Audi Losandželosā parāda savu nākotnes dizaina paraugu

Foto: Publicitātes attēls

Moller Baltic Import SE | 23.novembris 2014 11:34

Losandželosas autoizstādē prezentē Audi Prologue prototipu. Lihte piedāvā jaunu vidējās klases kupejas dizaina pieeju.

„Pārnākot uz Audi, Marks Lihte aizsāka dizaina revolūciju,“ stāsta Tehniskās izstrādes nodaļas valdes loceklis Prof. Dr. Ulrihs Hakenbergs, kurš atveda Lihti uz Ingolštati 2014. gadā. „Viņa skaidrā filozofija un precīzā izpratne par Audi būtību ļauj viņam izstrādāt dizaina stratēģiju, kas mums atklāj pilnīgi jaunas perspektīvas. Tā ir progresīva, emocionāla un precīzi izpauž zīmola tehnoloģisko kompetenci un centienus pēc kvalitātes. Audi Prologue ir pirmais šāda veida paraugs — tas ir automobilis, kas pauž Audi būtību.“

Pats Marks Lihte jauno prototipu raksturo šādi: „Audi pamatā ir sportiskums, vieglas konstrukcijas dizains un quattro pastāvīgā visu riteņu piedziņa. Modelī Audi Porlogue mēs ieliekam šīs zināšanas jaunā veidolā — mēs vissportiskāko automobili esam ieveduši luksusa klases pasaulē. Mūsu komanda izmantoja jaunu pieeju gan ārējā, gan salona dizaina izveidē.“

Tagad Audi dizains pauž progresīvu tehnoloģiju vēl uzskatāmāk. Divdurvju kupejai ir plūstoša, eleganta forma, kas veidota sportiskā un spēcīgā dizainā. Automobiļa formas un līnijas ir precīzas un rada daudzas jaunas idejas. Skaidri veidotajā salonā dizains saplūst ar attēlojuma un vadības koncepciju, radot ko pavisam nebijušu. Visa priekšpuse un mērinstrumentu panelis ir kā milzīgs skārienpanelis, un daļu no lietotāja saskarnes iespējams vadīt ar jaunu OLED displeju, kas veidots no organiskajām gaismas diodēm.

Šī prototopa tehnoloģija apvieno veiktspēju, komfortu un efektivitāti. Modeļa 4,0 l TFSI dzinēja jauda ir 445 kW (605 ZS), bet griezes moments — 750 Nm. No 0 līdz 100 km/h tas ieskrienas 3,7 sekundēs. Tā dinamiskā visu riteņu stūrēšanas sistēma, ar kuru aizmugurējos riteņus ir iespējams pagriezt par līdz pat 5 grādiem, padara lielo kupeju ārkārtīgi viegli vadāmu un stabilu.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas uzvarēs 400 m distancē: F1 bolīds, F16 iznīcinātājs vai motocikls? (+ VIDEO) 5

Atbilde ir motocikls, kas 400 m ir ātrāks ne tikai par nosauktajiem, bet arī par elektroauto, trīs sporta auto un nelielu biznesa klases lidmašīnu. Lasīt vairāk

 

Jau 20 reizi notiek konkurss “Latvijas Gada auto”; dalībnieku vidū arī “Lamborghini Urus” (+ VIDEO) 17

Pirmo reizi “Latvijas Gada auto” tituls tika pasniegts 1998. gadā, un šogad ir konkursa 20 gadu jubileja. Šo gadu laikā konkursam ir gājis dažādi. Ir bijusi gan augšupeja, gan krīzes laikā nācās samazināt konkursa apmērus. Lasīt vairāk

 

Automechanika 2018 uzstāda jaunu rekordu

Vācijas pilsētā Frankfurtē notikušais Automechanika 2018 (11.09-15.09) pasākums, kuru apmeklēja arī iAuto, uzstādījis jaunu rekordu. Lasīt vairāk

 

Uz Latvijas autoceļiem izdevies aizvadīt dienu bez bojāgājušajiem, tomēr bijuši negadījumi ar cietušajiem

Piedaloties Eiropas Komisijas (EK) organizētajā kampaņā "Eiropas diena bez ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušiem un smagi ievainotiem cilvēkiem" (EDWARD), Latvijai ir izdevies aizvadīt dienu bez avārijās bojā gājušiem cilvēkiem, tomēr reģistrēti vairāki negadījumi ar cietušajiem, aģentūru LETA informēja Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti