Amerikāņu apvidus auto ražotājs "GMC" iepazīstinājis ar modernizēto apvidnieku "Yukon", kas savā greznākajā versijā "Denali" tiks aprīkots ar 10 pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
2018.gadā "Yukon" dosies nedaudz izmainītā izskatā, ko vislabāk izceļ pārveidotais radiatora režģis ar atverēm, kas nodrošina labāku gaisa pieplūdi agregātu dzesēšanai. Tagad tas aprīkots ar aktīvajiem aizvariem, kas noslēdz gaisa kanālus brīžos, kad motoram nav tik liela slodze un nav nepieciešama tik intensīva dzesēšana, tādejādi uzlabojot aerodinamiku un mazinot degvielas patēriņu.
Apvidnieka salons uzlabots, ieviešot jaunu "Mastique Ash" koka apdari, kas pieejama par papildu maksu.
Savukārt tehniskā ziņā būtiskākais ieguvums ir jaunais 10 pakāpju “automāts”, kas strādās kombinācijā ar jau zināmo 6,2 litru astoņu cilindru motoru, kas attīsta 420 Zs.
Ražotājs atzīmējis, ka jaunā transmisija palīdzēs samazināt degvielas patēriņu, gan konkrētus skaitļus nenosaucot.
Iepriekšējais apvidnieka variants pilnpiedziņas modifikācijā patērēja vidēji 15 litrus degvielas pilsētā un 12 litrus – braucot pa šoseju.
Modernizētā "GMC Yukon" tirdzniecība ASV sāksies rudenī.
Gmc jukons būtībā ir ševrolets tahoe, net jukons xl ir suburbans. Tomēr gmc savu lielisko auto ir sataisījis līdzīgu escalede.
Vēl gribēju pateikt dažus vārdus par patēriņu. Jukona un suburbana konkurenti, izņemotkaliljaku eskaleid ir Toyota Sequoia. Bet tā tērē 18 litrus uz 100km pa pilsētu un 13.8 ārpus un otrs japānis nissan armada 16.8/ 12.3.
Tāpēc kārtējo reizi sagrāvu komunistu mītu, ka amerikāņi tērē daudz degvielas.
Protams, ka kaut kāds polo ar paaugstinātu klīrensu tērēs mazāk, bet normāli auto ir tikai amerikāņiem.