Līdz ar paaudžu maiņu nu jau sestajā paaudzē iegājušais amerikāņu muskuļauto kļuvis vieglāks un sarucis izmēros, toties tagad var lepoties ar modernāku iekārtojumu, aprīkojumu un līdz pat 471 ZS jaudīgiem motoriem.
Foto: Publicitātes foto
Sestā paaudze tiek būvēta uz jaunās "General Motors" "Alpha" platformas, kas nozīmē par 90 kg vieglāku konstrukciju un par 28% stingrāku virsbūvi. Plašāks alumīnija detaļu pielietojums palīdz samazināt svaru, bet jaunā daudzsviru piekare un elektronikas kontrolētā stūres iekārta sekmēs vēl precīzākas līnijas virāžās. Jaunievedums ir "Magnetic Ride Control" piekare "Camaro SS" versijai, kas 1000 reižu sekundē skenē ceļa virsmu automašīnas priekšā un vadoties no saņemtajiem datiem, sagatavo amortizatorus ikvienai situācijai.
Foto: Publicitātes foto
Par savlaicīgu apstāšanos gādā "Brembo" bremžu iekārta ("SS" jau sērijā). "LT" versijai priekšā izmanto 320 mm diskus, aizmugurē 315 mm. "SS" versijai – attiecīgi 345 un 338. "LT" no rūpnīcas piegādā ar 18 collu riteņiem, kurus par piemaksu var nomainīt pret 20 collām, ka "SS" versijai būs jau komplektā.
Foto: Publicitātes foto
Salīdzinot ar priekšteci, jaunais "Camaro" garumā sarucis par 6 cm (tagad 4784 mm), platumā – par 2 cm (1897 mm) un augstumā par gandrīz trim (1348 mm).
Foto: Publicitātes foto
Atkarībā no versijas Camaro būs komplektēts ar atšķirīgas grafikas LED dienas gaitas un aizmugures lukturiem, SS versijai komplektā aizmugures spoileris un oriģināla dizaina motora pārsegs ar ventilācijas atverēm. Salonā iebūvēts pret vadītāju pagriezts priekšējais panelis ar astoņu collu digitālo mērinstrumentu un tāda paša izmēra multimediju/informācijas ekrānu un MyLink sistēmu.
Foto: Publicitātes foto
Vadītāja rīcībā tagad elektriskā stāvbremze, iespēja izvēlēties individuālu salona apgaismojumu (24 krāsu kombinācija), izplūdes sistēmas skaņas tembru, ieskaitot "Stealth" pieklusināto skanējumu, kas ļaus izvairīties no kaimiņu dusmām un kādu no "Snow/Ice," "Tour," "Sport," un "Track" (tikai "SS") režīmiem, kas izmaina akseleratora, stūres iekārtas, amortizatoru, motora skaņas un pārnesumkārbas darbības iestatījums.
Foto: Publicitātes foto
"Chevrolet Camaro" tiek piedāvāts ar trim motoriem, kurus var kombinēt ar sešu pakāpju manuālo vai astoņu diapazonu automātisko pārnesumkārbu. Bāzes versijai tiek uzstādīts 2,0 litru četrcilindru ("Camaro" – pirmoreiz) agregāts, kas attīsta 279 Zs un 400 Nm.
Foto: Publicitātes foto
3,6 litru V6 attīsta 340 Zs un 385 Nm un ir aprīkots ar degvielas tiešās iesmidzināšanas un cilindru atslēgšanas tehnoloģiju, savukārt visjaudīgākais "Camaro" tiek komplektēts ar astoņu cilindru 6,2 litru "Corvette Stingray" agregātu, kas šajā gadījumā attīsta 461 Zs un 617 Nm.
Foto: Publicitātes foto
Piebildīsim, ka pašreizējās paaudzes "Camaro" Vācijā maksā 39 990 eiro (432 ZS V8+6 MT).
Foto: Publicitātes foto
Žoklis atkārās no jaunievedumiem!
to nu Tu velti, draugs - ja esi dzirdējis, ko amerikāņiem nozīmē V8 motori sporta auto, pikapiem uc tehnikai, tad sapratīsi, cik ļoti ražotājam bija "jāsaņemas," lai Camaro palaistu ar 4 cilindriem. Tomēr - nekas nepaliek uz vietas - BMW braukā ar priekšpiedziņu un 3 cilindriem, 4 cilindru motors ir jaunajam Ford Mustang utt