Zviedrijas varenauto ražotājs "Koenigsegg" izgatavojis sava 1500 Zs jaudīgā varenauto "Regera" īpašo versiju, ko veltījis 2016.gadā mūžībā aizgājušajam amerikāņu dziedātājam Prinsam (Prince) (1958.-2016.).
Prinsam veltītā "Regera" atšķiras ar īpašu virsbūves krāsojumu par godu dziedātāja lielākajam hītam "Purple Rain" (Purpura lietus) no 1984.gada albuma ar analogu nosaukumu.
Sākotnēji bija plānots izmantot violeti – zeltītu krāsu gammu, taču vēlāk „zelta” elementi tika aizstāti ar tumšpelēkiem, saglabājot oglekļa šķiedras detaļu tradicionālo izskatu. Eksterjera noformējumu papildina baltas svītras uz motora pārsega un sāniem, kā arī baltas krāsas bremžu skavas.
Arī varenauto salons veidots gaišos toņos – gandrīz viss, izņemot oglekļa šķiedras un pulētā alumīnija detaļas, apvilkts ar baltu ādu, bet sēdekļus un durvju apšuvumu grezno kontrastējošu diegu nošuvums.
Īpašais modelis aprīkots ar tādu pašu hibrīda spēka iekārtu, kā standarta "Regera" – tā apvieno piecu litru V8 turbo agregātu, trīs elektromotorus, 800 voltu bateriju komplektu un vienpakāpju transmisiju, kas izstrādāta speciāli šim modelim.
100 km/h vairāk nekā 1500 Zs jaudīgā “Regera” sasniedz 2,8 sekundēs, bet 200, 300 un 400 km/h robežu pārvar pēc 6,6, 10,9 un 20 sekundēm.
"Koenigsegg Regera" cena ir aptuveni 2 miljoni eiro. 2016.gada augustā ražotājs paziņoja, ka viss plānotais Regera supermašīnu daudzums – 80 eksemplāri – jau ir izpārdots.
Kaut kas tur ir no netīra veikalinga. 100km/h 1 sekundē vienkārši nevar būt. Tādu paātrinājumu var sasniegt tikai 2 gadījumos: 1) ja darbojas aerodinamiskais piespiedējspēks, kas līdz 100 km/h ir visumā nepietiekams, 2) ja riteņu un ceļa saķere ir lielāka, nekā to nodrošina automobiļa masas radītais piespiedējspēks - kā dregsteriem, kam uzrāvienu sākuma posmā nodrošina speciāla līme. Kādreiz sarēķināju; precīzi neatceros, bet ātrākais cēliens no vietas bez šīm viltībām pie ideālas saķeres bija kaut kur ap 2,2 s līdz simtam; rēķinot, ka kaut kāda aerodinamika sāk jau tomēr darboties, varbūt 1,8 - 1,9 sekundes minimāli.
baidos, ka ražotājs uzrāda vien "teorētiski iespējamo", bet praksē tas pārbaudīts vien uz stenda