Itālijas sportkāru ražotājs izpārdevis visus pagājušajā nedēļā prezentētā superauto "FXX K" (1050 ZS) eksemplārus. Katra no 40 eksemplāru lielās sērijas automašīnām maksāja 2,5 miljonu eiro.
"Ferrari FXX K" ir 963 ZS jaudīgā hibrīdauto "LaFerrari" sacīkšu modifikācija. Tā aprīkota ar tādu pašu hibrīda iekārtu, kā koplietošanas ceļiem paredzētā versija, tikai jaudīgāku. Salīdzinājumā ar "LaFerrari," 6,3 litru divpadsmit cilindru benzīna motora jauda "FXX K" modelī palielināta no 800 līdz 860 ZS, bet e-motora jauda – no 163 līdz 190 ZS. Sistēmas kopējā jauda sasniedz 1050 ZS, bet griezes moments – 900 Nm. Komplektā ar hibrīdiekārtu strādā robotizētā septiņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārba.
Ferrari FXX K
Automašīna aprīkota ar enerģijas rekuperācijas sistēmu KERS (F1 tehnoloģijas) un tikai šim modelim izstrādātām "Pirelli P-Zero" sacīkšu riepām-slikiem. Priekšā uzmontēti 19 collu diski ar 285/65 izmēra riepām, aizmugurē – 20 collu diski ar 345 mm riepām. Par savlaicīgu apstāšanos gādā augstas veiktspējas "Brembo" bremzes ar 398 (priekšā) un 380 mm (aizmugurē) diskiem.
Ferrari FXX K
"FXX K" dinamiskos raksturlielumus "Ferrari" neatklāj, zināms vien, ka Fiarano trases apli sacīkšu bolīds veic 1 minūtē 14 sekundēs – par 5 sekundēm ātrāk nekā "LaFerrari." Paredzams, ka visi "FXX K," kas klientiem tiek solīti no nākamā gada, tiks uzglabāti pie ražotāja un uz sacīkstēm tos nogādās pēc speciāla pieprasījuma.
Ferrari FXX K
Piebildīsim, ka pārdoti ir arī visi 499 "LaFerrari" eksemplāri, lai gan arī šis superauto maksāja iespaidīgu summu - 1,5 miljonu eiro un bija iegūstams tikai tad, ja automobiļa tīkotājam garāžā jau bija pieci citi "Ferrari" un darījumu personīgi apstiprināja pats Luka di Montezemolo – toreizējais "Ferrari" prezidents, kas šā gada septembrī vadību nodeva Serdžio Markione.
Ferrari LaFerrari
latvija vinam nesanaktu vietas pat uzskat braugsanu:D