Čehijas autobūves kompānija "Škoda" papildinājusi "Octavia" saimi ar sedana "4x4" versiju. Pilnpiedziņas "Octavia" var pasūtīt jau tūlīt, Vācijā šāds modelis maksā, sākot no 24 890 eiro.
"Octavia 4x4" pilnpiedziņa balstās uz piektās paaudzes "Haldex" tehniku, ko varēs kombinēt ar četriem motoriem – vienu benzīna un trim dīzeļdzinējiem.
Dīzeļdzinēju piedāvājums sākas ar 1,6 TDI GreenTec agregātu, kas uz 100 km patērē vien 4,5 litrus degvielas. 2,0 TDI GreenTec attīsta 150 ZS jaudu un 100 km nobrauc ar 4,7 litriem, bet dīzeļdzinēju gammas virsotnē ir 2,0 TDI GreenTec agregāts ar 184 ZS jaudu, kas kombinācijā ar sešu pakāpju DSG divsajūgu kārbu 100 km paveiks vidēji ar 4,9 litriem degvielas. Vienīgais "Octavia 4x4" sedana benzīna motors ir 180 ZS jaudīgs 1,8 litru TSI agregāts, kas pieejams vienīgi kombinācijā ar automātisko DSG sešu pakāpju kārbu. Šāds tandēms spēj nodrošināt 229 km/h maksimālo ātrumu un uz 100 km patērē vidēji 6,7 litrus degvielas.
"Octavia 4x4" cenu diapazons ir visai plašs – sākot ar jau pieminētajiem 24 890 eiro par bāzes versiju ar 105 ZS dīzeli un beidzot ar vismaz 35 390 eiro par visjaudīgāko modifikāciju ar 184 ZS dīzeļdzinēju.
Teikšu es tā, ja priekšpiedziņas auto ziemas apstākļos vēl ir ok, tad aizmugurējās piedziņas auto braukšanai (nejaukt ar priecāšanos) ir viena vienīga parodija. Saku no pieredzes pat ar jaunu tādu auto :)
Kaut vai tikai šī iemesla dēļ pilnpiedziņa ļoti pat rullē :)
XDrive, 4matic u.c.- vērā ņemami šedevri.