Japānas autobūves kompānija "Suzuki" nodemonstrējusi modernizētā "SX4 S-Cross" attēlus, kas savu oficiālo pirmizrādi piedzīvos septembrī gaidāmajā Parīzes autoizstādē.
Modernizācijas procesā "SX4 S-Cross" izskats būtiski pārveidots – draudzīgās trapecveida radiatora restes vietā tagad dusmīgs režģis ar vertikāliem hroma „zobiem,” bet gludais motora pārsegs nomainīts pret profilētu vāku ar divām izteiktām buktēm. Apakšas aizsargi tagad ir vienā krāsā ar virsbūvi, bet jaunie lukturi ar LED dienas gaitas „uzacīm” raugās ciešāk un noteiktāk.
Aizmugurē izmainīta lukturu grafika, salonā jauni sēdekļi un multimediju iekārta ar 7 collu ekrānu un Apple CarPlay un Android Auto atbalstu.
"SX4 S-Cross" motortelpā pierakstījušies divi jauni agregāti. 1,4 litru benzīna turbo motors attīsta 140 Zs un 220 Nm. Tas ir aizgūts no "Vitara" un pieejams kopā ar pilnpiedziņu, savukārt no "Baleno" krājumiem paņemts vienlitrīgais turbo benzīnnieks, kas attīsta 112 Zs un 170 Nm. Dīzeļdzinēju klāstu pārstāv 120 Zs (320 Nm) jaudīgs agregāts ar 1,6 litru tilpumu.
Žēl - baigi neglīts sanācis. Vecais modelis bija starp mašīnām, ko apsvērām pirkt. Atkrita gan no saraksta dīlera dēļ.
Bijām Autobravā, auto praktisks un arī iekšpusē ērts (lai gan daudz cietas plastmasas), bet nebija laika izbraukt. Un cena dikti zema. Kad kādu nedēļu vēlāk gribēju testa braucienu, konkrētā mašīna jau bija notirgota, un jauna nebija saņemta. Izbraucu ar Vitaru, bet gribēju izbraukt ar SX4 S-Cross (un to auto vēlreiz aplūrēt). Teica, ka pāris nedēļu laikā atkal būs salonā.
Kad redzēju, kā pārdevējs manu numuru pierakstīja uz cita papīra, ko kaut kur uz galda sagrāba, tieši padomāju - nez, vai man kāds zvanīs... lieki teikt, ka nu jau pagājuši kādi 4 vai 5 mēneši, bet zvanu par iespēju izbraukt SX4 S-Cross neesmu saņēmis.