Izmantojot mirkļa kļūdu reklāmā, ASV, kāds laulāts pāris iegādājies jaunu "Infiniti QX30" krosoveru, samaksājot divreiz mazāk nekā automašīna maksā īstenībā.
Aizokeāna mediji vēsta, ka Kūperu ģimene pamanījusi "Facebook" ievietoto reklāmu, kas pilnīgi jauno "Infiniti QX30" krosoveru piedāvā iegādāties par 17 790 dolāru (15 175 eiro). Viņi tūdaļ pat piezvanījuši vietējam dīlerim, kurš atbildējis, ka iegādāties automašīnu par šādu cenu nav iespējams.
Kūperi neatlaidušies un piezvanījuši japāņu markas pārstāvniecībai, izskaidrojot situāciju. "Infiniti" galvenā pārvalde atbildējusi, ka, ja reiz tāds piedāvājums bijis, tad Kūperi tik arī maksās, savukārt reklāma ar nepareizi uzrakstīto cenu no mājaslapas izdzēsta.
ASV "Infiniti QX30" cena sākas no atzīmes 29 950 dolāru (25 548 eiro).
Paskaidrojums:
Infinity ir Nissan prēmiums.
Citādi daudzi āksti sak saukt kakašķi par prēmiumu. Pat šeit, sajā portalā - www.iauto.lv/zinas/pasaule...i-ir-klat-foto ( "Šodien Nissan iepazīstināja ar jauno Nissan Qashqai – krosoveru, kura premium klases tēls ir papildināts ar ievērojamiem jauninājumiem....")
Eiropa drīz būs visi prēmiumi, ja tā turpināsies. audi - prēmiums, Volvo - prēmiums, kakašķis ( nissan) - premiums, bmw - prēmiums, VW - prēmiums. Pēc pieciem gadiem pat dacija būs "prēmiums". Ko tik neizdomā mārketologi.