"Renault" varētu atteikties no dīzeļdzinējiem 16

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 12.septembris 2016 15:36

Francijas autobūves uzņēmums "Renault" varētu pārtraukt piedāvāt dīzeļdzinējus vairumam automašīnu, kas tiek pārdotas Eiropā, vēsta ziņu aģentūra "Reuters".

Šāda iecere saistīta ar augstajām izmaksām, lai nodrošinātu dīzeļdzinēju atbilstību bargākiem kaitīgo izmešu noteikumiem, kuri ieviesti pēc pērn atklātībā nonākušā kaitīgo izmešu falsificēšanas skandāla, kas aptvēra Vācijas autoražotāju "Volkswagen".

"Renault" par šo ieceri gan pats vēl nav oficiāli paziņojis.

Uzņēmums jau norādījis, ka stingrāki kaitīgo izmešu standarti un testēšanas metodes padarītu dīzeļdzinēju ražošanu neekonomisku.

Kompānija vadītāju sanāksmē jūlijā skaidroja, ka dīzeļdzinēju piedāvāšana jau pārtraukta tādiem uzņēmuma mazākajiem automobiļiem kā "Twingo" vēl pirms "Volkswagen" skandāla.

Līdz 2020.gadam, kad spēkā stāsies vēl stingrāki Eiropas Savienības kaitīgo izmešu standarti, lielāki "Renault" modeļi, tostarp "Clio" un "Megane", visticamāk, vairs netiks piedāvāti ar dīzeļdzinējiem.

 
Visi komentāri
 
ReinisPaberzis 12.septembris 2016 10:26
7 13 Atbildēt

Pareizs lēmums. Benzina dzinēji uzsākuši jaunu attīstības laikmetu, taču dīzeļ dzinēji ir apstājušies savā attīstībā. Benzīna dzinējiem ir vēl kur attīstīties, pretēji dizeļ dzinējiem, kuri vismaz pagaidām visu ir izsmēluši. Jaunās izmešu normas reti kurš var ievērot.

GB12 12.septembris 2016 10:56
6 6 Atbildēt

Nu, jaunā megane ar 1.6 130 zs dīzeli iet ļoti labi...

Abavnieks 12.septembris 2016 13:24
6 8 Atbildēt

Naftas ieguves kompānijām un degvielas tirgotājiem automašīnas ar dīzeļdzinējiem ir mazāks peļņas avots kā benzīnnieki, jo degvielas patēriņš dīzeļiem ir vismaz par 20% mazāks, pārdošanas cena arī krietni mazāka. Tādēļ cīņa pret dīzeļiem būs nežēlīga. Inženieris Tesla jau vairāk kā pirms 100 gadiem izstrādāja sistēmu auto elektropiedziņai, to visuvarenie naftas ieguvēji "noraka" savas peļņas vārdā, tikai tagad cilvēce sāk atkal domāt par iekšdedzes dzinēju piesārņojuma novēršanas problēmu. Elektrodzinēji vēl ir bērnu autiņos, lai nebūtu jābrauc ar velosipēdiem, tad benzīna dzinejus vēl atstās, bet dīzeļus jau sāk "gānīt".

Ritvars 12.septembris 2016 14:33
3 1 Atbildēt

ai ko dirs. renalt Twingo dizelmotors bija no ta pasa clio. 1,5 dizelis. tas ir tirs marketings. eiropa liekoties perk mazlitrazas masinas ar dizel motoiriem. un neviens negrib pirkt to megana. Un runasim atklati renalt mazlitrazas masinas ne visai simpatiskas un vinas maz konkurent spejigas atieciba pret vacu mazlitrazam. Un benzina motors varbut ir vel kur atisties tikai pret fiziku jau neiesi. 1 litra dizelair potenciala jauda lieka neka benzina.

es 12.septembris 2016 14:57
13 4 Atbildēt

ūja ūja. Ren-TV saskatījies vai?

Elektromobīļi bija nomesti malā ap 100 gadus, jo enerģijas uzglabāšana ir reāla problēma un benzīns bija lēts. Augstas degvielas cenas + tehnoloģijas attīstība (galvenokārt ražošanas) provocēja pacelt šo virzienu vēlreiz. Ilgstoži turot naftu pie 120$/b visi alternatīvie virzieni kļūst interesanti un kapitālisti sāk tur grūst naudu. Un Tesla ir tieši tādu notikumu rezultāts. Pirmās degvielas krīzes pārlaicīgais rezultāts ir Priuss, otrās - Tesla. Nu un dīzeļu krīzi izraisīja VW, kas savus traktorus USA pozicionēja kā Priusu par mazu naudu attiecīgi izsaucot kritumu Priusu noietā un secīgu naudas pieplūdumu dīzeļu analizējošās laboratorijās. Nu un lavīna nonesa visu dīzeļu segmentu. Jo nu izdarīt tur vairs neko nevar - vai nu švaks vai netīrs.

Kakis 12.septembris 2016 15:33
5 0 Atbildēt

Dīzeļdegviela ir benzīna ražošanas blakusprodukts. Dīzeļdzinēju īpatsvars ir ļoti pieaudzis un benzīna noiets ir sarucis. To nav kur likt. Tāpēc arī tiek domāti visādi pasākumi lai to procesu apgrieztu otrādāk.

kasinsh79 12.septembris 2016 16:31
7 7 Atbildēt

Ļoti dīvains lēmums (ja tā arī būs) - frančiem dīzeļi ir vieni no labākajiem vispār!

iAuto 12.septembris 2016 16:59
2 4 Atbildēt

Šī doma ir daudz nopietnāka, iesaku izlasīt šo rakstu www.iauto.lv/zinas/pasaule... (arī Volkswagen)

es 12.septembris 2016 19:10
2 3 Atbildēt

Un tas savukārt var novest visu VW līdz iznīcībai. Viņi kopš pirmā Audi 1,9 TDI ir iepūtuši tajā projektā kautkādus abnormbilijonus vācu dolārus, kas pie atteikšanās attīstīt būs jāraksta skurstenī. Domāju, ka uzņēmuma akcionāri pie šādas aktīvu norakstīšanas varētu arī izformēt uzņēmumu kā tādu.

Liinis 12.septembris 2016 21:40
0 3 Atbildēt

Iekshdedzes dzineji sevi bija izsmeelushi jau uz gadsimta sakumu,- tas ir fakts

Suns 12.septembris 2016 21:43
1 5 Atbildēt

Dīzeļdzinēja likšana pasažieru auto vispār nebija laba doma. It kā jau viss skaisti - patēriņš, grieze.. Bet vairs nav tik skaisti kad pilsētā jāelpo tā visa her*a. Starp citu Latvijā procentuāli ir visvairāk dīzeļu, nekā jebkurā citā ES valstī.

Suns 12.septembris 2016 21:47
2 5 Atbildēt

Kas tas vispār par sviestu likt dīzeli tādos autiņos kā Nissan Micra, Twingo vai Polo? Tā jau ir kapeikpi$anas pēdējā stadija.

GB12 12.septembris 2016 21:54
3 0 Atbildēt

Micrai nav dīzeļdzinēja.

Hbo 12.septembris 2016 22:13
0 3 Atbildēt

Ss.lv ir vairākas Micras 1.5 dci.

f 17.septembris 2016 20:30
0 0 Atbildēt

vajag likt gāzi dīzeļiem www.ekogaze.lv/auto-gaze/noderigi/

kasinsh79 18.septembris 2016 11:32
0 0 Atbildēt

Neizdevīgi privātajam auto.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti