Jaunais "Mitsubishi Pajero Sport" – tagad oficiāli (+ foto) 4

 

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 3.augusts 2015 12:13

Japānas autobūves kompānija "Mitsubishi Motors" prezentējusi trešās paaudzes apvidus auto "Pajero Sport." Jaunā modeļa aprīkojums papildināts ar jaunu dīzeļdzinēju un jaunām ekstrām.

Trešajā paaudzē "Pajero Sport" gabarīti ir sekojoši: garums – 4785 mm, platums – 1815 mm, augstums – 1805 mm, kas nozīmē, ka garumā tas pastiepies par 90 mm, bet augstumā pieaudzis par 5 mm. Riteņu bāze nav mainījusies un joprojām ir 2800 mm, savukārt klīrenss sasniedz 218 mm, kas ir pietiekami, lai varētu pārvarēt līdz pat 700 mm dziļus ūdens šķēršļus.

Foto: Publicitātes foto

"Pajero Sport" motoru klāstā būs jauns 2,4 litru dīzeļdzinējs, kura jauda pagaidām netiek atklāta, tomēr zināms, ka platformas radinieka – pikapa "L200" konstrukcijā, šis agregāts attīsta 153 ZS (380 Nm) un 181 ZS (430 Nm). "Pajero Sport" motorus kombinēs ar jaunu astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas izstrādāta speciāli šim modelim, ļaujot ietaupīt līdz pat 17% degvielas, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes transmisiju.

Apvidus auto aprīkojumā būs sistēma, kas brīdinās un palīdzēs novērst sadursmi ar priekšā braucošo transportlīdzekli, elektroniskā stāvbremze, divu zonu klimatkontrole, apsildes sistēma stūrei un aizmugurējai sēdekļu rindai.

Šī gada beigās "Mitsubishi Pajero Sport" tirdzniecība startēs Taizemē, bet citos pasaules tirgos tas kļūs pieejams nākamgad. 

Foto: Publicitātes foto

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
JanZar 3.augusts 2015 13:31
4 4 Atbildēt

Nemiiz gudreli, gan jau rakstiķis pārrakstījies un ir 70cm... Autorelis kļūdijies 1 burtā, bet tu pļūti veselu rindkopu.

taukauds 3.augusts 2015 12:45
3 2 Atbildēt

"Riteņu bāze nav mainījusies un joprojām ir 2800 mm, savukārt klīrenss sasniedz 218 mm, kas ir pietiekami, lai varētu pārvarēt līdz pat 70 mm dziļus ūdens šķēršļus."

Var izbraukt cauri 7 centimetrus dziļai peļķei... tas gan ir kruta...

zz 3.augusts 2015 12:55
2 0 Atbildēt

īstenībā labs dampis izklausās - jo esošais Pajers ir tāds smags parkentieks un LC 150 ir vienīgais tāds īsts, bet civils bezceļnieks palicis (agrāks bija Patrol, Terano, Pajero, Pajero Sport, Discovery I, Opel Monery, tas pats LC... tagad tikai LC palicis)... bet ir aizdomas ka šis būs tikai Āzijas un RU tirgum (kā tas bija ar esošo Pajero Sport)

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti