ASV tiek tirgots 1993.gadā izgatavots "BMW" 5.sērijas "M" universāls par šķietami šim gadam neatbilstoši augstu cenu – 130 000 dolāriem.
Lai gan automašīnas noskrējiens nav nekāds mazais un jau sasniedzis 130 000 kilometrus, īpašnieks uzstāj uz minēto cenu, pamatojot, ka "BMW" ir labā stāvoklī, turklāt no retas sērijas, bet par īpaši unikālu šo eksemplāru padarot "Santorin Blue" virsbūves krāsojums.
Savulaik izgatavots vien 891 šāda modeļa eksemplārs, bet "Santorin Blue" krāsa ir tikai diviem no tiem. Jāpiebilst, ka visi "M5" E34 eksemplāri tika montēti ar rokām, tādēļ katras automašīnas izgatavošana aizņēma aptuveni divas nedēļas. "M5 Touring" bija paredzēts vienīgi Eiropas tirgum un oficiāli to aiz okeāna nevarēja nopirkt.
Zem aizmugurējo riteņu piedziņas universāla motora pārsega atrodas 3,8 litru rindas 315 Zs sešcilindru dzinējs, kas darbojas pārī ar sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu.
Cena ir adekvāta. Jo:
1) Nobraukums liecina, ka tā žurka ir stāvējusi servisos biežāk, kā braukusi. ( BMW tas ir standarts). Katrs servisa apmeklējums - nauda.
2) Visi apkārt brauca ar dodžeiem, kamaro un pikapiem, bet šim vajadzēja braukt ar žurku. Morālā kompensācija.
3) Lai tā krāsa neizdegtu saulē vai nesaskrapētos braukajot pa servisiem, auto stāvēja garāžā, aizņemot vietu, tāpēc kaut kāds pikaps stāvēja un mirka lietū. Arī nauda zizgāja.
Tāpēc pa šiem gadiem tik arī saskrēja. Nebrīnos. Ja man kaut kas uzdāvinātu bavārijas mēslu vāģi, es būtu gatavs tikai samaksāt, lai viņu kāds aizvāc no manam acīm.
Tev nu gan laba spriestspēja par auto. Džeks pat modeļus neatšķir. Žurka tev starp kājām atrodas
Tu zini, ka tas ir m 5 tapēc, ka tā ir pierakstīts. Satiktu uz ielas no priekšas tad tu neatšķirtu.
Nepļūtī
var redzet ka tu ne velna nesaproti no labam masinaam.
Var secināt, ka esi redzējis tikai vag mēslus, japāņu garlaicīgos un frančus. Tāpēc liekas, ka bmw kosmoss.
Tev mēsli galvā, haha.viencsūdaexperc tu esi, veci. Ja no tādām lietām ne vella nesaproti, tad labāk tūri pirkstus! ;)