"Seat" modernizējis minivenu "Alhambra" (+ foto) 6

 

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 8.jūlijs 2015 7:50

Spānijas autoražotājs Seat iepazīstinājis ar minivena Alhambra atjaunināto variantu, kas Eiropas tirgū kļūs pieejams no rudens.

Foto: Publicitātes foto

Restailinga process vizuālā ziņā mainījis maz – nedaudz savādāki gaismas diožu lukturi aizmugurē, pamainīts radiatora restes izskats un pievienoti jauni riteņu diski.

Foto: Publicitātes foto

Salonā tagad jauns mērinstrumentu panelis ar jaunās paaudzes "Easy Connect" multimediju iekārtu, kas ar "MirrorLink" tehnoloģijas palīdzību ļauj pieslēgt "Android" viedtālruņus un aplūkot to saturu savā 6,3 collu skārienjutīgajā ekrānā, jauna stūre, apdares materiāli, dažu funkcionālo pogu un slēdžu dizains.

Foto: Publicitātes foto

Komforta cienītāji varēs pasūtīt adaptīvo piekari "Dynamic Chassis Control" (DCC), sēdekļus ar masāžas funkciju un bezatslēgas pieejas sistēmu, savukārt drošības sistēmu arsenālam var pievienot aklā leņķa sensoru, ceļazīmju atpazīšanas sistēmu, sistēmu, kas brīdina par vadītāja nogurumu, parkošanās palīgu.

Foto: Publicitātes foto

"Multi-collision brake" – bremžu sistēma, kas automātiski aktivizē automobiļa bremzēšanu pēc sadursmes, ja autovadītājs to nespēj izdarīt pats, tagad būs Alhambra aprīkojumā jau no rūpnīcas.

Foto: Publicitātes foto

Septiņvietīgā ģimenes auto motoru klāstā iekļauti trīs dīzeļdzinēji un divi benzīna motori. 1,6 litru dīzeļdzinējs attīsta 115 ZS, bet 2,0 litru agregāts pieejams divās versijās - ar 150 un 184 ZS jaudu. 1,4 litru TSI benzīna motors attīsta 150 ZS, savukārt visjaudīgākais "Alhambra" variants aprīkots ar 2,0 litru TSI benzīna motoru, kas attīsta 220 ZS.

Foto: Publicitātes foto

Visus dzinējus (izņemot 1,6 l dīzeli) par papildu maksu var kombinēt ar septiņu pakāpju DSG pārnesumkārbu, kas 2,0 TSI motoram ir komplektā jau no rūpnīcas, savukārt pilnpiedziņas tehnikas cienītājiem vienīgā izvēle ir "Alhambra" ar 2,0 litru TDI dīzeļdzinēju. 

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Zuzei 9.jūlijs 2015 14:12
3 0 Atbildēt

Pa lielam tas pats, kas atjaunotais Sharāns tā pati bundža, tikai labāks maģītis un kapeiku jaudīgāks motors

kolumbs 8.jūlijs 2015 8:51
2 0 Atbildēt

Kāpēc mašīnas reklāmas bildēs tiek glāstīti telefoni?

rt 8.jūlijs 2015 19:38
1 0 Atbildēt

Nez, šito arī piedāvās kempera versijā? Iepriekšējais bija labs variants.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 5

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 

Latvija/Lietuva 20.04.2024 - vai mūsējiem izdosies konkurēt ar šādām degvielas cenām? (+ FOTO) 54

Autovadītājs piefiksējis degvielas cenas vienā un tajā pašā dienā Latvijā un Lietuvā. Cenu starpība 23 un 24 centu apmērā par dīzeļdegvielu un benzīnu liek apšaubīt mūsu konkurētspēju un lozungus par atpalicības samazināšanu no kaimiņiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti