EuroNCAP testi - "Audi TT" nav perfekts (+ foto) 4

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 27.februāris 2015 7:41

No vācu "Premium" klases automobiļiem vienmēr tiek gaidīts perfekts sniegums, turklāt visās jomās. Jaunākie EuroNCAP drošības testi pierādījuši, ka mēdz būt atkāpes. Uzreiz gan jāpiebilst, ka 2015.gada testi notiek pēc jauniem un stingrākiem kritērijiem.

Jaunākajos EuroNCAP drošības testos , kas veikti pēc jauniem un stingrākiem kritērijiem, "Audi TT" jaunās paaudzes modelis spēja iegūt vien četras no piecām iespējamām zvaigznēm.

Maksimālo rezultātu sportiskā kupeja nespēja sasniegt tādēļ, ka nav aprīkota ar automātisko bremzēšanas sistēmu, kas iedarbina bremzes, ja vadītājs nereaģē situācijā, kad automobilis strauji tuvojas priekšā braucošajam transportlīdzeklim, gājējam vai kādam citam šķērslim, kas gadījies tā ceļā. Palīgsistēmu vērtējumā "Audi TT" ieguva vien 64 procentus no 100 iespējamiem un arī par bērnu drošību tika saņemti pārmetumi (68% no 100).

Foto: Publicitātes foto

Eksperti atzīmēja, ka "Isofix" stiprinājumi vadītāja blakussēdētāja sēdeklim ir tikai par piemaksu tāpat kā integrētie bērnu sēdeklīši aizmugurē. Kopumā drošības problēmas bija septiņiem no deviņiem instalētajiem bērnu sēdeklīšu modeļiem. Pieaugušo pasažieru drošība tika novērtēti ar 81 procentu, kas ir labs rezultāts. Lai gan "Audi" rekomendē aizmugures sēdekli personām, kuru garums nepārsniedz 1,45 m, EuroNCAP tajā iesēdināja drošības manekenu, kas imitēja 1,50 m garu sievieti.  Tika secināts, ka avārijas gadījumā cilvēka galva nonāk kontaktā ar priekšējā sēdekļa atzveltni, taču kopumā arī aizmugurē sēdošo aizsardzība tiek vērtēta kā laba. Eksperti aizrādīja konstruktoriem par to, ka "TT" nav ceļgalu aizsardzības spilvenu un sānu drošības spilvenu aizmugures pasažieriem.

Frontālais trieciens, kas notika pēc jaunajiem standartiem ar pilnu priekšējās daļas pārklājumu, triecoties pret nekustīgu šķērsli ar ātrumu 50 km/h, ļāva secināt, ka "TT" priekšējā pasažiera ķermeņa augšdaļas iespējamais traumu risks „ir tuvu kritiskajam,” bet trieciens no aizmugures aizmugurējā sēdeklī sēdošajiem var draudēt ar kakla skriemeļu traumu.

Par gājēju aizsardzību (82% no 100) "Audi TT" saņēma uzslavu – „aktīvajam motora pārsegam” un priekšējam buferim ir veiksmīga konstrukcija un šīs automašīnas detaļas spēj mazināt traumu risku sadursmē ar dažāda auguma gājējiem, turklāt visai lielā braukšanas ātruma amplitūdā.

Foto: Publicitātes foto

 

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Juris 28.februāris 2015 11:06
5 0 Atbildēt

Un ko tad visi gaidīja no audi?

Tā tam bija jābūt!

Visi dienvidkorejas ražotāji jau ir pārspējuši Audi kvalitātē un izturībā!

Ncap 27.februāris 2015 12:22
1 1 Atbildēt

Domāju, ka pienācis laiks celt testu ātrumu, jo beigās jau dalija 5cas zvaigznes pa labi un kreisi! Jā deviņdesmito beigās bija lielas atšķirības starp auto sniegumiem šajos testos, jo daudzi ražotāji īpaši neuztraucās, kas paliek pāri no viņu ražojuma pēc avārijas. Tikai, kad sāka taisīt vienotus testus tad sāka domāt, kā nezaudēt pircējus...

Vēl tāda interesanta divkosība no ražotājiem deviņdesmitajos, jo ASV prasības bija augstākas un tam pašam Passat B3 ASV tirgum bija ceļgalu aizsargstienis zem paneļa, bet priekš Eiropas nebija...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti