"Peugeot 208" tērēs 3,6 litrus (+ foto) 3

 

Peugeot 208 Foto: Publicitātes foto

iAuto | 23.janvāris 2015 7:40

Francijas autobūves kompānija "Peugeot" izmainījusi kompaktā hečbeka "208" motoru piedāvājumu, iekļaujot tajā trīs EU6 normām atbilstošus agregātus.

Sākot ar 2015.gadu klientiem tiks piedāvāts 1,2 litru 82 ZS trīscilindru benzīna motors, bet līdz šim izmantotais 120 ZS motors, kas pieejams kombinācijā ar manuālo pārnesumkārbu, nomainīts pret tāda paša tilpuma motoru, kas attīsta 110 ZS.

Neskatoties uz nedaudz mazāko jaudu, jaunais 1.2 Pure-Tech 110 agregāts var nodrošināt līdzīgus dinamikas rādījumus, toties degvielas patēriņš sarucis līdz 4,6 litriem uz 100 km (CO2-105 g/km). Savukārt 1.6 e-HDi dīzeļdzinēja vietā stājies 1.6 Blue-HDi 120 agregāts, kas pēc ražotāja informācijas, 100 km varēs veikt ar 3,6 litriem degvielas.  

Visas trīs jaunās motoru versijas jau tagad pieejamas klientiem. Vācijā to cena ir sekojoša: 14 950 eiro par 1.2 Pure-Tech 82, 18 500 eiro par 1.2 Pure-Tech 110 Allure komplektācijā un 20 700 eiro par 1.6 Blue-HDi 120.

Blue HDI 120 motoru saņems arī krosovers "Peugeot 2008" – šajā gadījumā degvielas patēriņš ir 3,7 litri uz 100 km. 

Peugeot 2008 Foto: Publicitātes foto

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
zz 23.janvāris 2015 11:38
3 1 Atbildēt

aptuveni no 2007 gada ražotāji sāka aktīvi samazināt CO2 patēriņu (līdz ar to - degvielas patēriņu) uz papīra, jo viņu un arī klientu nodokļu likmes tikai piesaistītas CO2 Eiropā (gan par pirmreizējo reģistrāciju, gan par ik gadējām nodevām). un ar katru nākamo modeli vai faceliftu degvielas patēriņs ir sarucis pa 20% (aptuveni). līdz ar to ja 2007. gadā mazās klases dīzeļi ēda 5,5 litrus vidējo uz papīra tad tagad jau 3,5. bet reāli degvielas patēriņi dzīvē - paliek tādi paši - pilsētā 6-7, ārpusē 4,5-5 un tas viss neskatoties uz visiem tiem sarežģitājiem elektronikas un mehatronikas brīnumiem, kas jaunajos auto tiek nu jau piespiedu kārtā iestrādāti un tas skumdina, jo degvielas patēŗiņs ir precīzi tāds pats bet izmaksas mums visiem augs, tādēļ, ka plīšanas, remonta vai akopju gadījumā reti kurš auto elektriķis būs tik advancēts (vai traks + advancēts) un ķersies tiem klāt ar savādāku pieeju kā "nomanīt dārgu mezglu un tad skatīties vai vaina pazūd"

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti