"Tesla Model S" simtu sasniegs 2,8 sekundēs 7

 
iAutolv | 21.jūlijs 2015 11:23

Elektromobiļu ražotājs "Tesla" ieviesis dažas konstruktīvas pārmaiņas sedana "Model S" uzbūvē, tajā skaitā jaunu režīmu "Ludicrous," kas no 0 līdz 100 km/h ļaus paātrināties 2,8 sekundēs.

Piektdien (17.07) kompānijas vadītājs Elons Masks paziņoja, ka "Model S" sagatavoti trīs jaunievedumi: lielāka gaitas rezerve, versija par mazāku cenu un "Ludicrous" režīms ātrākam startam.

Ražotājs piedāvā pārveidot 85 kilovatstundu akumulatoru bateriju par 90 kWh enerģijas krātuvi, kas gaitas rezervi palielina par 24,1 km. Baterijas uzlabošana izmaksā 3000 dolāru, ir pieejama jauniem un jau esošajiem klientiem, tomēr pēdējiem E. Masks šo opciju neieteic.

Piedāvājumā ieviesta jauna "Model S" modifikācija ar 70 kilovatstundu bateriju, kas maksās 70 000 dolāru, bet klientiem, kam par visu svarīgākas elektromobiļa dinamikas īpašības, sagatavots jauns režīms "Ludicrous," kas 100 km/h ļaus sasniegt ātrumā, kas pa spēkam vien pasaules elites klases superauto – vien 2,8 sekundēs. Tiesa, šāds uzlabojums maksā pieklājīgu summu, jo par "Ludicrous" režīmu ražotājs prasa papildu 10 000 dolāru. Līdz šim ātrākā un dārgākā "Model S" versija simtu varēja sasniegt 3,1 sekundē.

2015.gadā "Tesla Motors" plānojis piegādāt klientiem 55 000 jaunu automašīnu. Statistika liecina, ka pirmajā pusgadā pārdoti 21 537 eksemplāri, tādēļ visas cerības uz jaunu modeli, krosoveru "Model X," kam uz konveijera jānonāk dažu tuvāko mēnešu laikā. 

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
ezis71 21.jūlijs 2015 19:08
8 0 Atbildēt

Bumers nobāl.

Kanibaals 21.jūlijs 2015 21:06
4 2 Atbildēt

Kāda tam nozīme, par tādu cenu vienalga cik maksā uzlāde. Tur taču ir rakstīts, ka šim modelim ir 85kwh baterija tātad ņemot vērā arī zudumus lādējot izmaksās apmēram 15EUR un nobraukt var arī reāli tik cik solīts ap 400km, to arī īpašnieki ir pārbaudījuši. Tas gan ir tieši atkarīgs no braukšanas ātruma.

www.e-latvenergo.lv/lv/private/pr...tion=bestOffer

kasinsh79 22.jūlijs 2015 9:45
3 0 Atbildēt

Attīstītajā pasaulē tā arī ir! Latvijā - hmm, ēēē :))

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti