Pasaulē debiju piedzīvo jaunais Polo GTI ar 200 ZS un pilnībā digitālu mērinstrumentu paneli (+ foto) 16

 

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 12.septembris 2017 14:57

Frankfurtes Starptautiskajā autoizstādē 2017 debitē jaunais Volkswagen GTI saimes pārstāvis - nākamās paaudzes Polo GTI ar 147 kW / 200 ZS jaudu, automātisko (DSG) ātrumkārbu standarta aprīkojumā un maksimālo ātrumu 237km/h. Tā būs pirmā reize, kad Volkswagen automobiļu klāstā būs pieejami trīs GTI modeļi - up! GTI (85 kW / 115 ZS), kas tirgū parādīsies 2018. gadā, leģendārais Golf GTI (169 kW / 230 ZS un 180 kW / 245 ZS) un jaunais Polo GTI.

Sportiskā Polo vēsture sākās 1980. gadā ar Polo GT G40, kas spēja attīstīt maksimālo ātrumu 200 km/h. Pakāpeniski kāpinot modeļa veiktspēju, 2017. gadā zīmols patērētājiem piedāvā jaunās paaudzes Polo GTI ar divu litru tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinēju, kam raksturīga 200 ZS jauda. Dzinēja augsto veiktspēju papildina sportiskā piekare, kas ietilpst auto standartaprīkojumā, savukārt papildprīkojumā tiek piedāvāta Sport Select piekare. Šī ir pirmā reize, kad Polo GTI tiks pārstāvēts vienā - 2.0 litru turbodzinēju – klasē ar Golf GTI. Polo GTI dzinējs savu maksimālo jaudu attīsta starp 4400 un 6000 apgriezieniem minūtē, un ar automātisko (DSG) ātrumkārbu paātrinājumu līdz 100 km/h sasniedz vien 6,7 sekundēs. Neskatoties uz ļoti jaudīgu dzinēju, pateicoties tā efektīvas braukšanas tehnoloģijai, Polo GTI vienlaikus ir ļoti ekonomisks. Modelim ar automātisko ātrumkārbu degvielas patēriņš kombinētajā režīmā ir 5,9 l/100 km (radot 134 g/km CO2).

Pateicoties pārejai uz modulāro platformu ar šķērsām novietotu dzinēju (MQB) un palielinātu auto garumu, riteņa bāzi un platumu, jaunais Polo GTI ir daudz ietilpīgāks par savu priekšgājēju. Piecu sēdvietu automašīnas bagāžas nodalījumu ir iespējams paplašināt no 350 līdz pat 1079 litriem, tādējādi jaunais Polo GTI ir labi sagatavots gariem ceļojumiem.

Jaunais Polo GTI lepojas ar klasiskiem GTI dizaina elementiem, piemēram, medus šūnu dizaina resti, dubultām izpūtēja caurulēm, GTI emblēmu, priekšējo un aizmugurējo spoileri, kā arī dekoratīvajām līstēm un bremžu skavām sarkanā krāsā. Salonā GTI izskatu papildina sportiska stūre ar dekoratīvajām šuvēm un īpašā GTI dizaina ātrumu pārslēgs. Standarta aprīkojumā Polo GTI pieejams ar 17 collu Milton Keynes vieglmetāla diskiem un 215/45 riepām. GTI papildaprīkojumā pirmo reizi pieejami arī ekskluzīvi 18 collu vieglmetāla diski. Polo GTI ar savu sportisko vadāmību un izcilo dizainu pilnībā iemieso GTI būtību.

Jaunais Polo, tostarp arī Polo GTI, ir pirmais Volkswagen grupas modelis, kas piedāvā jaunākās paaudzes Active Info Display digitālo mērinstrumentu paneli ar 10,25 collu diagonāli. Visjaudīgākais Polo ieguvis ekskluzīvu GTI sarkanu, baltu un melnu grafisko dizainu. Informācijas un izklaides sistēma ar 6,5 un 8 collu, uz kura displeja parādās unikāls GTI īpaša dizaina sagaidīšanas sveiciens. Instrumentu panelis un informācijas un izklaides sistēma jaunajā Polo GTI izkārtota vienā vizuālā asī, kas padara tos viegli saskatāmus un pārvaldāmus.

Pateicoties MQB platformai, Polo GTI jau standartā ir aprīkots ar virkni drošības un komforta sistēmu, tai skaitā satiksmes uzraudzības sistēmu Front Assist, ārkārtas bremzēšanas un gājēju uzraudzības funkcijām, kā arī ar automātisko bremzēšanas sistēmu sadursmes laikā. Papildu GTI modeļiem raksturīgiem dizaina elementiem, jaunais Polo GTI aprīkots ar papildu galvas gaisa spilveniem priekšā un aizmugurē, XDS diferenciāļa bloķēšanu, braukšanas režīma izvēli, jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēmām ar stikla displeju, īpašo salona apgaismojumu, durvju aiļu apdari ar GTI logo, gaisa kondicionieriem, priekšējās miglas un LED aizmugurējiem lukturiem, augstumam pielāgojamu autovadītāja sēdekli un daudzfunkciju displeju. Padarīt savu auto īpašāku palīdzēs papildaprīkojuma plašais piedāvājums, kā, piemēram, savā klasē lielākais panorāmas jumts un 300 vatu skaņas sistēma no Beats.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 12.septembris 2017 15:04
3 0 Atbildēt

tik un tā tas ir:

1) VW - tautas ato

2) polo ( nabagu auto)

3) kompakts.

Vienalga kādu motoru viņā neieliec, vienalga kā viņu nosauc, tas būs Folksvāgen polo.

uz ielas viņš būs tāds pats kā pārējie.

msh 12.septembris 2017 17:51
0 0 Atbildēt

Tas jau ir tas foršais moments, kad nikna mašīna ir "tāds pats kā pārējie", līdz tam brīdim kad vadītājs iemin grīdā

viencexperc 12.septembris 2017 18:45
2 0 Atbildēt

un kurā brīdī tad "iemin grīdā". Kaut kur Vācijā pabraucot pa šoseju, kur nav ātruma limita? Un tad?

Ar nopietniem auto tik un tā nebūs cerību, bet tas, ka kaut kur kaut ko apdzīsi, kaut kādā veidā pagarinās krāniņu? Nē, izskatīsies tieši otrādi - nabags cenšas tikt līdzi biezajiem.

msh 12.septembris 2017 19:12
0 1 Atbildēt

Šeit apspriestajai mizai nulle līdz simtam ir 6,7 sekundes - tur samērā biezas mašīnas varēs censties turēt līdzi šitentajam - ķīseļi lielākoties paliks kaut kur patālāk aizmugurē. Man ar jūtami lēnāku golfu ļoti neoptimālā variantā - uz 55 apdzīvotās vietas beigās piektajā robā ieminot grīdā, aizmugurē esošie parasti diezgan strauji attālinās - šitas polo to lietu nodarīs skaistāk. Ar apdzīšanām arī lielākoties ir pretējais variants tev nosauktajam, par tēmu "biezie cenšas turēt līdzi nabagam" - šitam polo, bez šaubām, praktiski visi amerikāņi un visādi dīzeļsuvi varēs censties turēt līdzi.

viencexperc 12.septembris 2017 23:30
0 0 Atbildēt

nu un?

Vai tad nevar nopirkt normāla izmēra, normāla brenda? Pat ja ieskriesies par 0,5 sekundēm lēnāk ( lieli auto ir smagāki, tāpēc ieskriešanās ir grūtāka), toties brauksi kā normāls cilvēks, kaut ko aizvedīsi, nevis kā nabags ar kompaktu.

msh 13.septembris 2017 12:32
0 0 Atbildēt

Te jau arī ir normāla izmēra mašīna, jo pats fakts ka tā miza ir būvēta uz MQB platformas parāda ka diži no golfa neatpaliek. Starpība ieskrējienā lielai govij arī būs graujoša [skatīt jūtami jaudīgāko insigniju] un šitiem polo pēc dažiem gadiem entuziasti noteikti sāks stūķēt iekšā R bīdeļus

viencexperc 12.septembris 2017 15:08
3 1 Atbildēt

es nesaprotu VW.

Viņi grib ražot prēmiumu, grib ražot sporta auto, tad kāpēc neražo?

Toijota savu prēmiumu sauc par leksusu, nissans - infinity. Es domāju, ka ja VW savu faetonu nosauktu nevis parVW faeton, bet kaut kā savādāk, un noņemtu to VW zīmi priekšā, un savus gti modeļus nosauktu savādāk, tos pirktu daudz labāk.

15.20 12.septembris 2017 15:18
0 0 Atbildēt

VW ir Arteon - paskaties bildes, pačeko cenu un izstāsti mums, kas tev tur liekas tik briesmīgs un nepieņemams

viencexperc 12.septembris 2017 18:49
3 0 Atbildēt

VW zīme priekšā. VW - tas ir budžeta auto. Pat VW - nozīmē Volks ( tauta) Wagen ( auto). Tas ir tas pats, kas maksimas brends "optima līnija" tirgotu kvalitatīvākus makaronus, dārgāk, priekš bagātniekiem. Bagātnieki pirks itāļu makaronus, nevis "optima līnija"priekš bagātiem. Vai bomžu bezmaksas zupas virtuvē uztaisītu galdu priekš bagātniekiem ar restorāna ēdieniem.

msh 12.septembris 2017 19:00
0 0 Atbildēt

Tie budžeta auto laiki ir palikuši pagātnē kopā ar tiem fofāgeniem, kam priekšā bija mazas bļembas.

Rallists 12.septembris 2017 15:49
1 0 Atbildēt

VW nevajag luksusu ja viņiem jau ir Bentley un Audi tāpat viņiem nevajag sportu jo ir Porsche un Lamborgini.

sen pagājuši tie laiki kad auto tapa konstruktoru birojā.

seller 13.septembris 2017 17:01
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pareizi, tikai ar mazu piebildi - tie visi ir V.A.G.am ne tikai VW Un laikam, ja nu kādam vajag ko īpašu - vai tur arī Bugatti Veyron neietilpst?

msh 12.septembris 2017 17:50
0 0 Atbildēt

Raksta autors švaki orientējas vēsturē. Astoņdesmitajā gadā varēja vienīgi izlaist Polo GT ar forsētu 1.3 karburatornieku - parastajam bija 60 zs, tam bija pacelta kompresija, uzlikta elektroniskā aizdedze un galu galā 75 zs. G40 izlaida astoņdesmito vidū.

Tāpat tukšs sviests ir apgalvojums ka pirmo reizi fofāgens piedāvā trīs GTI - pirmā reize bija ap gadsimtu miju, kad bija pieejams Lupo GTI, Polo GTI un Golf GTI. Fofāgens būtu varējis piedāvāt arī četrus GTI, ja vien būtu vēlējušies uzlikt GTI bļembu passātam, jo topmodeļu passāti švakāki nebija.

... 12.septembris 2017 22:27
0 0 Atbildēt

Vienam expertam ir reāla caureja...

Laikam kāds VW savulai ir uz kājas uzripojis vai mīļāko rotaļlietu sabraucis

Piezīme. Amurikāņu lamatas 140+ kg smagiem 172 cm hariem resnuļiem arī nav nekāds autobūves paraugs...

dsa 13.septembris 2017 8:13
0 0 Atbildēt

Dzirdēju, ka fords plāno pilnībā digitālo paneli ieviest nākamajā gadsimtā.

Bomboklak 13.septembris 2017 12:20
1 0 Atbildēt

viencexperc, nu gan Tu parādīji savu neziņu par auto.

VW Premium saucās Audi vai Porsche. VW luksus auto saucās Buggatti vai Lamborgini, vai Bentley vari izvēlēties.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti