Škoda iepazīstinājusi ar jauno modeli Karoq (+ foto) 13

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 19.maijs 2017 8:02

Čehijas autobūves kompānija Škoda speciālā pasākumā iepazīstinājusi ar modeļa Yeti pēcteci – krosoveru Karoq.

Karoq, ko žurnālisti jau nodēvējuši par Kodiaq mazo brāli, ir 4382 mm garš, 1841 mm plats un 1605 mm augsts. Riteņu bāze 2638 mm (2630 mm pilnpiedziņas versijai), bet bagāžas nodalījuma tilpums 521 – 1630 litri. Visi trīs aizmugures sēdekļi ir atsevišķi pārbīdāmi, regulējami un izņemami pavisam (papildmaksa) šajā gadījumā atbrīvojot vietu maksimāli iespējamiem 1810 litriem.

Karoq pamatā ir Volkswagen MQB platforma un jau zināmie šie koncerna motori, kuru paletē iekļauti pieci dzinēji: divi benzīna un trīs dīzeļa agregāti. Pirmos pārstāv trīscilindru 115 ZS turbo ar 1,0 litru darba tilpumu un jauns 1,5 litru četru cilindru motors ar 150 Zs un cilindru atslēgšanas funkciju. Komplektā ar mazāko motoru Karoq 100 km/h varēs sasniegt 10,6 sekundēs, ar spēcīgāko – 8,4 sekundēs.

Dīzeļdzinēju izvēle sākas ar 1,6 litru 115 ZS (250 Nm) agregātu, nākamais ir divlitru 150 ZS (340 Nm) motors, bet visspēcīgākais dīzelis ar tādu pašu darba tilpumu attīsta 190 ZS (400 Nm), kas Karoq 100 km/h ļaus sasniegt 7,8 sekundēs.

Visus motorus, izņemot jaudīgāko TDI agregātu, komplektē ar sešpakāpju manuālo vai septiņu pakāpju DSG divsajūgu kārbu, bet 190 ZS versija būs tikai pilnpiedziņas variantā ar septiņu pakāpju DSG kārbu. 

Karoq aprīkojumā var būt diožu lukturi, elektroniskais mērinstrumentu panelis, adaptīvā kruīzkontrole, bezkontakta bagāžas nodalījuma atvēršana, joslas uzturēšanas un aklās zonas brīdinājuma palīgsistēmas, ceļazīmju atpazīšanas sistēma, asistents, kas brīdina par iespējamo sadursmi ar priekšā braucošo transportlīdzekli. Ekstru skaitā arī apsildāma stūre, apsildāmi un elektriski regulējami sēdekļi, „paslēpjams” piekabes āķis.

Automobilim pieejama aktīvā piekare, kurai ir četri regulēšanas iestatījumi, ieskaitot automātisko sporta režīmu, kas aktivizēsies, ja elektronika konstatēs dinamiskāku pārvietošanos ilgākā periodā. 

Karoq topversija iegūs multimediju kompleksu Columbus ar žestu vadību, Apple CarPlay, Android Auto un Mirror Link, WLAN-Hotspot, Online atbalsta servisu un speciālu pogu, kas ļaus izsaukt palīdzības dienestu. 

Škoda Karoq pieejamie motori:

Škoda Karoq 1.0 TSI ● jauda: 115 ZS (175 Nm), maksimālais ātrums 187 km/h; 0-100 km/h: 10,6 sekundes; degvielas patēriņš 5,3 l/100 km.
Škoda Karoq 1.5 TSI ● 150 ZS (250 Nm); 204 km/h; 0-100 km/h: 8,4 sekundes; 5,1 l/100 km.
Škoda Karoq 1.6 TDI ● 115 ZS (250 Nm); 188 km/h; 0-100 km/h: 10,7 sekundes; 4,5 l/100 km.
Škoda Karoq 2.0 TDI ● 150 ZS (340 Nm); 207 km/h; 0-100 km/h: 8,9 sekundes; 4,4 l/100 km.
Škoda Karoq 2.0 TDI ● 190 ZS (400 Nm); 211 km/h; 0-100 km/h: 7,8 sekundes; 5,3 l/100 km.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 19.maijs 2017 9:22
5 18 Atbildēt

Dsg....1 litra motors....mazs....utt

Viss sliktais kas var būt, sabāzts šajā bomžu autiņā.

Bet idiņi pirks. Labāk braukt ar tādu nabagdžipu, lai izskatās pēc džipa, nekā nopirkt normālu auto.

asd 19.maijs 2017 11:43
1 0 Atbildēt

Eiropā nabagi brauc ar salvage uz gāzes.

hmm 19.maijs 2017 11:46
6 1 Atbildēt

Padomā brīdi, ko tu dari - ar apskaužamu centību raksti savus debīlos komentārus kaut kādā interneta portālā, kur tie nevienam neinteresē.

Padomā 2x kurš ir idiņš ;)

asd 19.maijs 2017 12:18
0 0 Atbildēt

Kautkā jau tam mazajam pelēkajam gailēnam sevi ir jāparāda. Auto jau šim ir gejisks, nu tad vēl jāpačīkst par auto ko nevar atļauties pat uzpildīt.

aigi 19.maijs 2017 9:26
8 0 Atbildēt

Kā mani nepārsteidz, ka experc ir pirmais komentētājs. Gluži Māte Terēze, jūt līdzi nabaga eiropiešiem. =)

gunbox 19.maijs 2017 9:33
1 1 Atbildēt

Kaut kur jau viņam ir taisnība. Tikai muļķis var atļauties pirkt smagu 1l benzīnnieku un pēc tam braukt ar tādu pašu patēriņu kā 3l dzinējam.

Anon 19.maijs 2017 10:32
2 0 Atbildēt

Izņemot to, ka šis auto, kā jau liela daļa VAg grupas auto, visdrīzāk nesvērs vairāk kā 1.4-1.5t pašmasā, kas nav daudz...

martinslusis 19.maijs 2017 14:25
1 0 Atbildēt

10,4 sekundes līdz 100 km/h ar to 1,0 dzinēju. Patēriņs oficiālais 5,3, reāli kādi 7-8 būs. Galīgi nav traki. Vienīgi, ka no tā motora noteikti ir izspiesta visa sula un varētu būt, ka trauslāks ir līdz ar to.

viencexperc 19.maijs 2017 14:33
2 2 Atbildēt

savu garantijas laiku puslīdz nokalpos un pērc jaunu auto. Tā jau ir tā galvenā jēga mūsdienu automobīļiem. Toties, gandrīz visiem auto ražotājiem rekordaugstas peļņas.

ezis71 20.maijs 2017 22:30
0 0 Atbildēt

Tādi ir VAG autiņi,vienreizēja prece,kā prezis.

a 19.maijs 2017 17:03
1 0 Atbildēt

kā var atšķirt no Kodiaq??

DALJNOBOJS 19.maijs 2017 20:30
0 0 Atbildēt

1 litra motors uz 2 tonnām, ilgi tāds nenodzīvos visu laiku strādāt uz 100% slodzes. ar 2 litru TDI vel kaut kā var braukt.

imzz 20.maijs 2017 11:51
0 0 Atbildēt

Pašmasa Karogam nebūs vairāk par 1,4 tonnām. Tomēr, Škodai nevajadzēja izcūkot Yeti, tieši vecā tipa kantīgo, jo to varēja atpazīt uzreiz, kamēr šis ir tāds pats kā visi, kaut kāds Škodas "tiguāns". Un , saprotams, 1l motors ir mazmotoru entuzuastiem domāts, nav jau spiesta lieta pirkt ar mazāko "spēka agregātu".

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti