2 miljoni grāvī - avarējis vienīgais "Koenigsegg Agera RS Gryphon" (+ foto) 9

 

Foto: Ekrānšāviņš no instagram.com

iAuto | 17.maijs 2017 14:38

Medijos parādījusies informācija par 2 miljonus eiro vērto "Koenigsegg" superauto, ko bija pasūtījis amerikāņu miljonārs Menijs Košbins.

Košbina pasūtījums tā arī netiks izpildīts, jo 2017.gada pavasarī Ženēvas autoizstādē prezentētais "Koenigsegg Agera RS Gryphon" piedzīvojis smagu avāriju Trollhetenā – testa brauciena laikā 1360 Zs jaudīgais spēkrats saslīdējis uz slapjās ceļa virsmas un ielidojis grāvī. Savu galveno uzdevumu – pasargāt cilvēkus - no oglekļas šķiedras gatavotais karkass izpildīja, tomēr "Gryphon" virsbūve izrādījās pārāk stipri deformēta.

Pēc avārijas "Koenigsegg" sazinājās ar Košbinu un paziņoja par notikušo. Abas puses vienojās, ka amerikāņu miljonārs saņems jaunu "Agera RS", bet ar zelta dekoriem rotātais "Gryphon" tiks saremontēts uz izmantots zviedru kompānijas testa braucieniem.

 

 

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 17.maijs 2017 22:23
4 0 Atbildēt

Koniggsega kompānijai "tikai" 23 gadi. Ātru auto var sataisīt jebkurš, pat krievi. Ir dzirdēts par irāņu, turku, krievu, spāņu un citiem "superauto". Nav jau grūti. Paņēmi lielu motoru un apkārt apliki ar kaut kādu oglekļa šķiedru. Tikai visdrīzāk, sanāks zārks uz riteņiem. Kolekcionāri tādus pērk. Reizi gadā kaut kur izbrauc, bet par nopietniem auto tos uzskatīt nevar.

Bet lai to sataisītu stabilu, vajag krietni pamocīties. Cik ilgi bugatti taisīja savu veironu.

Es nebūšu es, ja nepieminēšu dodžu. Dodžs agrāk taisīja kravas furgonus, busus un pikapus. Bet reiz nolēma uztaisīt sporta auto. To plānoja izveidot tik pat leģendāru un ātru kā savulaik cobra. Pat nosaukumu izdomāja kā čūskai - odze ( viper). Dodžam viss bija - lieka naudiņa, resursi, liels, jaudīgs motors, bet nebija pieredzes sporta auto. Kā nekā, sporta auto kardināli atšķiras no kravas mašīnas. Bet tajā laikā dodžam piederēja lambordžīni. Tāpēc amerikāņu paņēma savu lielāko un jaudīgāko motoru nedaudz uzlaboja un konsultējās ar lambordžīni inženieriem, tāpēc auto sanāca labs. Bet citām tādām kompānijām, kas grib sākt būvēt sporta auto no nulles, tādas iespējas nav. Tāpēc sanāk visādi brīnumi.

asd 17.maijs 2017 15:19
2 4 Atbildēt

Nu ar atraduši kam Ageru dot braukt! Mormoņi neko vairāk par meksu VW Kafer nespēj novaldīt. Zviedriem būtu pēdējais laiks ieviest kautkādu feiskontroli, sevišķi aizokeāna braucējiem.

LMT 17.maijs 2017 16:07
2 0 Atbildēt

Tā arī nesapratu, kur tā Trollhetena atodas un bildēts ar ziepjutrauku!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti