI dīzeļdzinēja, 27 ZS elektromotoru, septiņu pakāpju DSG divsajūgu pārnesumkārbu un 5,5 kilovatstundu  akumulatoru bateriju. No vietas līdz 100 km/h "XL1" ieskrienas 12,7 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots pie 160 km/h. Ar elektrību automobilis spēj nobraukt 50 km, taču, pateicoties iebūvētajai degvielas tvertnei distance pieaug līdz 500 km. Kaitīgo izmešu daudzums – tikai 21 grams uz 1 km. "Volkswagen" norādījis, ka braucot ar konstantu ātrumu 100 km/h "XL1" pietiek ar 8,4 zirgspēkiem, lai uzturētu šādu ātrumu un turpinātu kustību.

Pirmais klients saņem eksemplāra Nr`1 atslēgas. Foto: Publicitātes foto

Atgādināsim, ka pirmā "XL1" atslēgas pircējam tika pasniegtas 3.jūnijā. Pārdošanas līgumā noteikts, ka Volkswagen atpirks hibrīdauto, ja klientam par to zudīs interese. Green-motors.de šo noteikuma punktu skaidro ar „melno kasti,” kas iebūvēta katram "XL1" un savāc visus datus par automobiļa darbību. Uzkrātie dati ražotājam varētu būt sevišķi noderīgi arī tādēļ, ka pēc kompānijai tuvu avotu ziņām, "VW" inženieri strādā pie četrvietīgā "XL2" projekta, kas jāpabeidz līdz 2015.gadam.

Foto: Publicitātes foto

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti