Kupeja un kabriolets - Ford atklāj jauno Ford Mustang Eiropas modeli (+ foto) 25

 

Foto: Publicitātes attēls

Inchcape | 12.septembris 2017 10:45

Ford šodien atklāja jauno Ford Mustang Eiropas modeli, kas izceļas ar jaunu, elegantu dizainu, smalkiem dzinēja un piekares atjauninājumiem, progresīvām autovadītāja palīgsistēmām un lielākām leģendārā sporta automobiļa pielāgošanas iespējām.

Nekavējoties atpazīstamais spēcīgais Mustang profils tagad ieguvis elegantāku un sportiskāku veidolu, ko izceļ LED apgaismojuma tehnoloģija, kā arī 11 izteiksmīgu virsbūves krāsu un jaunu vieglmetāla disku izvēles iespējas. Ir plānots, ka jaunajam Mustang būs visu laiku ātrākais ieskrējiens, pateicoties uzlabotam 5,0 litru V8 dzinējam ar 450 ZS jaudu apvienojumā ar Ford jauno 10 pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Eiropas autovadītāju vēlmēm pielāgotās Mustang braukšanas īpašības ir optimizētas ar jaunu MagneRige regulējamo piekari un braukšanas režīmiem, tostarp jaunu individuāli pielāgojamo režīmu My Mode. Jauna aktīvā vārstu veiktspējas izplūdes sistēma piedāvā klusas braukšanas režīmu agriem rītiem un vēliem vakariem.

Mustang autovadītāja palīgsistēmas, tostarp pirmssadursmes bremzēšanas palīgsistēma ar gājēju uzraudzības funkciju un joslas saglabāšanas palīgsistēma, vairo braukšanas prieku un sniedz lielāku sirdsmieru. Mūsdienīgs, pirmklasīgs salona dizains ietver maigus apdares materiālus un 12 collu digitālo mērinstrumentu bloku izcilai brauciena kvalitātei.

„Eiropas kāre pēc Mustang ir izrādījusies vēl lielāka, nekā mēs bijām iedomājušies — jau tagad gandrīz 30 000 Mustang automobiļu rada vienu no leģendārākajām autonozares ainavām kontinentā,“ stāsta Ford Motor Company grupas viceprezidents un prezidents Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā Stīvens Ārmstrongs. „Uz ceļiem ir tikai daži automobiļi, kas spēj piedāvāt tādu vēsturiskā mantojuma, stila un veiktspējas kombināciju tik plašai auditorijai. Jaunais Ford Mustang piedāvā visu laiku pievilcīgāko pakotni.“

Īsts Mustang
Jaunā Ford Mustang virsbūve ir kļuvusi elegantāka un sportiskāka, vienlaikus saglabājot nekavējoties atpazīstamo izskatu, kas izkopts vairāk nekā 50 gadu garumā. Dzinēja pārsega profils tagad ir zemāks, tajā ir iestrādātas gaisa ieplūdes atveres, apvienojot to ar pārstrādātu apakšējo radiatora režģi, kas piešķir Mustang izteiksmīgāku, agresīvāku izskatu un vienlaikus uzlabo aerodinamiku.

Spilgto Mustang aizmugures dizainu izceļ pārstrādāts bamperis un izkliedētāja elements ar standartaprīkojumā iekļautām četrām izpūtēja caurulēm 5,0 litru V8 dzinēja versijā, kas apliecina tā jaudu un veiktspēju. Tagad Mustang papildaprīkojumā ir pieejams arī jauns bagāžas nodalījuma durvju spoileris, kas rada vēl sportiskāku tēlu.

Asie, tīrie un ekonomiskie Mustang priekšējie lukturi, dienas braukšanas gaismas, virzienrādītaji un leģendārie trīsdimensionālie aizmugurējie lukturi tagad izmanto LED tehnoloģiju, kas pieejama visu Eiropas Mustang modeļu standartaprīkojumā, turklāt pieejami arī LED miglas lukturi. Ir pārstrādāts arī priekšējo lukturi ietvaru dizains, atdarinot augšējā radiatora režģa trapeces formu.

Mustang klientiem Eiropā būs pieejamas plašākas pielāgošanas iespējas, kas ļaus vēl vairāk izpaust klientu individualitāti. Tam pieejamas trīs jaunas dinamiskas metāliskās virsbūves krāsas — Kona Blue, Orange Fury un Royal Crimson. Jaunajiem 19 collu kaltajiem vieglmetāla diskiem ir pieejamas dažādas apdares, katra ar savu unikālo raksturu — to vidū Nickel, Ebony Black un Polished Aluminium.

Jaunā Mustang salona dizains rada vēl pirmklasīgāku iespaidu. Maigie apdares materiāli tagad iekļauti arī durvju tapsējumā, bet durvju rokturu apdare ir no alumīnija. Viduskonsolei ir jauns ar roku darināts apšuvums no maiga apdares materiāla ar kontrastējošas krāsas šuvēm, kas rada dinamiskāku un greznāku izjūtu. Mērinstrumentu paneļa ietvars ir pieejams četrās jaunās alumīnija apdares versijās.

Visā Mustang klāstā ir pieejams arī Carbon Sport salona komplekts ar Alcantara ielaidumiem durvīs un sēdekļos, kā arī mērinstrumentu paneļa ietvaru un pārnesumu pārslēgu ar oglekļa šķiedras apdari. Pirmo reizi visā modeļu klāstā maksimālam komfortam pieejami arī apsildāmi un dzesējami sēdekļi ar ādas apdari un apsildāma stūre. Klientiem, kuri izvēlēsies papildaprīkojumā pieejamos Recaro sacīkšu sēdekļus ar ādas apdari, izvēlei būs pieejamas trīs krāsas: Show Stopper Red, Midnight Blue un Ebony.

Nevainojama veiktspēja
Elpu aizraujoša veiktspēja un braukšanas prieks ir Mustang asinīs jau kopš pirmā modeļa laišanas klajā 1964. gadā. Jauni spēka pārvada, šasijas un tehnoloģijas uzlabojumi ļauj jaunajam Mustang piedāvāt visu laiku labāko braukšanas kvalitāti.

Ford 5,0 litru V8 dzinējs ir pilnveidots vēl vairāk, lai tas spētu attīstīt vēl lielāku jaudu un ātrumu nekā iepriekš. Paredzamā 450 ZS maksimālā jauda ir panākta, pateicoties Ford jaunajai dubultās degvielas augstspiediena iesmidzināšanas sistēmai un zemspiediena vairākpunktu iesmidzināšanas sistēmai, kas arī palielina griezes momentu pie maza dzinēja apgriezienu skaita.

Jaunais Mustang 2,3 litru EcoBoost ar 290 ZS jaudu piedāvā atsaucīgāku un baudāmāku braukšanu, pateicoties īslaicīgai turbokompresora virsspiediena funkcijai — ko aktivizē straujš paātrinājums, sniedzot papildu jaudu pēc katra pārnesuma pārslēgšanas — un Ford jaunajai 10 pakāpju pārnesumkārbai.

Jaunā 10 pakāpju automātiskā pārnesumkārba piedāvā lielāku degvielas ekonomiju un labāku paātrinājumu. Pārnesumkārbas elektroniskā vadības sistēma nodrošina iestatījumus, kas optimizē braukšanas režīmu veiktspēju, savukārt adaptīvā pārnesumu pārslēgšanas plānošana ļauj transmisijai pielāgoties mainīgiem apstākļiem un izvēlēties pareizo pārnesumu jebkurā situācijā — no braukšanas brīvgaitā līdz sacīkšu trases taisnei. Pārnesumu pārslēgi pie stūres nodrošina autovadītājam maksimālu kontroli.

„Parasti, pārslēdzot pārnesumus, jūs zaudējat laiku,“ komentē Ford of Europe galvenais Mustang programmas inženieris Matiass Tonns. „Jaunā Mustang 10 pakāpju pārnesumkārba ļauj dzinējam attīstīt maksimālu jaudu un griezes momentu pārnesumu pārslēgšanas laikā, kas nodrošina ātrāku paātrinājumu un nevainojamu veiktspēju. Mēs sagaidām, ka rezultāts būs Ford Mustang ar visu laiku labāko ieskrējienu.“

Lai tiktu galā ar 5,0 litru V8 dzinēja jaudu, Ford 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba ir uzlabota ar dubultā diska sajūgu un divmasu spararatu, kas nodrošina lielāku izturību un ātrāku pārnesumu pārslēgšanu. Dzinēja standartaprīkojumā ir iekļauta braukšanas uzsākšanas kontrole, kas nodrošina maksimāli vilkmi un konsekventu braukšanas uzsākšanu. Elektroniskais bremžu bloķētājs, kas aktivizē tikai priekšējās bremzes un ļauj autovadītājam izslīdināt aizmugurējās riepas, lai tās uzsildītu, kad automobilis stāv, tagad ir pieejams standartaprīkojumā ar 2,3 litru EcoBoost dzinēju, kā arī 5,0 litru V8 dzinēju, kas gādā par izcilu veiktspēju, uzsākot braukšanu.

Ford inženieri ir vēl vairāk uzlabojuši Mustang braukšanas dinamiku, lai piedāvātu tik baudāmu braukšanas kvalitāti kā vēl nekad. Pārkalibrēti amortizatori uzlabo stabilitāti līkumos, un aizmugurējā piekare ir pastiprināta ar škērsass savienojumu, kas samazina nevēlamu kustību katrā līkumā, kas var izraisīt virsbūves ļodzīšanos. Biezāki pretapgāšanās stieņi labāk kontrolē virsbūves stabilitāti, nodrošinot asāku vadību.

Jauna papildaprīkojumā pieejama MagneRide amortizācijas sistēma spēj zibenīgā ātrumā reaģēt uz mainīgiem ceļa apstākļiem. Unikālo šķidrumu pašā amortizatorā iespējams stimulēt elektroniski, lai panāktu augstāku vai zemāku amortizācijas pretestību atkarībā no braukšanas situācijas. Sensori uzrauga braukšanas apstākļus tūkstoš reižu sekundē, lai nodrošinātu optimālu vadāmību.

Tiek piedāvāti divi jauni braukšanas režīmi, lai autovadītāji varētu pielāgot braukšanas apstākļiem elektronisko trajektorijas stabilizācijas sistēmu, droseles atsaucību, automātiskās pārnesumu pārslēgšanas iestatījumus, stūres sistēmu un aktīvās vārstu veiktspējas izplūdes sistēmas iestatījumus. Papildus standarta (Normal), sporta (Sport), sacīkšu trases (Track) un sniega/slapju laikapstākļu (Snow/Wet) režīmam ir pieejami šādi režīmi:
• Drag Strip režīms, kas optimizē veiktspēju maksimālam paātrinājumam no stāvus pozīcijas un 400 metru sprintā dragreisa apstākļos;
• My Mode, kas ļauj autovadītājiem pašiem izvēlēties veiktspējas, dinamikas un izplūdes sistēmas skaņas iestatījumus.

Jauna aktīvā vārstu veiktspējas izplūdes sistēma nozīmē, ka autovadītājs pirmo reizi var pielāgot Mustang izplūdes sistēmas toņa intensitāti savam noskaņojumam un braukšanas apstākļiem. Inovatīvo klusas braukšanas režīmu var ieprogrammēt tā, lai automātiski ierobežotu izplūdes sistēmas skaņu noteiktos laikos, lai netraucētu kaimiņiem — jo īpaši no rīta, iedarbinot 5,0 litru V8 dzinēju.

Viedas drošības un komforta sistēmas
Jaunais Ford Mustang klientiem Eiropā tiks piedāvāts ar plašu klāstu autovadītāja palīgsistēmu, tostarp pirmssadursmes bremzēšanas palīgsistēmu ar gājēju uztveršanas funkciju, kas izstrādāta, lai samazinātu frontālu sadursmju sekas un dažkārt pat izvairītos no tām pavisam.

Mustang pirmo reizi tiks piedāvāts ar adaptīvo kruīza kontroli un distances brīdinājuma funkciju, kas palīdz autovadītājiem uzturēt aptuvenu distanci līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim, kā arī kursa maiņas brīdinājuma sistēmu, kas brīdina autovadītājus par nejaušu novirzīšanos no braukšanas joslas, un joslas saglabāšanas palīgsistēmu, kas var piemērot stūrei griezes momentu, lai iestūrētu automobili atpakaļ braukšanas joslā. Pateicoties izsmalcinātām tehnoloģijām, noteikti tiks uzlabots Euro NCAP drošības novērtējums.

Pielāgojams digitālais 12 collu LCD mērinstrumentu bloks attēlo informāciju atbilstoši izvēlētajam braukšanas režīmam — līdzīgi kā superauto Ford GT —, palīdzot autovadītājam izmantot automobili maksimāli efektīvi. Bloka konfigurācija tiek automātiski mainīta atkarībā no braukšanas režīma, turklāt autovadītājs var iestatīt mērierīču attēlojumu vienā no septiņām krāsām. Ar 12 collu displeju aprīkotajos Mustang ir pieejama nozarē pirmā videospēļu stila animācija, kad tiek aktivizēts elektroniskais bremžu bloķētājs.

Jaunais Mustang ir aprīkots arī ar Ford SYNC 3 komunikācijas, informācijas un izklaides sistēmu, kas ļauj autovadītājiem pārvaldīt pievienotus viedtālruņus, audiosistēmu, navigāciju un klimata kontroli ar sarunvalodas balss komandām un pirkstu satuvināšanas un vilkšanas žestiem 8 collu skārienekrānā. Sistēma ir savietojama ar Apple CarPlay un Android Auto™.

Jaunā Ford Mustang piegāde klientiem Eiropā tiks uzsākta 2018. gadā.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 12.septembris 2017 11:15
3 0 Atbildēt

Vai tad Eiropai būs 5 litru motors V8?

Lai gan ASV mustangs ir skaistāks, pateicoties ventilācijas atverēm uz kapota

( Eiropā tādi elementi ir aizliegti, jo ja notriec kādu bēgli, tas var dabūt lielākas traumas)

kā arī ASV mustangs ir lētāks par 10 000 USD un aizmugurējās gaismiņas skaistākas.

core 12.septembris 2017 16:25
0 0 Atbildēt

Ārprātīgi "skaisti", nez kā tagad dzīvosim bez tiem caurumiem.

Un vispār kāpēc salīdzini ar veco modeli?

Zemesgramata 12.septembris 2017 11:42
2 0 Atbildēt

Eiropā ir divi motori 2.3 ecoboost un 5.0 V8

ASV ir arī trešais, 3.6 vai 3.8.

Tev kā, jeņķu fanam, vajadzēja zināt. vai arī esi spējīgs tikai Suv un Voyager tēmā?

Conqueror 12.septembris 2017 14:02
0 0 Atbildēt

Varētu būt pēdējā paaudze ar V8 motoru....nākamā būšot V6 plus elektromotors- hibrīds

viencexperc 12.septembris 2017 15:00
3 0 Atbildēt

elektroauto ir viens mīnuss. Tiem nav skaņas.

dsa 12.septembris 2017 15:47
0 4 Atbildēt

Ko experc var teikt par GT-552? Es teiktu, miskaste. Vietējās meičas saka, ka kautkāds lielsaimnieka dēliņš, totāls losis. Gejiska krāsa, svītras pāri. Troksnis zvērīgs. Tieši tā, troksnis, nevis skaņa. 320-tajam dīzelim knapi tika līdzi. Pasēdēju viņam astē līkumos pirms Jēkabpils. Kikdauns kā jau amīšiem, uz otro, izgriež motoru līdz ierobežotājam, bet neiet. Braukšanas stils - pirmais, otrais, trešais, piecreiz bremze. Izskatījās pēc kārbas defekta un bailēm līkumā iebraukt par ātru, laikam sencis to nepiedotu...

viencexperc 12.septembris 2017 19:09
3 0 Atbildēt

Es teiktu, ka tev skauž. Tavs BMW dīzelis kaut ko rūcinās, dūmo, nākas urbt caurumu izpūtējā lai panāktu kaut kādu troksni, bet tad nevar iziet TA, un nākas metināt tos ciet, bet te - blakus rūcinās viens skaists aparāts ar sportiskām svītrām, nevis izrūsējušu caurumu uz kapota, rūcinās ar oriģinālo izpūtēju tā, ka sāk strādāt dsa bmw lētā signalizācija, kad tas GT-552 brauc garām. Tāpēc, protams, ka uzvarot "batlā" ( no vārda "battle" - cīņa) kaut kur pie luksafora liekas liels sasniegums un gandarījums. Nav naudas dārgam auto, nav naudas degvielai, arī darbs, acīmredzot, sūdīgs, tāpēc tāda "uzvara" ir liels gandarījums. Tikai pats galvenais - lai tas oponents neuzzin ka būs batls... citādi sanāks aplauzties.

viencexperc 12.septembris 2017 19:15
2 0 Atbildēt

Lūk, cilvēkam nākas modificēt izpūtējku, lai iegūtu daudz maz skaistu skaņu, bet pat tā nestāv blakus originālam no mustang:

GT-552 12.septembris 2017 16:25
1 1 Atbildēt

Dsa, nerunā nu muļķības. Nav nekāda lielsaimnieka dēla un baidos, ka par tikšanu līdz 320-tajam dīzelim arī esi kaut ko samurgojis. Šobrīd šis auto stāv pierezervēts man, ir pārdošanā, maksā 60 tk. EUR. Neesmu lielsaimnieks Bet zinu kas varētu būt Tu - nenobriedis mietpilsonis ar puņķainiem sapņiem par skaisto nākotni un greizsirdību uz tiem, kuri to bauda jau šobrīd

dsa 12.septembris 2017 17:46
0 3 Atbildēt

Taisnība, līdz lielsaimnieka dēlam tev nedavilkt. Bet ar dakšām kūtī būtu īstā vieta tev. Bet nu piestrādā, piestrādā pie braukšanas stila. Nav jābaidās no pakaļas izslīdēšanas līkumos pakaļas piedziņas auto! Savādāk itkā viss ir, gejisks auto, pieskaņots vadītājam. Bet nu braukšanas stils galīgā pakaļā. Uz tādu pat maloļetkas nepavilksies. Pamācies no 320D...

dsa 12.septembris 2017 18:02
2 1 Atbildēt

Un atceris, dzīves baudītāji iet līkumos ar gāzi grīdā, nevis izmisīgi bremzējot...

viencexperc 12.septembris 2017 18:56
5 0 Atbildēt

dsa brauc ar 300 vērtu lūzni. Tāpēc viņam skauž, ka cilvēks var atļauties kaut ko nopietnāku un LIET DAUDZ DEGVIELAS ( šī viņam vispār sāpīga tēma, jo pats pildās tikai ar piecīti). Un vēl viņš domā, ka ja esi nopircis dārgu auto, ar to vajag lidot kokos, kā ar tiem bmw lūžņiem, krāt soda punktus un parādīt ka var apdzīt 1.2 litru dīzeli.

Žanis 12.septembris 2017 20:19
0 0 Atbildēt

Amerikas suds kārtējais. Aizies pa skuju taku ātri vien.

Žanis 12.septembris 2017 16:47
0 1 Atbildēt

Ak Kungs, kas tas?!?! Kaut kāds Ķīnas izstrādājums?

To Dsa 12.septembris 2017 18:11
0 0 Atbildēt

Duraks, Tu esi. Tas auto šobrīd ir vēl DEMO auto. Un tici man, tas auto ir labs. Tiesa, esmu drošs, ka Ford centrs Tev to testēt nedotu!

To Dsa 12.septembris 2017 18:17
1 0 Atbildēt

Un tam auto stāv virsū kompresors. Summārā jauda ~ 630 Zs. Pat ja Tu ar visiem salonā esošajiem papildus skrietu līdz, būtu par īsu.

dsa 12.septembris 2017 18:59
0 1 Atbildēt

Un ko dod tie zs un kompresors, ja nemāk braukt? Kā jau rakstīju, 320D universālis šito izvālēja visos līkumos. Taisnēs fords mēğināja pievilkt, bet līkumos zaudēja pārliecinoši. Lai šos abus apkaunotu vēl vairāk, es tajā dienā braucu ar tikai 150 zs auto, turējos astē vēsā mierā. Līkumos nācās bremzēt dēļ bremzējošā ''mustanga''. Es teiktu, ka tas ir auto opjiem, kuri vēl var...

Žanis 12.septembris 2017 18:37
0 0 Atbildēt

Par kādu auto ir runa? Ja par to zilo un oranžo kas bildēs, tad tas nav auto, bet gan aizvēsturiski zirga rati ar ko ved vergus un citus dzīves pabērnus uz lauku darbiem.

dsa 12.septembris 2017 20:26
0 0 Atbildēt

330d šito vispār pārplēstu līdz asinīm, pat kompresors nepaspētu iegriezties.

dsa 13.septembris 2017 8:31
0 1 Atbildēt

Pieliekot punktu šai diskusijai es teiktu, ka, ja gribi būt ceļu karalis, tad mustangs da hoķ NASA versijā noteikti nebūs tas auto ar ko izklaidēties koplietošanas ceļos. Liec kādu kompresoru gribi, tie zs simti neko nedod pret to slikto vadāmību, stabilitāti, smago dzinēju un visām pārējām arhaiskajām tehnoloģijām. 10-gadīgs M3 uzrāda daudz labāku sniegumu, par M5 nemaz nerunāsim.

Ja tev ir lieki 60 kEUR un gribi baudīt braukšanu, nevis tupa taisnē ieskrieties drausmīgā troksnī un galā bremzēt līmējoties pret stiklu, tad pērc M5. Lietotu, protams. Šeit ir divi varianti. Vai nu labs mazlietos par visu budžetu vai nu lietots (nojāts, bet ar taisnu bundžu) par 10, 20, līdz 30 kEUR un par atlikušo summu restaurēt un būvēt pēc savām vēlmēm. Piemēram:

Var pasekot līdzi šim projektam, kur čalis nopirka pašu nojātāko M5 Krievijā par 12 kEUR.

Bet nu pirkt jaunu mustangu, piebāztu ar meksu un aziātu daļām. Smieklīgi.

p.s. Vai Latvijas Ford dīleris vispār zin par to, ka ar viņu demo auto tiek rupji pārkāpti CSN?

viencexperc 13.septembris 2017 10:42
0 0 Atbildēt

Davai neiedziļināsimies tehniskos parametrus, jo pat zaparožecu var notūnēt tā, lai spēkotos ar ferarri, bet pašās beigās tikai vienu:

tas m5, vai m3 izskatās tāpat kā cilvēks ar žurku, jeb pelēkās masas auto.

Tavs m5 pilsētā būs tāds:

Kaut kur, tur ir...

Bet mustangi būs pārītis, uz kuriem visi atskatīsies.

dsa 13.septembris 2017 11:34
0 0 Atbildēt

Pārītis mustangu ir domāts geji?

Man pilnīgi pie kājas, kāds būs mans M5 citu vidū un vai kāds uz to atskatīsies. Svarīgi ir, lai man tas auto patiktu un es gūtu baudu no braukšanas un spoguļos atskatītos uz tiem uz kuriem citi atskatās... Bet nu strīdēties ar minoritātēm ir bezcerīgi...

core 13.septembris 2017 18:01
0 0 Atbildēt

Tev kaut kādi mazvērtības komleksi, ka tik ļoti pārdzīvo vai uz tevi skatās vai nē?

Rallists 13.septembris 2017 12:10
1 0 Atbildēt

Vau Tu esi ar to mustangu braucis ka tik pārliecinoši kritizē?

Vai arī pašam sanāca tikai e46 dīzeļkūtiņa un tagad visai pasaulei jāmēgina pierādīt ka dīzeļkūts ar assu pie stūres var izdarīt vairāk kā 60k vērts mustangs.

dsa 13.septembris 2017 12:34
0 0 Atbildēt

Nekas pat nebija jāpierāda, viss notika acu priekšā. BMW bija E91.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti