Kupeja un kabriolets - Ford atklāj jauno Ford Mustang Eiropas modeli (+ foto) 25

Foto: Publicitātes attēls

Inchcape | 12.septembris 2017 10:45

Ford šodien atklāja jauno Ford Mustang Eiropas modeli, kas izceļas ar jaunu, elegantu dizainu, smalkiem dzinēja un piekares atjauninājumiem, progresīvām autovadītāja palīgsistēmām un lielākām leģendārā sporta automobiļa pielāgošanas iespējām.

Nekavējoties atpazīstamais spēcīgais Mustang profils tagad ieguvis elegantāku un sportiskāku veidolu, ko izceļ LED apgaismojuma tehnoloģija, kā arī 11 izteiksmīgu virsbūves krāsu un jaunu vieglmetāla disku izvēles iespējas. Ir plānots, ka jaunajam Mustang būs visu laiku ātrākais ieskrējiens, pateicoties uzlabotam 5,0 litru V8 dzinējam ar 450 ZS jaudu apvienojumā ar Ford jauno 10 pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Eiropas autovadītāju vēlmēm pielāgotās Mustang braukšanas īpašības ir optimizētas ar jaunu MagneRige regulējamo piekari un braukšanas režīmiem, tostarp jaunu individuāli pielāgojamo režīmu My Mode. Jauna aktīvā vārstu veiktspējas izplūdes sistēma piedāvā klusas braukšanas režīmu agriem rītiem un vēliem vakariem.

Mustang autovadītāja palīgsistēmas, tostarp pirmssadursmes bremzēšanas palīgsistēma ar gājēju uzraudzības funkciju un joslas saglabāšanas palīgsistēma, vairo braukšanas prieku un sniedz lielāku sirdsmieru. Mūsdienīgs, pirmklasīgs salona dizains ietver maigus apdares materiālus un 12 collu digitālo mērinstrumentu bloku izcilai brauciena kvalitātei.

„Eiropas kāre pēc Mustang ir izrādījusies vēl lielāka, nekā mēs bijām iedomājušies — jau tagad gandrīz 30 000 Mustang automobiļu rada vienu no leģendārākajām autonozares ainavām kontinentā,“ stāsta Ford Motor Company grupas viceprezidents un prezidents Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā Stīvens Ārmstrongs. „Uz ceļiem ir tikai daži automobiļi, kas spēj piedāvāt tādu vēsturiskā mantojuma, stila un veiktspējas kombināciju tik plašai auditorijai. Jaunais Ford Mustang piedāvā visu laiku pievilcīgāko pakotni.“

Īsts Mustang
Jaunā Ford Mustang virsbūve ir kļuvusi elegantāka un sportiskāka, vienlaikus saglabājot nekavējoties atpazīstamo izskatu, kas izkopts vairāk nekā 50 gadu garumā. Dzinēja pārsega profils tagad ir zemāks, tajā ir iestrādātas gaisa ieplūdes atveres, apvienojot to ar pārstrādātu apakšējo radiatora režģi, kas piešķir Mustang izteiksmīgāku, agresīvāku izskatu un vienlaikus uzlabo aerodinamiku.

Spilgto Mustang aizmugures dizainu izceļ pārstrādāts bamperis un izkliedētāja elements ar standartaprīkojumā iekļautām četrām izpūtēja caurulēm 5,0 litru V8 dzinēja versijā, kas apliecina tā jaudu un veiktspēju. Tagad Mustang papildaprīkojumā ir pieejams arī jauns bagāžas nodalījuma durvju spoileris, kas rada vēl sportiskāku tēlu.

Asie, tīrie un ekonomiskie Mustang priekšējie lukturi, dienas braukšanas gaismas, virzienrādītaji un leģendārie trīsdimensionālie aizmugurējie lukturi tagad izmanto LED tehnoloģiju, kas pieejama visu Eiropas Mustang modeļu standartaprīkojumā, turklāt pieejami arī LED miglas lukturi. Ir pārstrādāts arī priekšējo lukturi ietvaru dizains, atdarinot augšējā radiatora režģa trapeces formu.

Mustang klientiem Eiropā būs pieejamas plašākas pielāgošanas iespējas, kas ļaus vēl vairāk izpaust klientu individualitāti. Tam pieejamas trīs jaunas dinamiskas metāliskās virsbūves krāsas — Kona Blue, Orange Fury un Royal Crimson. Jaunajiem 19 collu kaltajiem vieglmetāla diskiem ir pieejamas dažādas apdares, katra ar savu unikālo raksturu — to vidū Nickel, Ebony Black un Polished Aluminium.

Jaunā Mustang salona dizains rada vēl pirmklasīgāku iespaidu. Maigie apdares materiāli tagad iekļauti arī durvju tapsējumā, bet durvju rokturu apdare ir no alumīnija. Viduskonsolei ir jauns ar roku darināts apšuvums no maiga apdares materiāla ar kontrastējošas krāsas šuvēm, kas rada dinamiskāku un greznāku izjūtu. Mērinstrumentu paneļa ietvars ir pieejams četrās jaunās alumīnija apdares versijās.

Visā Mustang klāstā ir pieejams arī Carbon Sport salona komplekts ar Alcantara ielaidumiem durvīs un sēdekļos, kā arī mērinstrumentu paneļa ietvaru un pārnesumu pārslēgu ar oglekļa šķiedras apdari. Pirmo reizi visā modeļu klāstā maksimālam komfortam pieejami arī apsildāmi un dzesējami sēdekļi ar ādas apdari un apsildāma stūre. Klientiem, kuri izvēlēsies papildaprīkojumā pieejamos Recaro sacīkšu sēdekļus ar ādas apdari, izvēlei būs pieejamas trīs krāsas: Show Stopper Red, Midnight Blue un Ebony.

Nevainojama veiktspēja
Elpu aizraujoša veiktspēja un braukšanas prieks ir Mustang asinīs jau kopš pirmā modeļa laišanas klajā 1964. gadā. Jauni spēka pārvada, šasijas un tehnoloģijas uzlabojumi ļauj jaunajam Mustang piedāvāt visu laiku labāko braukšanas kvalitāti.

Ford 5,0 litru V8 dzinējs ir pilnveidots vēl vairāk, lai tas spētu attīstīt vēl lielāku jaudu un ātrumu nekā iepriekš. Paredzamā 450 ZS maksimālā jauda ir panākta, pateicoties Ford jaunajai dubultās degvielas augstspiediena iesmidzināšanas sistēmai un zemspiediena vairākpunktu iesmidzināšanas sistēmai, kas arī palielina griezes momentu pie maza dzinēja apgriezienu skaita.

Jaunais Mustang 2,3 litru EcoBoost ar 290 ZS jaudu piedāvā atsaucīgāku un baudāmāku braukšanu, pateicoties īslaicīgai turbokompresora virsspiediena funkcijai — ko aktivizē straujš paātrinājums, sniedzot papildu jaudu pēc katra pārnesuma pārslēgšanas — un Ford jaunajai 10 pakāpju pārnesumkārbai.

Jaunā 10 pakāpju automātiskā pārnesumkārba piedāvā lielāku degvielas ekonomiju un labāku paātrinājumu. Pārnesumkārbas elektroniskā vadības sistēma nodrošina iestatījumus, kas optimizē braukšanas režīmu veiktspēju, savukārt adaptīvā pārnesumu pārslēgšanas plānošana ļauj transmisijai pielāgoties mainīgiem apstākļiem un izvēlēties pareizo pārnesumu jebkurā situācijā — no braukšanas brīvgaitā līdz sacīkšu trases taisnei. Pārnesumu pārslēgi pie stūres nodrošina autovadītājam maksimālu kontroli.

„Parasti, pārslēdzot pārnesumus, jūs zaudējat laiku,“ komentē Ford of Europe galvenais Mustang programmas inženieris Matiass Tonns. „Jaunā Mustang 10 pakāpju pārnesumkārba ļauj dzinējam attīstīt maksimālu jaudu un griezes momentu pārnesumu pārslēgšanas laikā, kas nodrošina ātrāku paātrinājumu un nevainojamu veiktspēju. Mēs sagaidām, ka rezultāts būs Ford Mustang ar visu laiku labāko ieskrējienu.“

Lai tiktu galā ar 5,0 litru V8 dzinēja jaudu, Ford 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba ir uzlabota ar dubultā diska sajūgu un divmasu spararatu, kas nodrošina lielāku izturību un ātrāku pārnesumu pārslēgšanu. Dzinēja standartaprīkojumā ir iekļauta braukšanas uzsākšanas kontrole, kas nodrošina maksimāli vilkmi un konsekventu braukšanas uzsākšanu. Elektroniskais bremžu bloķētājs, kas aktivizē tikai priekšējās bremzes un ļauj autovadītājam izslīdināt aizmugurējās riepas, lai tās uzsildītu, kad automobilis stāv, tagad ir pieejams standartaprīkojumā ar 2,3 litru EcoBoost dzinēju, kā arī 5,0 litru V8 dzinēju, kas gādā par izcilu veiktspēju, uzsākot braukšanu.

Ford inženieri ir vēl vairāk uzlabojuši Mustang braukšanas dinamiku, lai piedāvātu tik baudāmu braukšanas kvalitāti kā vēl nekad. Pārkalibrēti amortizatori uzlabo stabilitāti līkumos, un aizmugurējā piekare ir pastiprināta ar škērsass savienojumu, kas samazina nevēlamu kustību katrā līkumā, kas var izraisīt virsbūves ļodzīšanos. Biezāki pretapgāšanās stieņi labāk kontrolē virsbūves stabilitāti, nodrošinot asāku vadību.

Jauna papildaprīkojumā pieejama MagneRide amortizācijas sistēma spēj zibenīgā ātrumā reaģēt uz mainīgiem ceļa apstākļiem. Unikālo šķidrumu pašā amortizatorā iespējams stimulēt elektroniski, lai panāktu augstāku vai zemāku amortizācijas pretestību atkarībā no braukšanas situācijas. Sensori uzrauga braukšanas apstākļus tūkstoš reižu sekundē, lai nodrošinātu optimālu vadāmību.

Tiek piedāvāti divi jauni braukšanas režīmi, lai autovadītāji varētu pielāgot braukšanas apstākļiem elektronisko trajektorijas stabilizācijas sistēmu, droseles atsaucību, automātiskās pārnesumu pārslēgšanas iestatījumus, stūres sistēmu un aktīvās vārstu veiktspējas izplūdes sistēmas iestatījumus. Papildus standarta (Normal), sporta (Sport), sacīkšu trases (Track) un sniega/slapju laikapstākļu (Snow/Wet) režīmam ir pieejami šādi režīmi:
• Drag Strip režīms, kas optimizē veiktspēju maksimālam paātrinājumam no stāvus pozīcijas un 400 metru sprintā dragreisa apstākļos;
• My Mode, kas ļauj autovadītājiem pašiem izvēlēties veiktspējas, dinamikas un izplūdes sistēmas skaņas iestatījumus.

Jauna aktīvā vārstu veiktspējas izplūdes sistēma nozīmē, ka autovadītājs pirmo reizi var pielāgot Mustang izplūdes sistēmas toņa intensitāti savam noskaņojumam un braukšanas apstākļiem. Inovatīvo klusas braukšanas režīmu var ieprogrammēt tā, lai automātiski ierobežotu izplūdes sistēmas skaņu noteiktos laikos, lai netraucētu kaimiņiem — jo īpaši no rīta, iedarbinot 5,0 litru V8 dzinēju.

Viedas drošības un komforta sistēmas
Jaunais Ford Mustang klientiem Eiropā tiks piedāvāts ar plašu klāstu autovadītāja palīgsistēmu, tostarp pirmssadursmes bremzēšanas palīgsistēmu ar gājēju uztveršanas funkciju, kas izstrādāta, lai samazinātu frontālu sadursmju sekas un dažkārt pat izvairītos no tām pavisam.

Mustang pirmo reizi tiks piedāvāts ar adaptīvo kruīza kontroli un distances brīdinājuma funkciju, kas palīdz autovadītājiem uzturēt aptuvenu distanci līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim, kā arī kursa maiņas brīdinājuma sistēmu, kas brīdina autovadītājus par nejaušu novirzīšanos no braukšanas joslas, un joslas saglabāšanas palīgsistēmu, kas var piemērot stūrei griezes momentu, lai iestūrētu automobili atpakaļ braukšanas joslā. Pateicoties izsmalcinātām tehnoloģijām, noteikti tiks uzlabots Euro NCAP drošības novērtējums.

Pielāgojams digitālais 12 collu LCD mērinstrumentu bloks attēlo informāciju atbilstoši izvēlētajam braukšanas režīmam — līdzīgi kā superauto Ford GT —, palīdzot autovadītājam izmantot automobili maksimāli efektīvi. Bloka konfigurācija tiek automātiski mainīta atkarībā no braukšanas režīma, turklāt autovadītājs var iestatīt mērierīču attēlojumu vienā no septiņām krāsām. Ar 12 collu displeju aprīkotajos Mustang ir pieejama nozarē pirmā videospēļu stila animācija, kad tiek aktivizēts elektroniskais bremžu bloķētājs.

Jaunais Mustang ir aprīkots arī ar Ford SYNC 3 komunikācijas, informācijas un izklaides sistēmu, kas ļauj autovadītājiem pārvaldīt pievienotus viedtālruņus, audiosistēmu, navigāciju un klimata kontroli ar sarunvalodas balss komandām un pirkstu satuvināšanas un vilkšanas žestiem 8 collu skārienekrānā. Sistēma ir savietojama ar Apple CarPlay un Android Auto™.

Jaunā Ford Mustang piegāde klientiem Eiropā tiks uzsākta 2018. gadā.

 
25 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 12.septembris 2017 18:56
5 0 Atbildēt

dsa brauc ar 300 vērtu lūzni. Tāpēc viņam skauž, ka cilvēks var atļauties kaut ko nopietnāku un LIET DAUDZ DEGVIELAS ( šī viņam vispār sāpīga tēma, jo pats pildās tikai ar piecīti). Un vēl viņš domā, ka ja esi nopircis dārgu auto, ar to vajag lidot kokos, kā ar tiem bmw lūžņiem, krāt soda punktus un parādīt ka var apdzīt 1.2 litru dīzeli.

viencexperc 12.septembris 2017 11:15
3 0 Atbildēt

Vai tad Eiropai būs 5 litru motors V8?

Lai gan ASV mustangs ir skaistāks, pateicoties ventilācijas atverēm uz kapota

( Eiropā tādi elementi ir aizliegti, jo ja notriec kādu bēgli, tas var dabūt lielākas traumas)

kā arī ASV mustangs ir lētāks par 10 000 USD un aizmugurējās gaismiņas skaistākas.

viencexperc 12.septembris 2017 15:00
3 0 Atbildēt

elektroauto ir viens mīnuss. Tiem nav skaņas.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ir sācies balsojums par Latvijas Gada auto 2018 Tautas simpātiju (+ video; foto) 1

Sācies “Tautas balsojums” konkursa “Latvijas Gada auto 2018” ietvaros, kad ikviens var balsot par to, kurš no šī gada 20 pretendentiem būtu pelnījis uzvaru konkursā. Lasīt vairāk

 

CSDD pēc uzbrukumiem fotoradariem sola stingrāku apsardzi 14

Uzbrukumi fotoradariem notikuši arī tādās ekonomiski attīstītās valstīs kā Francija un Vācija. Lasīt vairāk

 

Bugatti Veyron tehniskā apkope 20 000 dolāru vērtībā 12

Nav noslēpums, ka franču varenauto uzturēšana izmaksā varen lielu naudas summu. Cik? Viens no krievu blogeriem noskaidrojis, ka plānotā TA izmaksā vismaz 20 000 dolāru (16 500 eiro). Lasīt vairāk

 

Žigulis velk žiguli, kas sasit trešo žiguli (+ video) 9

Diezgan komiska situācija (gan ne priekš iesaistītajiem) ar trīs VAZ automobiļu dalību (ceturtais uz notiekošo noskatās). Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti