Pasaulē debiju piedzīvo jaunais Polo GTI ar 200 ZS un pilnībā digitālu mērinstrumentu paneli (+ foto) 16

 

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 12.septembris 2017 14:57

Frankfurtes Starptautiskajā autoizstādē 2017 debitē jaunais Volkswagen GTI saimes pārstāvis - nākamās paaudzes Polo GTI ar 147 kW / 200 ZS jaudu, automātisko (DSG) ātrumkārbu standarta aprīkojumā un maksimālo ātrumu 237km/h. Tā būs pirmā reize, kad Volkswagen automobiļu klāstā būs pieejami trīs GTI modeļi - up! GTI (85 kW / 115 ZS), kas tirgū parādīsies 2018. gadā, leģendārais Golf GTI (169 kW / 230 ZS un 180 kW / 245 ZS) un jaunais Polo GTI.

Sportiskā Polo vēsture sākās 1980. gadā ar Polo GT G40, kas spēja attīstīt maksimālo ātrumu 200 km/h. Pakāpeniski kāpinot modeļa veiktspēju, 2017. gadā zīmols patērētājiem piedāvā jaunās paaudzes Polo GTI ar divu litru tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinēju, kam raksturīga 200 ZS jauda. Dzinēja augsto veiktspēju papildina sportiskā piekare, kas ietilpst auto standartaprīkojumā, savukārt papildprīkojumā tiek piedāvāta Sport Select piekare. Šī ir pirmā reize, kad Polo GTI tiks pārstāvēts vienā - 2.0 litru turbodzinēju – klasē ar Golf GTI. Polo GTI dzinējs savu maksimālo jaudu attīsta starp 4400 un 6000 apgriezieniem minūtē, un ar automātisko (DSG) ātrumkārbu paātrinājumu līdz 100 km/h sasniedz vien 6,7 sekundēs. Neskatoties uz ļoti jaudīgu dzinēju, pateicoties tā efektīvas braukšanas tehnoloģijai, Polo GTI vienlaikus ir ļoti ekonomisks. Modelim ar automātisko ātrumkārbu degvielas patēriņš kombinētajā režīmā ir 5,9 l/100 km (radot 134 g/km CO2).

Pateicoties pārejai uz modulāro platformu ar šķērsām novietotu dzinēju (MQB) un palielinātu auto garumu, riteņa bāzi un platumu, jaunais Polo GTI ir daudz ietilpīgāks par savu priekšgājēju. Piecu sēdvietu automašīnas bagāžas nodalījumu ir iespējams paplašināt no 350 līdz pat 1079 litriem, tādējādi jaunais Polo GTI ir labi sagatavots gariem ceļojumiem.

Jaunais Polo GTI lepojas ar klasiskiem GTI dizaina elementiem, piemēram, medus šūnu dizaina resti, dubultām izpūtēja caurulēm, GTI emblēmu, priekšējo un aizmugurējo spoileri, kā arī dekoratīvajām līstēm un bremžu skavām sarkanā krāsā. Salonā GTI izskatu papildina sportiska stūre ar dekoratīvajām šuvēm un īpašā GTI dizaina ātrumu pārslēgs. Standarta aprīkojumā Polo GTI pieejams ar 17 collu Milton Keynes vieglmetāla diskiem un 215/45 riepām. GTI papildaprīkojumā pirmo reizi pieejami arī ekskluzīvi 18 collu vieglmetāla diski. Polo GTI ar savu sportisko vadāmību un izcilo dizainu pilnībā iemieso GTI būtību.

Jaunais Polo, tostarp arī Polo GTI, ir pirmais Volkswagen grupas modelis, kas piedāvā jaunākās paaudzes Active Info Display digitālo mērinstrumentu paneli ar 10,25 collu diagonāli. Visjaudīgākais Polo ieguvis ekskluzīvu GTI sarkanu, baltu un melnu grafisko dizainu. Informācijas un izklaides sistēma ar 6,5 un 8 collu, uz kura displeja parādās unikāls GTI īpaša dizaina sagaidīšanas sveiciens. Instrumentu panelis un informācijas un izklaides sistēma jaunajā Polo GTI izkārtota vienā vizuālā asī, kas padara tos viegli saskatāmus un pārvaldāmus.

Pateicoties MQB platformai, Polo GTI jau standartā ir aprīkots ar virkni drošības un komforta sistēmu, tai skaitā satiksmes uzraudzības sistēmu Front Assist, ārkārtas bremzēšanas un gājēju uzraudzības funkcijām, kā arī ar automātisko bremzēšanas sistēmu sadursmes laikā. Papildu GTI modeļiem raksturīgiem dizaina elementiem, jaunais Polo GTI aprīkots ar papildu galvas gaisa spilveniem priekšā un aizmugurē, XDS diferenciāļa bloķēšanu, braukšanas režīma izvēli, jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēmām ar stikla displeju, īpašo salona apgaismojumu, durvju aiļu apdari ar GTI logo, gaisa kondicionieriem, priekšējās miglas un LED aizmugurējiem lukturiem, augstumam pielāgojamu autovadītāja sēdekli un daudzfunkciju displeju. Padarīt savu auto īpašāku palīdzēs papildaprīkojuma plašais piedāvājums, kā, piemēram, savā klasē lielākais panorāmas jumts un 300 vatu skaņas sistēma no Beats.

 
16 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 12.septembris 2017 15:04
3 0 Atbildēt

tik un tā tas ir:

1) VW - tautas ato

2) polo ( nabagu auto)

3) kompakts.

Vienalga kādu motoru viņā neieliec, vienalga kā viņu nosauc, tas būs Folksvāgen polo.

uz ielas viņš būs tāds pats kā pārējie.

viencexperc 12.septembris 2017 15:08
3 1 Atbildēt

es nesaprotu VW.

Viņi grib ražot prēmiumu, grib ražot sporta auto, tad kāpēc neražo?

Toijota savu prēmiumu sauc par leksusu, nissans - infinity. Es domāju, ka ja VW savu faetonu nosauktu nevis parVW faeton, bet kaut kā savādāk, un noņemtu to VW zīmi priekšā, un savus gti modeļus nosauktu savādāk, tos pirktu daudz labāk.

viencexperc 12.septembris 2017 18:49
3 0 Atbildēt

VW zīme priekšā. VW - tas ir budžeta auto. Pat VW - nozīmē Volks ( tauta) Wagen ( auto). Tas ir tas pats, kas maksimas brends "optima līnija" tirgotu kvalitatīvākus makaronus, dārgāk, priekš bagātniekiem. Bagātnieki pirks itāļu makaronus, nevis "optima līnija"priekš bagātiem. Vai bomžu bezmaksas zupas virtuvē uztaisītu galdu priekš bagātniekiem ar restorāna ēdieniem.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti