Pārdod 3 miljonus "Dacia" automobiļus 10 gadu laikā 6

 
Renault | 19.oktobris 2014 9:15

„Kopš uzņēmums Dacia atsāka darbību pirms nieka 10 gadiem, ir pārdoti trīs miljoni transportlīdzekļu; tas ir unikāls sasniegums mūsdienu auto nozarē,” stāsta Nikolā Vertāns. „Uzņēmums Dacia ir izveidojis spēcīgu saikni ar klientiem, ko nodrošina sniegtā pārliecības un pieejamības sajūta. Vēl viens panākumu cēlonis ir pretimnākšana auto vadītājiem, kuri meklē drošu un izturīgu transportlīdzekli ar mūsdienīgu aprīkojumu un pienācīgām dinamiskajām īpašībām par pieņemamu cenu.”

Foto: iAuto

• Nepilnu 10 gadu laikā uzņēmums Dacia ir ieguvis vairāk nekā trīs miljonus klientu Eiropā un Vidusjūras reģionā.
• 3000 000. pārdotā Dacia automašīna bija Sandero Stepway, ko iegādājās kāds autovadītājs Spānijā.
• Jaunajam īpašniekam Andrē Palomo Pazam (Andres Palomo Paz) automašīnas atslēgas pasniedza Renault Group vispasaules tirdzniecības daļas vecākais viceprezidents Nikolā Vertāns (Nicolas Wertans).

Arī 2014. gads, šķiet, izvērtīsies sekmīgi uzņēmumam Dacia, jo pirmajā pusgadā tā tirdzniecības apjoms pieauga par 24,4 procentiem.

Uzņēmums var lepoties ar jaunāko transportlīdzekļu klāstu Eiropas tirgū, turklāt tirdzniecības apjoms ir pieaudzis visās reģiona valstīs. Dacia arī sasniedza visaugstāko pieaugumu Eiropā (36,2 procenti) pirmajos sešos 2014. gada mēnešos.

Vienlaikus Dacia tirgus daļa ir augusi visos Vidusjūras reģiona tirgos, neskatoties uz nelabvēlīgajiem notikumiem, kas risinājušies šajās valstīs.

Dacia turpina izvērst savu darbību visā pasaulē: Dacia automašīnas līdz šā gada beigām būs pieejamas Izraēlā, kā arī 2013. gadā uzņēmums sekmīgi iekļuva sešos jaunos tirgos (Lielbritānijā, Īrijā, Dānijā, Norvēģijā, Kiprā un Maltā).

Foto: iAuto

Vairāk nekā tikai uzņēmums – Dacia ir augoša kopiena
Papildus panākumiem automašīnu tirdzniecībā uzņēmums Dacia ir iedvesmojis daudz klientu ar savu „gudrā pirkuma” kodeksu.

Daudzās valstīs uzņēmuma klienti regulāri tiekas, lai dalītos savā pieredzē un nostiprinātu kopīgās vērtības, tai skaitā gara brīvību, vienkāršību un dāsnumu.

Šie kopienas pasākumi ik gadu kļūst arvien apjomīgāki un sniedz apmeklētājiem aizvien plašākas izklaides iespējas, kas palīdz veidot noturīgu saikni starp uzņēmumu un tā klientiem.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
IkdienasViesis 20.oktobris 2014 16:31
2 1 Atbildēt

Par to izturību vēl var padiskutēt. Pieļauju, ka jaunie modeļi varētu būt kvalitatīvāki un izturīgāki. BET, vecās "dacītes logan", ar kurām pirms 8 gadiem bija pilnas ielas, pašlaik ir pamanāmas izcili reti. Man viens pazīstams onka no Cēsu puses to auto apkopa ar izcilu rūpību, bet vairāk par 120 000km no tā izspiest nekādi neizdevās -auto burtiski sabruka. Onka atkal brauc ar veco 1992.gada iž -mosi, kurš jau nobraucis vairāk par 200 000km, bet TA iziet bez probzām.

protams 21.oktobris 2014 19:19
1 0 Atbildēt

Par 8 gadus veciem nezinu,bet 7 gadus vecs DACIA LOGAN MCV, ko pirku jaunu un ir noripojis 160 000km ne pa tiem labākajiem ceļiem iet bez nopietniem sarežģījumiem. Pagaidām izskatās, ka tikai braukt un braukt...

protams 21.oktobris 2014 19:23
1 0 Atbildēt

Izklausās jocīgi, bet es varētu atļauties arī krietni dārgāku auto. Kad pirku Daciu, kredītu neņēmu. Samaksāju uzreiz, bet jautājums - vai vērts pirkt auto kurš no tava budžeta prasa prāvu daļu? Un galu galā to naudu var izmantot citādāk - uzcelt pirtiņu, vairākus gadus izbraukāt ceļojumos... Bet ja jautājums ir par krāniņa garumu - tad jā, bet gan jau par lielu naudu var arī krāniņu pagarināt :D

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti