Renault-Nissan Alianse plāno 10 modeļus ar autonomās vadības funkcijām līdz 2020.gadam 1

 

Foto: Publicitātes attēls

LEAD | 26.jūlijs 2017 11:04

Autonomie transportlīdzekļi ir nākotne, un Renault-Nissan Alianse līdz 2020.gadam ir apņēmusies laist klajā vairāk kā 10 transportlīdzekļus ar autonomajām funkcijām.

Renault Grupa šodien paziņoja līguma parakstīšanu par 35% akciju iegūšanu jaunajā kopuzņēmumā Autonomo transportlīdzekļu simulācija (ATS), ko veidos kopā ar Francijas kosmosa un simulācijas uzņēmuma Sogeclair, kas atrodas Tulūzā, Francijā, meitas uzņēmumu Oktal. Šis solis ļaus Renault un Renault-Nissan Aliansei turpināt piedāvāt progresīvas tehnoloģijas, veicinot autonomo transportlīdzekļu izstrādes testēšanu virtuālajā vidē.

“Šis ieguvums atbalsta Renault grupas stratēģiju piegādāt nākotnes transportlīdzekļus: elektriskus, savienotus un autonomus. Mēs esam ļoti apmierināti, ka sadarbojamies ar Oktal, lai radītu ATS un tādējādi atbalstītu inovācijas Francijā. Šī sadarbība ļaus mums paātrināt jaunu servisu izveidi un uzlabot klientu pieredzi,” sacīja Gaspers Gaskons Renault grupas produktu izstrādes izpilddirektors viceprezidents.

Izveidotā AVS sadarbība sniegs ieguvumu Renault-Nissan Aliansei, kas ir apņēmusies laist klajā vairāk kā 10 transportlīdzekļus ar autonomajām funkcijām līdz 2020.gadam.

Alianse jau ir iesaistījusies autonomo transporta līdzekļi testēšanā, izmantojot SCANeRTM simulācijas programmatūru, kuru izgudroja Renault un attīstīja to kopā ar Oktal.

“Līdz ar Renault investīcijām, mēs varēsim būtiski paātrināt SCANeR Studio attīstību, ar uzsvaru uz jaunajām funkcijām, kas paredzētas autonomajiem/savienotajiem transportlīdzekļiem,” sacīja Laurents Salankveda, OKTAL izpilddirektors.

Renault un Sogelcair iegulda AVS

AVS izveidošana uzlabos produktu uzlabošanu, izmantojot braukšanas simulatorus. Šis jaunais kopuzņēmums iegādāsies Sogeclair Oktal filiāles automobiļu aktīvus, kurus nodos jaunizveidotajam uzņēmumam.
Simulācijas kā pārbaudes veids it kļuvis stratēģisks automotīvajā industrijā līdz ar plašo autonomo palīgtehnoloģiju un automašīnu pielietojumu.

Testēšana laboratorijas apstākļos un simulācija iet roku rokā ar autonomo transportlīdzekļu attīstību. Lai panāktu vēlamo uzticamības līmeni, testa transportlīdzekļiem jāuzkrāj daudzi kilometri, kas parasti prasītu vairāku gadus braukšanas laika. Līdz ar testiem kontrolētos apstākļos un paātrinātām testēšanas metodēm, simulācija ar virtuālo testēšanu ir noderīga, lai paātrinātu procesu un iekļautu to projekta laika grafikā.

Jaunais produktu un pakalpojumu attīstības mērķis ir nostiprināt SCANeR simulācijas programmatūras pozīciju kā pasaules līderim.

 
Visi komentāri
 
Raimonds 29.jūlijs 2017 20:28
0 0 Atbildēt

Tagad jau jāsaka Nissan-Renault-Mitsubishi alianse

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 8

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti