"BMW" 7.sērija būs pārāka par "Mercedes" un "Audi" (+ foto) 52

 

Foto: Autobild.de

iAuto | 31.decembris 2014 14:02

Jaunais BMW 7.sērijas sedans, kas pirmizrādi svinēs 2015.gada Frankfurtes autoizstādē (septembris) un dīleru salonos nonāks gada beigās, daudzās jomās būs pārāks par saviem galvenajiem konkurentiem – Mercedes S-klasi un Audi A8.

Laikam jau ir tikai normāli, ka ikviens vadošo autobūves kompāniju flagmanis (vācu Premium trijniekā – pilnīgi noteikti) tiek sagaidīts kā potenciāls „modes” aizsācējs, ja ne dizaina, tad jaunu tehnoloģiju jomā jau nu gan.

Foto: Autobild.de

Kad 2013.gadā pasaule ieraudzīja jauno "Mercedes" S-klases sedanu, šķita, ka šo augsto tehnoloģiju „zvaigžņu kuģi” tik ātri pārspēt nevarēs, taču paies tikai divi gadi un "BMW" 7.sērija būs tikpat augstā līmenī, daudzās jomās savu sīvāko konkurentu arī pārspējot. Kā to var zināt 2014.gada nogalē? Gluži vienkārši – "BMW" to nemaz tā īsti necenšas slēpt, turklāt informācija par bavāriešu jaunākajām tehnoloģijām laiku pa laikam parādās medijos.

Foto: Autobild.de

Jaunākais apliecinājums tam ir raksts "Auto-Motor-Und-Sport.de," kur vācu žurnālisti, atsaucoties uz ziņu avotiem no "BMW" rūpnīcas, raksta par to, ko varam gaidīt no jaunā 7.sērijas modeļa. Un pārmaiņu patiešām ir daudz, kaut vai attiecībā uz svaru. Neskatoties uz savu alumīnija ķermeni jaunais "Audi A8" par diētas paraugzēnu tā arī nekļuva un savus konkurentus šajā jomā pārspēja par salīdzinoši nebūtiskiem 30-50 kg. "BMW" izmantos oglekļa šķiedru, tādēļ efekts būs krietni sajūtamāks – vismaz 150 (līdz pat 200 kg) kilogrami. Svara samazināšanas iespējas "BMW" pamanījis pat riteņu diskos, tādēļ jaunajam modelim tie būs par 40% vieglāki. Automobiļa masa ir cieši saistīta ar degvielas daudzuma izlietojumu, tādēļ, pateicoties tajā skaitā arī šim apstāklim, jaunās 7.sērijas vidējais degvielas patēriņš saruks par 20%. Protams, patēriņu iespaido arī citi faktori, piemēram, ceļa reljefs, tādēļ "BMW" ieviesīs sistēmu, kas „pazīs” izvēlēto maršrutu visā garumā, ņems vērā kāpumus, kritumus un ceļa līkumus un attiecīgi pieskaņos bremžu un ātrumkārbas darbību.

Foto: Autobild.de

Pilnīgi autonomi 7.sērija braukt vēl nevarēs, lai gan „visi tam nepieciešamie komponenti konstrukcijā ir iekļauti,” taču baudīt atslodzi, uzticot vadīšanu līdz ātrumam 60 km/h blīvas satiksmes apstākļos, varēs jau līdz ar jaunā modeļa startu, tāpat kā pilnībā automātisko garāžā/stāvvietā novietošanas (un no tās izbraukšanas) sistēmu. Ja BMW gadīsies sastapt attiecīgi aprīkotu autostāvvietu vai daudzstāvu garāžu, sistēma noteiks, vai tajā ir brīvas stāvvietas, un, ja atradīsies kaut viena, pati pavadīs uz turieni automobili un pēc saimnieka pieprasījuma „piebrauks karieti pie durvīm.” Šī tehnoloģija jau izmēģināta Mini konceptā komplektā ar viedo pulksteni un pakāpeniski tiks ieviesta citos modeļos. Izstrādes procesā ir tā saucamā Augmented Reality tehnoloģija, kas apvieno reālos apstākļus ar informāciju no interneta. Pagaidām nav saskaņota likumdošana, kas pieļauj šādas tehnoloģijas izmantošanu, taču 7.sērijas Head-Up displejs spēj projicēt informāciju par objektiem, ēkām un krustojumiem un norādīt vadītājam pareizo joslu, pa kuru jāturpina kustība.   

Foto: Autobild.de

Attiecībā uz pasažieru komfortu, "BMW" spēris soli tālāk salīdzinājumā ar "Mercedes": atšķirībā no štutgartiešu "Magic Carpet" piekares, kur ceļa virsmu pirms automašīnas skenē stereo kamera, sagatavojot amortizatoru/atsperu elementus nelīdzenumu pārvarēšanai, minhenieši izmanto radaru un sensoru kombināciju, tādēļ 7.sērijas limuzīna piekare savus pasažierus varēs lutināt arī nakts apstākļos. Jau tagad zināms, ka līdz ar jaunās paaudzes startu 2017.gadā, šī tehnoloģija pārceļos uz 5.sēriju.  

Ierīču pārvaldīšanā galveno lomu joprojām pildīs "iDrive" ar savu skārienjutīgo virsmu, tomēr daudzas citas funkcijas pārņems skārienjutīgs ekrāns, kas darbosies pēc līdzīga principa kā viedtālruņi un planšetdatori. Jau līdz ar modeļa startu būs pieejama žestu vadība, kas ļaus pārvaldīt navigāciju un telefonu, vēlāk tiks ieviesta virtuālā tastatūra, kas izgaismosies uz vējstikla un ļaus pildīt tās pašas funkcijas. Par papildmaksu 7.sērijas pircējs varēs pasūtīt atsevišķu displeju priekšējam pasažierim. Arī to varēs pārvaldīt ar žestiem un apmainīties ar informāciju ar vadītāja displeju, pārsūtot datus no viena ekrāna uz otru. Pasažieris varēs izmantot dažādas aplikācijas, kamēr vadītājam šāda iespēja brauciena laikā drošības nolūkos liegta.

Izstrādes procesā ir īpašas datu brilles, kas atšķirībā no "Google Glass" nav tikai paplašinājums navigācijas sistēmai ārpus automašīnas, bet strādā arī salonā. Tās saistītas ar automobiļa monitoringa sistēmu un spēj to lietotājam pasniegt absolūti netraucētu skatu uz apkārtējo pasauli, radot „caurspīdīgu” virsbūves balstu efektu.

Piebildīsim, ka nesen par „caurspīdīgo virsbūves balstu” tehnoloģijas ieviešanu savos modeļos paziņoja arī "Land Rover/Jaguar."

Foto: Autobild.de

 
Visi komentāri
 
LMT 30.decembris 2014 10:17
4 5 Atbildēt

Arī tagad ir pārāka, ta nu gan baigais jaunums!

audi 30.decembris 2014 11:02
33 37 Atbildēt

bmw - taa tacu nav masina!

Ļepurs 30.decembris 2014 11:19
12 8 Atbildēt

Tu taču nēesi cilvēks,bet gan cilvēka izstrādājums.

j 30.decembris 2014 11:22
4 3 Atbildēt

Un kas tad ir mašīna?

BMW 31.decembris 2014 11:13
5 1 Atbildēt

...TĀ IR līd_MAŠĪNA

audisukaa 1.janvāris 2015 21:37
2 1 Atbildēt

a tu esi mulkjis

boston m3 3.janvāris 2015 16:01
1 0 Atbildēt

Pilnigs daunis esi? Kaadeelj taa nav mašīna, dēļ klasiskās pakaļpiediznas kas ir daudz patikamaka braukshanai kaa priekshpiedzinja ? lol

Amerikaniem ir parsvaraa klasiskaa!

Clarkson 4.janvāris 2015 0:01
0 0 Atbildēt

Virs 200ZS uz priekšu cenšas neuzstādīt, tāpēc supercari un Porshekilleri ir parasti reardrive, bet mazie A klase Mercedes un tagad arī 2.series Bmw ir priekšpiedziņas, se la vie.

kasinsh79 30.decembris 2014 11:18
31 3 Atbildēt

Es piederu pie tiem, kuri uzskata, ka lielais vācu trijnieks AUDI, BMW un MB - absolūti vienas raudzes izstrādājumi, pircējam izvēloties tikai sirdij tuvāku.

Gan tehniski, gan inovatīvi neviens neatpaliek, visi ūberekonomiski, vienlaikus esot ļoti pat jaudīgiem utt.

Lieliski auto! Arī BMW 7series - nepārprotami.

Tikai BMW rullē ar X-Drive, MB - ar 4-Matic, bet AUDI - abos variantos - gan ar FWD un Quattro :)

zz 30.decembris 2014 13:59
6 1 Atbildēt

viss pareizi... bet runājot par vācu lielā trijnieku un tā pārakumu - vienmēr ir jāpiemin servisa izmaksas, kur pat visssīkākie remonti nereti pārvēršās par četrciparu ieguldījumiem (jo inženieri, pat pie maziem remontiem, paredzējusi vairāku neaistītu mezglu nomaiņu - un nekādu diskusiju - maini visu un maksā!) + vēl remonts (jeb precīžāk - detaļu mainīšana - šiem neko neremontē - tikai maina un maksā) bez dīlera datora un tā kodiem lai visu jauno pie auto centrālā kompja pieinstalētu un akceptētu vienkārši nav iespējams.

TDIOTS 31.decembris 2014 9:18
3 0 Atbildēt

Tie ''izdevumi'' parasti sākas pēcgarantijas periodā ,kad ''mazlietots'' ōpenvāgens nonāk LV lietotāja rokās :):):).

Uz doto brīdi manā pārraudzībā/lietošanā ir visi trīs vācu megabrendi (pirkti jauni LV)+ tajota un nissans(arī jauni pirkti) , tā kā šitā atziņa ir no savas pieredzes nevis ''viena tante teica'' .

bet 30.decembris 2014 11:21
7 6 Atbildēt

nekas ka špikots no merša un audi :D :D

Ērix 30.decembris 2014 11:33
5 7 Atbildēt

Izskatās pēc mēsla. Vilšanās

muļķis 30.decembris 2014 12:50
6 6 Atbildēt

Tu viņu pat redzējis neesi, bet jau dirš. Tipisks pamuļķis.

audi faniem 30.decembris 2014 11:47
8 3 Atbildēt

Pērc audi un tad raudi!

Arturs 30.decembris 2014 12:06
6 3 Atbildēt

dizains izskataas veel suudiigaaks kaa iepriekseejam modelim...

Audi dizains vienmeer bijis paaraaks, pat vw un shkodam taas ir krietni gliitaaks...

beha 3.janvāris 2015 22:23
2 1 Atbildēt

vw?škoda?audi?okey, audi vēl tā, bet tāpat nekad nebūs tik smuks kā bmw. kas tad tur smuks? tas milzīgais daikts-ātrumpārslēgs? Bezgaumīgā stūre un neērtie beņķi? esmu sēdējis un varu apgalvot;)Un par taam 2vaam paareejaam markām. dumšs esi arturčik vai tikai izliecies? Ceru ka tu to nedomā nopietni, jo tad tev pilns rublis nav! ;)

leDev 30.decembris 2014 12:44
2 3 Atbildēt

„caurspīdīgo virsbūves balstu” šis vnk nestrādās... NEKAD!

Es nesaprotu kurš izdomāja to bullshitu, jo acīmredzot viņam nav ne jausmas kā darbojas cilvēkas redze un kā tā fokusējas... Mēs esam cilvēki - ar divām acīm, mēs neesam spoguļkamera :D

oooooooooooo 2.janvāris 2015 12:31
1 1 Atbildēt

gaumes jautājums

limuzīns 30.decembris 2014 12:47
2 4 Atbildēt

Neticu, ka būs labāks par S-klasi, bet par audi gan ticu, ka būs.

Audis 30.decembris 2014 12:59
2 4 Atbildēt

Beemuweemu chista naw mashiina:D

Juris 30.decembris 2014 13:49
7 5 Atbildēt

Kā vispār kaut kādu Audī var likt vienā plauktā ar Mercedess-Benz, vai BMW?

Pēdējie divi ir galvas tiesu augstāki visos rādītājos, nekā Audī!

Nepamatoti populārais un bēdīgi slavenais Audī ar savu slikto uzticamību un reputāciju nu nekādi nav liekams pie MB.Nekas vairāk kā VW un Škoda tas nav, ja neņem vērā nedaudz labāku salona apdares materiālu izvēli. Dzinēji tie paši neuzticamie, kas jau iepriekš bija!

Jānis 30.decembris 2014 14:56
9 0 Atbildēt

Ko var d1rst visu laiku. Katrs izvēlas savu. Ej ar savu taisnību lauku tantes pārliecini :). Eksperts... :)

msh 3.janvāris 2015 0:15
1 0 Atbildēt

Kuri tad ir tie audī neuzticamie motori, ja drīkst zināt?

bmw 30.decembris 2014 16:26
4 1 Atbildēt

brauci ar audi un raudi!

TDIOTS 30.decembris 2014 23:14
4 0 Atbildēt

Speciālisti ...

Drīz jau būs , tad arī varēs spriedelēt . No savas pieredzes nākas aizīt ka +/- visi ''trīnieks'' ir ļoti baudāmi , bet katrā ir kas kretinējošs , ideāls nau neviens

dullais 31.decembris 2014 11:06
3 1 Atbildēt

Ar nepacietību gaidu ko šie var izdomāt. un vai tiešām viņa būs labāka ? ?? ar uzrāvienu ? ar degv patēriņu ? labāks pakojums ?

Stabilitāte - Nepārspēt audi. Komforts - nepārspēt MB.

Jauda - Tikai RWD. XD - vienmēr ir bijusi švaka sistēma. :(

+ Ja audi RS 7 jau brauc viens pats, tad diez ar ko vēl var BMW izcelties ? Cerams ka būs pirmie testi sniegos, slapjos ceļos. Jeb šis būs kārtējais Driftofshit auto ?

kasinsh79 31.decembris 2014 11:22
4 1 Atbildēt

Nepiekritīšu tikai par BMW XDrive.

Ar jaudu un vilkmi tur viss kārtībā.

Tikai "parodija" RWD vakar ie****a, bet Xdrive izbrauca un arī ātri aizbrauca ;)

JEVGENIJS 31.decembris 2014 11:16
2 1 Atbildēt

Ak dievs. Jej bog, šitādu hlamu nepirkšu !!! Dačiks te kameriņa te, sensoriņš pie ritenīšiem, navigācija šitā navigācija tā , parko te parko tur.Nu i nafig, pietioek jau ka parastie parking sensori ar dubļiem aiziet ciet un neko nerubī. sāksim lietot šitos draņķus un aiziet, ņemšu veco labo VAZ un buhņīšu kopā visus luksus aparātus. un apdrošinātāji maksās labas naudas, jo galu galā es vadu mašīnu kā nākas - Bet tie jūsu Datorauto čakarējās :D haha naudiņ būs pensijai. Pladies Jums

GB12 31.decembris 2014 12:17
3 1 Atbildēt

Varētu padomāt, ka tu tādu vari atļauties... :)

Alex 2.janvāris 2015 20:59
1 0 Atbildēt

Nekad ar parkošanās sensoriem nav bijušas problēmas, nemaz nezināju faktu, ja ir netīras tad var nestrādāt ka vajag.

GB12 31.decembris 2014 12:22
4 1 Atbildēt

Fascinē, ka par auto kvalitāti spriež tie, kuri labākajā gadījumā internetā to bildes ir redzējuši... :)

GB12 31.decembris 2014 12:22
4 1 Atbildēt

... un par dizainu tie, kuri redzējuši tikai spiegu foto.

bastard 31.decembris 2014 16:08
5 1 Atbildēt

četrus gadus braucu ar BMW un tagat četrus ar Audi. Nu par Audi nevienu labu vārdu nevaru teikt nākošais noteikti būs BMW un runājot par MB tā toč nav mašīna bet gan lielizmēra gemarojs!!!

bastardam 31.decembris 2014 17:27
3 2 Atbildēt

tev vnk nepaveicās.... laimīgu jauno gadu. Novēlu tev tikt pie šitā verķa!!! Priekā!!!!

... 1.janvāris 2015 16:36
2 3 Atbildēt

Audi nevar salīdzināt ar Bembi. Lētais gals.

kasinsh79 31.decembris 2014 18:02
4 0 Atbildēt

Viss tas ir dīvaini, no nulles savulaik braucu ar 118d, nu katastrofa, ne auto! Plīsa viss, kas varēja saplīst un arī tas, kam nevajadzētu nojukt. Ātrumkārbas gļuki, n'tie devēji, beigās arī dzinējs pie 125tkm (atzina par rūpnīcas brāķi), evakuatoru saucu regulāri utt.

Tagad priekšnieks man atdeva savu 530xd. Es braucu kaifojot, viņš 155tkm nobrauca bez problēmām, izskatās, tādu nebūs arī man. Iespējams, jo pirkts Polijā jauns, nevis Baltijā. Hvz?...

Jau minēju, neesmu tipisks bembists, bet protu novērtēt izcili labu tehniku ;). Lai visiem labs Jaunais gads!

Benzīnieks-īsts 1.janvāris 2015 9:32
4 6 Atbildēt

BMW ir sūdu čupa uz riteņiem, vot FIAT maziņais tas ir auto ar lielo burtu ja brauc ar benzinu un vadītājam ir zelta rokas un gudras smadzenes kā man, BMW ir blondīņu un jefiņu mizkaste uz 4 cīkstošiem sarūsējušiem riteņiem ar kuru īsti vīri nebrauc jo ir lepni ar savu briljanta auto.

ezis71 1.janvāris 2015 11:41
6 4 Atbildēt

un ja paskatās kādi īpašnieki ir bembjiem,riktīgi purni ar šaurām pierītēm.

... 1.janvāris 2015 16:32
2 1 Atbildēt

Audi problēma - neadekvāti mazi motori lielajām klasēm. Un citās klasēs viņš ir sūdīgāks.

... 1.janvāris 2015 16:34
2 2 Atbildēt

Piekrītu. Audi nav liekam blakus MB un BMW.

dzhambo 1.janvāris 2015 21:44
1 2 Atbildēt

1.domaju ka paaraaks par shiem visiem ir MB visaas poziicijaas

2.audi ciesh, jo visur velkas liidzi smirdiigais vw kas visu sacakaree

3.bmw visam pavidu

Nascar 2.janvāris 2015 3:34
0 0 Atbildēt

Kāda nozīme kura mašīna labāka, labam vadītājam pat zapiņš labs.

Liela daļa no BMW vadītājiem aizmirst pie stūres par manierēm un tādēļ citi vadītāji viņus nosoda.

Ja MB vadītāji brauktu kā BMW vadītāji arī viņus nosodītu...

kasinsh79 2.janvāris 2015 11:46
1 0 Atbildēt

Tikai šeit jau nebija īsti par markas imidžu runa. Te vairāk par tehniku kā tādu :)

Qooooo 2.janvāris 2015 12:32
2 0 Atbildēt

Atlaist dizaineri kurš šito izdomāja!!!!

Drift is my heart 2.janvāris 2015 17:53
2 1 Atbildēt

diezgan neglīts bembers. :(

varēja kaut vai normāli nokrāsot

mpaka 3.janvāris 2015 21:55
0 0 Atbildēt

jauns kia ?

me 4.janvāris 2015 2:47
0 0 Atbildēt

Jā vecīt tā nav mašīna, tas ar kā kaisle braucot ar to un apzināties to cik labāks tu es!

solaris 4.janvāris 2015 12:24
0 0 Atbildēt

Džīzis, ar ko gan un par ko tu esi labāks, braucot ar to vai citu auto marku?!

solaris 4.janvāris 2015 12:22
3 0 Atbildēt

It kā veči, bet šitā emocionāli ņemās par izskata tēmu, kā bābas par šmotkām un meikapu. Apbrīnojami, kādi gan estēti ir daudzi mūsdienu vīrieši. %-|

Un pat neapjauš, ka šī ņemšanās ap auto marku ir ne vairāk, ne mazāk kā fetišisms. Seksuālo tieksmju projicēšana. Citiem vārdiem - mentāla masturbācija.

Lai jums labi noiet Jaunajā gadā, savas auto markas "cienītāji". :p

Mehanikis no Rezeknes 4.janvāris 2015 13:12
1 3 Atbildēt

Visadas masinas esmu remontejis un vadijis,bet Dacia Logan izcelas ar savu vienkarsibu,un izturibu uz LV celiem! tikai Dacia!!!!

Dikus 5.janvāris 2015 9:33
0 0 Atbildēt

Ar ko lai es palielos ja man ir Logans?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti