Pēdējais no 99 saražotajiem "Mercedes-Maybach G650 Landaulet" apvidus auto tiks pārdots "Bonhams" izsolē, vēsta mediji, bet visi iegūtie līdzekļi tiks ieskaitīti labdarības fondā.
Izsoles organizatori prognozē, ka par pēdējo "Mercedes-Maybach G650 Landaulet" tiks samaksāts vairāk par 630 000 eiro, ko ražotājs prasīja par jau pārdotajiem 98 ekskluzīvās automašīnas eksemplāriem.
"Mercedes-Maybach G650 Landaulet" savu oficiālo pirmizrādi nosvinēja šā gada februārī. Tas ir "Maybach" markas pirmais apvidus auto, kam zem motora pārsega iebūvēts 630 ZS (1000 Nm) spēcīgs 12 cilindru motors ar 6,0 litru darba tilpumu. Automašīnai ir "Landaulet" tipa virsbūve ar nolaižamu jumtu tās aizmugures daļā, paceļama starpsiena, kas atdala salona priekšējo un aizmugures daļu, kā arī S-klases limuzīna sēdekļi ar apsildes, ventilācijas, elektriskās regulēšanas un masāžas funkcijām.
"Mercedes-Maybach G650 Landaulet" ir 450 mm klīrenss, bet riteņu garenbāze sasniedz 3,4 m, kas ir par 578 mm vairāk nekā parastajam G-klases apvidus auto, kas ir Landaulet modeļa pamatā.
Vasaras sākumā izskanēja ziņa, ka pašu pirmo "Mercedes-Maybach G650 Landaulet" eksemplāru iegādājies Vācijas dīleru centrs "R-Company", kas drīz pēc tam to izlika pārdošanā, prasot 1,3 miljonus eiro.
Šis tiešām ir kautkas iekārojams? 630kEUR?
Ja Brabus versijas ir kautkāds inženieru sniegums, tad šis ir vnk dārgāko loriņu sasskrūvēšna. Ja apzeltītu, cena būtu 800k, ja apzeltītu 1,5mm biezumā - 1.2mEUR.
Man jau likās, ka briesmīgu cenu par bezgaumīgu bling-bling saskrūvēšanu neviens nemaksā. Izrādās maksā.