Čehijas autobūves kompānija Škoda speciālā pasākumā iepazīstinājusi ar modeļa Yeti pēcteci – krosoveru Karoq.
Karoq, ko žurnālisti jau nodēvējuši par Kodiaq mazo brāli, ir 4382 mm garš, 1841 mm plats un 1605 mm augsts. Riteņu bāze 2638 mm (2630 mm pilnpiedziņas versijai), bet bagāžas nodalījuma tilpums 521 – 1630 litri. Visi trīs aizmugures sēdekļi ir atsevišķi pārbīdāmi, regulējami un izņemami pavisam (papildmaksa) šajā gadījumā atbrīvojot vietu maksimāli iespējamiem 1810 litriem.
Karoq pamatā ir Volkswagen MQB platforma un jau zināmie šie koncerna motori, kuru paletē iekļauti pieci dzinēji: divi benzīna un trīs dīzeļa agregāti. Pirmos pārstāv trīscilindru 115 ZS turbo ar 1,0 litru darba tilpumu un jauns 1,5 litru četru cilindru motors ar 150 Zs un cilindru atslēgšanas funkciju. Komplektā ar mazāko motoru Karoq 100 km/h varēs sasniegt 10,6 sekundēs, ar spēcīgāko – 8,4 sekundēs.
Dīzeļdzinēju izvēle sākas ar 1,6 litru 115 ZS (250 Nm) agregātu, nākamais ir divlitru 150 ZS (340 Nm) motors, bet visspēcīgākais dīzelis ar tādu pašu darba tilpumu attīsta 190 ZS (400 Nm), kas Karoq 100 km/h ļaus sasniegt 7,8 sekundēs.
Visus motorus, izņemot jaudīgāko TDI agregātu, komplektē ar sešpakāpju manuālo vai septiņu pakāpju DSG divsajūgu kārbu, bet 190 ZS versija būs tikai pilnpiedziņas variantā ar septiņu pakāpju DSG kārbu.
Karoq aprīkojumā var būt diožu lukturi, elektroniskais mērinstrumentu panelis, adaptīvā kruīzkontrole, bezkontakta bagāžas nodalījuma atvēršana, joslas uzturēšanas un aklās zonas brīdinājuma palīgsistēmas, ceļazīmju atpazīšanas sistēma, asistents, kas brīdina par iespējamo sadursmi ar priekšā braucošo transportlīdzekli. Ekstru skaitā arī apsildāma stūre, apsildāmi un elektriski regulējami sēdekļi, „paslēpjams” piekabes āķis.
Automobilim pieejama aktīvā piekare, kurai ir četri regulēšanas iestatījumi, ieskaitot automātisko sporta režīmu, kas aktivizēsies, ja elektronika konstatēs dinamiskāku pārvietošanos ilgākā periodā.
Karoq topversija iegūs multimediju kompleksu Columbus ar žestu vadību, Apple CarPlay, Android Auto un Mirror Link, WLAN-Hotspot, Online atbalsta servisu un speciālu pogu, kas ļaus izsaukt palīdzības dienestu.
Škoda Karoq pieejamie motori:
Škoda Karoq 1.0 TSI ● jauda: 115 ZS (175 Nm), maksimālais ātrums 187 km/h; 0-100 km/h: 10,6 sekundes; degvielas patēriņš 5,3 l/100 km.
Škoda Karoq 1.5 TSI ● 150 ZS (250 Nm); 204 km/h; 0-100 km/h: 8,4 sekundes; 5,1 l/100 km.
Škoda Karoq 1.6 TDI ● 115 ZS (250 Nm); 188 km/h; 0-100 km/h: 10,7 sekundes; 4,5 l/100 km.
Škoda Karoq 2.0 TDI ● 150 ZS (340 Nm); 207 km/h; 0-100 km/h: 8,9 sekundes; 4,4 l/100 km.
Škoda Karoq 2.0 TDI ● 190 ZS (400 Nm); 211 km/h; 0-100 km/h: 7,8 sekundes; 5,3 l/100 km.
Dsg....1 litra motors....mazs....utt
Viss sliktais kas var būt, sabāzts šajā bomžu autiņā.
Bet idiņi pirks. Labāk braukt ar tādu nabagdžipu, lai izskatās pēc džipa, nekā nopirkt normālu auto.
Eiropā nabagi brauc ar salvage uz gāzes.
Padomā brīdi, ko tu dari - ar apskaužamu centību raksti savus debīlos komentārus kaut kādā interneta portālā, kur tie nevienam neinteresē.
Padomā 2x kurš ir idiņš ;)
Kautkā jau tam mazajam pelēkajam gailēnam sevi ir jāparāda. Auto jau šim ir gejisks, nu tad vēl jāpačīkst par auto ko nevar atļauties pat uzpildīt.