Toyota Frankfurtes izstādē: Yaris GRMN, Land Cruiser, C-HR Hy-Power, Auris (+ foto) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Toyota Baltic AS | 12.septembris 2017 17:03

Japānas autobūves kompānija Toyota uz 2017.gada Frankfurtes autoizstādi atvedusi jaunos C-HR Hy-Power, Land Cruiser, Yaris GRMN un Auris

Toyota C-HR Hy-Power konceptautomobili radīja ED2 – Toyota Eiropas dizaina studijas – komanda, un tā ir pilnīgi jauna krosovera interpretācija, kas piedāvā spēcīgu vizuālo iespaidu un kurā izmantota jauna, uz veiktspēju orientēta hibrīda piedziņa.

Toyota C-HR kopš atklāšanas 2016. gada beigās ir baudījis stabilus panākumus – Toyota ienākšana vidēja izmēra krosoveru tirgū izraisīja acumirklīgu ietekmi uz segmentu, pateicoties automobiļa satriecošajam dizainam un lieliskajām braukšanas īpašībām, kas balstās uz Toyota jaunās globālās arhitektūras (Toyota New Global Architecture – TNGA) platformas. Toyota jaunākās paaudzes hibrīda piedziņa ir izrādījusies ārkārtīgi pieprasīta klientu vidū, Eiropā tā ir pircēju visbiežākā izvēle (vairāk nekā 75% pārdoto modeļu).

Ražošanas modelis Toyota dizaineriem sniedza iedvesmu izpētīt vēl jaudīgākas hibrīda piedziņas, kā arī vēl iespaidīgāka un emocionālāka stila radīšanas iespējas. Tā rezultāts ir jaunais Toyota C-HR konceptautomobilis, kas 2017. gada Frankfurtes automobiļu izstādē piedzīvo pasaules debiju.

Koncepcija
Toyota nolūks bija pilnveidot Toyota C-HR stilu, lai panāktu ārkārtīgi iekārojamu automobili, kas vēl spēcīgāk rezonētu ar klientiem, kam piemīt individuāla gaume un dzīvesstils, – izceļot automobiļa stilīgumu un braukšanas prieku sniedzošo raksturu. Turpinot ražošanas modeļa “dimanta” arhitektūras tēmu, jaunais konceptautomobilis pauž augstas kvalitātes izpildījumu un uzmanību pret vissīkākajām detaļām. Dizains atspoguļo arī vēl jaudīgākas hibrīda piedziņas klātbūtni, ievadot Toyota hibrīdu programmas paplašināšanos nākotnē.

Eksterjers
Kopš Toyota C-HR Hy-Power konceptautomobiļa projekta sākuma, dizaina komanda atteicās no plašas personalizācijas vai papildinājumu ieviešanas iecerēto iespaidu sasniegšanā. Tā vietā viņi savas prasmes izmantoja, lai kāpinātu jau esošās ražošanas modeļa īpašības, inovatīvi izmantojot krāsas, apdares un dizaina detaļas. Patiesībā konceptautomobilim izmantots tas pats lokšņu metāls, kas lietots autosalonu ekspozīcijas automobiļiem.

Izpētot dziļāk dimantu tēmu, uz kuras balstīts Toyota C-HR stils, ED2 komanda rada iedvesmu dabas spēkos, kas ogles pārvērš dimantos, un faktā, ka cietā akmenī var slēpties kvēlojoša, izkausēta sirds.

Šīs pārdomas ļāva izmantot jauno Dark Carbon sudraba krāsu ar matētu apdari, akcentējot mijiedarbību starp automobiļa asajām kontūrām un dziļi iegremdētajām virsmām. Efektu kāpina spīdīgi melnu elementu izmantošana, tostarp zemais priekšgala spoilers, zona virs Toyota emblēmas automobiļa priekšpusē un riteņu arku apdare. Kopējo tēlu paspilgtina tumšā hroma apdare: priekšējiem lukturiem, logu rāmjiem un 20” vieglmetāla diskiem.

Dramatisku kontrastu piešķir reibinošās anodizētās Burning Orange krāsas izmantošana priekšējo statņu, sānu spoguļu korpusu un priekšējo lukturu akcentu apdarē. Oranžā krāsa izmantota arī, lai izceltu priekšējās restes melno dimanta formas tīkla rakstu.

Krāsu, tekstūru un formu kombinācija izmantota, lai sasniegtu pat vēl lielāku efektu uz konceptautomobiļa jumta. Visu virsmu klāj unikāla “dimanta” formā piegriezta plēve, radot šķautņainu kristālveida rakstu, kas no ogles melnas krāsas aizmugurē pārtop spilgti oranžajā tonī priekšpusē, sajaucot kopā kontrastējošas matētas un spīdīgas plaknes.

Salons
Salonā turpinātas eksterjerā aizsāktās tēmas – konceptautomobiļa jaudīgā dizaina izpaušana daudztoņu apdarē kombinācijā ar melnu salona apdari ar Burning Orange krāsas akcentiem.
Ārkārtīgi atbalstošie sēdekļi ir apdarināti ar melnu ādu, oranžiem galvas balstiem un ielaidumiem. Burning Orange dzīpari ir izmantoti, lai radītu sēdekļu apdares unikālo asimetrisku dimanta formu rakstu. Raksts izmantots arī uz salona durvju paneļiem, kas turklāt aprīkoti ar oranžiem roku balstiem. Vēl viens oranžās apdares triepiens rotā mērinstrumentu paneli visā garumā un Toyota Touch® 2 multimediju skārienekrāna ietvaru.

Jauna augstas jaudas hibrīda piedziņa
Konceptautomobiļa dizains tika pieskaņots jaunajai hibrīda piedziņai, kas nodrošina vēl lielāku jaudu un augstāku veiktspēju, nekā sniedz 122 DIN ZS sistēma, kas izmantota pašreizējā Toyota C-HR ražošanas modelī. Tā atspoguļo ievērojamu un stratēģisku Toyota pasaulē vadošās tehnoloģijas pilnveidošanas darbu nākotnē, tā rezultātā ieviešot augstas veiktspējas hibrīda piedziņas opciju visā zīmola pamatmodeļu klāstā. Plašāka informācija par šiem hibrīda piedziņas ekspansijas plāniem tiks atklāta 2018. gada sākumā.

Intervija: Lānss Skots, Toyota ED2 galvenais dizaineris
Lānss Skots (Lance Scott) vadīja komandu, kas radīja Toyota C-HR Hy-Power konceptautomobili. Viņš mums pastāstīja par projekta īstenošanas gaitu.

Kāds bija ED2 dizaina centra ieguldījums Toyota C-HR radīšanā?
Mēs tikām piesaistīti projekta sākumposmā gan eksterjera, gan salona dizaina izstrādei. Mēs izstrādājām sākotnējā konceptautomobiļa eksterjeru, kas tika prezentēts Parīzē 2014. gadā, un pārskatījām to Frankfurtes automobiļu izstādei 2015. gadā, izmēģinot vairākas būtiskākās eksterjera dizaina tēmas. Attiecībā uz salona dizainu, mūsu piedāvātais virziens tika izvēlēts iekšējā dizaina konkursa rezultātā un tika izstrādāts ražošanas modelim.

Ražošanas modelim jau ir dramatisks un ārkārtīgi izteiksmīgs dizains – kā tas ietekmēja vēl izteiksmīgāka izskata radīšanu Hy-Power konceptautomobilim?

Uzsākot projektu, mēs zinājām, ka mums nav jāievieš jaunas, dramatiskas izmaiņas automobiļa kopējā dizainā. Mūsu mērķis bija – gandrīz varētu teikt “attīrīt” – jeb koncentrēt Toyota C-HR unikālo vērtību un saskatīt, kā mēs varētu tam piešķirt vēl spēcīgāku izteiksmi, izmantojot jaunas un unikālas krāsu un salona apdares tehnikas.
Vai modeļa statuss un panākumi ietekmēja jūsu pieeju šim projektam?

Pats fakts, ka Toyota C-HR ir pats svarīgākais modelis, kas gluži nesen ir laists tirgū un gūst lieliskus pārdošanas panākumus, lika mums apzināties, ka šis demonstrāciju automobilis nedrīkst izraisīt ne mazāku apjukumu. Mēs atgriezāmies pie pašām pirmajām piezīmēm un mērķa klientu profiliem, lai saprastu, kā varam akcentēt dizainu, paliekot uzticīgi sākotnējam dizaina virzienam.

Kādus izaicinājumus un iespējas sniedza demonstrāciju automobiļa dizaina process?
Izaicinājums bija nenovirzīties no īpašībām, kas definē Toyota C-HR, bet papildināt tās svaigā un oriģinālā veidā. Piemēram, mēs vēlējāmies saglabāt ražošanas automobiļa augsto kvalitāti, tāpēc mēs izpētījām dažādus veidus, kā izpaust šo unikalitāti salonā. Izmantojot augstas kvalitātes ādas apdari ar unikālu toņu pavedienu un dūrienu rakstu, mēs spējām ieaust automobiļa pamata īpašības interjera gaisotnē.

Kā jūs interpretējāt Toyota C-HR dimantu dizaina tēmu?
Dimantu tēma lika mums padomāt par procesu, kura laikā ogles tiek pārvērstas dimantos. Oglei pašai par sevi piemīt ārkārtīgi interesantas īpašības, un tas ļāva mums radīt jaunu šķidras ogļu krāsas eksterjera apdari, kas neizskatās ne matēta, ne arīdzan spīdīga. Tas savukārt lika iztēloties tādus izkusušus materiālus kā lava, kas apvieno spēcīgu kontrastu starp atdzisušo virsmu un nokaitēti sarkano šķidro centru. Tā guvām iedvesmu jumta krāsu gammas un dinamiskā raksta, kas mainās no spilgti sarkana līdz melnam, radīšanai.

JAUNAIS TOYOTA LAND CRUISER
Land Cruiser apvidus automobiļa mantojums aptver vairāk nekā 65 gadus, un tas joprojām ir unikāls automobilis savā segmentā, lepojoties ar spēju apvienot izcilu kvalitāti, izturību un uzticamību ar nepārspētu veiktspēju apvidus apstākļos un aizvien augstāku greznības, braucēju ērtību un īpašniecības prestiža līmeni.

Jaunais Land Cruiser šo reputāciju papildina ar jaunu, vēl modernāku un robustāku eksterjera stilu, izsmalcinātāku, komfortablāku un augstākas kvalitātes salona dizainu, dinamisko spēju uzlabojumiem un draudzīgumu pret lietotāju kā uz ceļa, tā apvidus apstākļos.

Komfortu salonā uzlabojusi priekšējo sēdekļu ventilācijas ieviešana, aizmugures sēdekļu apsilde un automātiskā klimata kontrole, apsildāms vējstikls un apsildāmas logu mazgātāju sprauslas, nolokāmi sānu spoguļi un jauns inteliģentās atslēgas dizains.

Land Cruiser nepārspējamo braukšanas spēju apvidū stūrakmens ir tā ārkārtīgi izturīgā virsbūve-uz-rāmja konstrukcija, kas efektīvi izolē kabīni no piekares triecieniem, padarot komfortablākus pat visizaicinošākos apvidus apstākļus.

Land Cruiser atbalsta sistēmas jebkura reljefa pārvarēšanai padara to par tehniski vismodernāko, drošāko, baudāmāko un vieglāk lietojamo četru riteņu piedziņas automobili pasaulē.

Lai kurp Tu vēlētos doties, Land Cruiser Tevi turp nogādās. Un atvedīs arī atpakaļ.

VĒL DINAMISKĀKS, MODERNĀKS UN ROBUSTĀKS STILS
Jaunā Land Cruiser kopējais garums ir palielināts par 60 mm līdz 4840 mm. Tas lepojas ar nepārspējamu manevrētspēju un minimālo apgriešanās rādiusu tikai 5,8 metri.

Atjaunotā dizaina dzinēja pārsega forma uzlabo ceļa pārredzamību lejup automobiļa priekšā. Riteņu arkas spārnos ir paaugstinātas, palīdzot autovadītājam vieglāk noteikt riteņu atrašanās vietu. Radiatora reste un priekšējie lukturi ir novietoti augstāk, lai labāk kalpotu apvidus apstākļos.

Priekšējo lukturu izteiksmīgajā ietvarā integrētas tuvās un tālās gaismas, priekšējie pagrieziena rādītāji un dienas gaitas lukturi (DRL), un tie var būt aprīkoti ar halogēna vai LED/halogēna priekšējiem lukturiem, no kuriem otrajos ietilpst LED DRL.

Aizmugurē jaunie elementi ietver jauna dizaina aizmugures lukturu blokus ar LED bremžu lukturiem, mazāku aizmugures dekoratīvo plāksni, kurā iestrādāts numura zīmes ietvars, un jauna dizaina buferi ar paceltu apakšpusi līdz pat izvirzītajiem stūriem.

VĒL AUGSTĀKAS KVALITĀTES SALONS
Jaunā Land Cruiser salons lepojas ar pārskatītu priekšējā paneļa stilu, kas ietver jaunu mērinstrumentu ciparnīcu un viduskonsoles dizainu.

Ar piedziņu, braukšanu un komfortu saistītie slēdži ir skaidri sadalīti to funkcijām atbilstošās zonās un ergonomiski optimizēti vieglākai lietošanai pat visekstrēmākajos apstākļos.

Jaunās viduskonsoles augšdaļa ir pazemināta, radot slaidāku izskatu un uzlabojot redzamību uz priekšu, braucot apvidus apstākļos. Tajā ietverts jauns, vēl lielāks 8" multimediju ekrāns, viena virsmas līmeņa gaisa kondicionētāja kontroles panelis un ar piedziņu saistītu mērinstrumentu kopums.

Jaunā dizaina mērinstrumentu panelis ietver četras mērierīces uz metāliska paneļa un pulētas ciparnīcas ar reljefām mērījumu iedaļām. Tās atrodas abās pusēs 4,2” krāsainam TFT daudzfunkcionālajam displejam, kas autovadītājam sniedz plašu informāciju par braucienu un infoizklaides sistēmu. Arī stūre ir jauna, tagad tā līdzinās Land Cruiser V8 modeļos atrodamajai stūrei.

Jaunā Land Cruiser salons pieejams trīs krāsu kombinācijās ¬ – melnā, brūnā/melnā un nule piedāvātajā augstākās kvalitātes bēšā krāsā (Premium Beige). Trīs apdaru izvēli noslēdz augstākās kvalitātes salona dekoratīvie elementi – metāliski sudrabota Hairline apdare, kas pieskaņota viduskonsoles apdarei, un nule izstrādātā gaiši brūnā (Light Brown) un tumši brūnā (Dark Brown) koka šķiedras apdare.

DZINĒJI
2,8 l D-4D ir 2755 cm³, 16 vārstu, DOHC četru cilindru dzinējs, kas nodrošina 130 kW/177 DIN ZS jaudu pie 3400 apgr./min. Aprīkota ar 6 pārnesumu automātisko transmisiju, piedziņa attīsta iespaidīgu maksimālo griezi 450 Nm no 1600 līdz 2400 apgr./min diapazonā (420 Nm griezi no 1400 līdz 2600 apgr./min manuālajai transmisijai). No 0–100 km/h tas paātrināsies 12,7 sekundēs (12,1 sekundēs manuālajai transmisijai), līdz maksimālajam ātrumam 175 km/h. Vidējais degvielas patēriņš un CO2 emisija ir attiecīgi 7,5 l/100 km un 197 g/km.

VĒL PLAŠĀKS DROŠĪBAS SISTĒMU KLĀSTS
Augstāko aprīkojuma līmeņu Land Cruiser modeļi ir aprīkoti ar Toyota Safety Sense drošības sistēmu komplektu, kas ietver sadursmes novēršanas sistēmu (PCS) ar gājēju noteikšanas funkciju, adaptīvo kruīza kontroli (ACC), brīdinājumu par izbraukšanu no joslas (LDA) un automātisko tālo gaismu funkciju (AHB).

Citas autovadītāja palīgsistēmas un drošību uzlabojošas funkcijas ir aklo zonu monitors (BSM) ar brīdinājumu par aizmugurē šķērsojošiem transportlīdzekļiem (RCTA) un uzlabota brīdinājuma par gaisa spiedienu riepās (TPWS) funkcija.

TOYOTA YARIS GRMN
AUTOSPORTA IEDVESMOTS, RADĪTS BRAUKŠANAI PA CEĻIEM
Yaris GRMN iedvesmoja Yaris WRC – automobilis, ar kuru Toyota atgriezās FIA Pasaules rallija čempionātā, iegūstot medaļas.

Izstrāde Nirburgringā
Jau no pirmā Yaris GRMN konceptautomobiļa pabeigšanas 2015. gadā prototips tika nosūtīts uz Toyota ražotni netālu no leģendārās Nirburgringas sacīkšu trases Vācijā. Tur īpaši atlasīta Toyota tūninga speciālistu grupa no Eiropas un Japānas slīpēja automobiļa vadāmību un veiktspēju, strādājot gan slavenajā Nordšleifes trasē, gan uz bezgala dažādiem ceļiem tiešā ražotnes tuvumā – no ultra-ātrajām automaģistrālēm līdz šauriem kalnu serpentīniem.

Dzinējs un veiktspēja
Yaris GRMN sirds ir tā 1798 cm3 četru cilindru dzinējs, 16 vārstu agregāts, kas aprīkots ar Magnusson Eaton kompresoru un Dual VVT-i inteliģento mainīgo sadales vārstu fāzu tehnoloģiju, kas regulē gan ieplūdes, gan izplūdes vārstu atvēršanās laiku.

Ar kompresijas attiecību 10:1 tas nodrošina maksimālo jaudu 212 DIN ZS (156 kW) pie 6800 apgr./min un maksimālo griezi 250 Nm pie 5000 apgr./min. Ar sešu pārnesumu manuālās transmisijas palīdzību piedzenot priekšējos riteņus, dzinējs nodrošina paātrinājumu no nulles līdz 100 km/h aptuveni 6,3* sekundēs; maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 230 km/h.

Ar pašmasu tikai 1135 kg Yaris GRMN sasniedz labāko jaudas-svara attiecību savā klasē – 5,35 kg uz 1 ZS.

Šasija un vadāmība
Lai nodrošinātu to, ka Yaris GRMN jauda tiek vienmērīgi novadīta līdz ceļam, automobilis ir aprīkots ar Torsen ierobežotas slīdes diferenciāli. Šasijas stingrību uzlabo stienis šķērsām dzinēja nodalījumam starp priekšējās piekares balstiem, kā arī skavas šasijas apakšpusē automobiļa priekšā un aizmugurē.

Īsākas atsperes ļauj automobilim „pieplakt“ tuvāk zemei (tas ir par 24 mm zemāks nekā standarta Yaris), un tās papildina speciāli veiktspējas amortizatori, kas izstrādāti sadarbībā ar Sachs, un liela diametra (26 mm) priekšējais stabilizācijas stienis.

Lai sasniegtu žiletes asuma kontroli pār bremzēm, 275 mm diametra priekšējās rievotās disku bremzes ir aprīkotas ar četru cilindru suportiem; aizmugurē uzstādītas 278 mm disku bremzes. Suporti ir lieta, kas īpaši izceļas: tie ir nokrāsoti Toyota GAZOO Racing baltajā krāsā un redzami caur vieglmetāla disku šaurajiem spieķiem.

Vieglsvara, 17” daudzspieķu BBS vieglmetāla diski ne vien samazina svaru, bet arī nodrošina pietiekami daudz telpas jaudīgāku bremžu izmantošanai. Ar Bridgestone Potenza RE050 205/45R17 riepām aprīkoti, tie arī papildina Yaris GRMN ārkārtīgi precīzās stūrēšanas sajūtas.

Sportiska izplūdes sistēma
Izplūdes sistēma ir pilnībā pārstrādāta ar mērķi samazināt izplūdes atpakaļspiedienu un kontrolēt emisiju un trokšņa līmeni. Panākumi šajā uzdevumā palīdzēja palielināt dzinēja jaudu un radīt saviļņojošu izplūdes skaņu.

Virsbūve un stils
Tāpat kā pasaules rallija brālim, arī Yaris GRMN izmantota jaunā Yaris virsbūves trīs durvju versija. Tas aprīkots ar vairākiem īpašiem elementiem, piemēram, ar melnu spārna tipa aizmugurējo spoileri, pēc pasūtījuma veidota dizaina aizmugurējo buferi, aizmugures difuzoru, šūnveida raksta priekšējo resti un – jau atkal atgādinot par rallija automobiļa stilu – ovālu centrālo izplūdes cauruli.

Salona dizains
Arī salons pauž automobiļa koncentrēšanos uz veiktspēju: tā priekšējo sporta sēdekļu dizainu tieši šim automobilim radīja Toyota Boshoku, un tie nodrošina klasē labāko atbalstu braucēja augumam.
Autentiskas veiktspējas detaļas ietver dzinēja iedarbināšanas spiedpogu un maza izmēra stūr ar ādas apdari, kas aizgūta no GT86 kupejas un tika pielāgota Yaris GRMN īpašajām prasībām. Automobilis aprīkots arī ar alumīnija sporta pedāļiem, alumīnija apdares detaļām un pēc pasūtījuma darinātu augstas klases kombimetru ar TFT ekrānu, kura dizains atspoguļo automobiļa īpašo veiktspējas raksturu.
* Pakļauts galīgajai homologācijai.

TOYOTA AURIS
Iepazīšanās ar jauno Auris Touring Sports Freestyle un 2018. gada Auris modeļu klāstu.

2018. gada Auris modelis
Frankfurtes automobiļu izstāde piedāvā pirmo ieskatu izmaiņās, kas veiktas Auris klāstā 2018. modeļu gadam. Jaunais aprīkojums papildina Auris kvalitāti un stilu, vairojot eksterjera moderno un sportisko pievilcību.
Krāsu palete ir papildināta ar jaunu zilo toni, kas nu pieejams populārajiem Auris divtoņu modeļiem. Būs pieejama arī modīgā Manhattan Grey izvēle – tas ir jauns metālisks tonis, kas ir izsmalcinātāks un dziļāks par ierasto mirdzošo krāsojumu. Tā tiks piedāvāta gan kā pilns virsbūves krāsojums, gan kā viena no divtoņu paletes krāsu apdarēm skatienu piesaistošā kombinācijā ar kontrastējoši melnu jumtu, haizivs spuras tipa antenu, aizmugurējo spoileri, sānu spoguļu korpusiem un priekšējo resti. Melnie sānu sliekšņu moldingi būs pieejami papildaprīkojumā, bet jaunā melnā reste tiks iekļauta arī Auris Style aprīkojuma līmeņa modeļu standarta aprīkojumā.

Auris Touring Sports Freestyle ierobežota izlaiduma modelis
Auris Freestyle, veiksmīgā Auris Touring Sports furgona jaunā interpretācija, atšķiras ar atjautīgiem urbānā stila elementiem.

Šis speciālizlaiduma modelis ir aprīkots ar melniem riteņu arku moldingiem un sānu sliekšņu uzlikām, kā arī automobiļa apakšpuses aizsargiem ar alumīnija apdari priekšā un aizmugurē. Mērķtiecīgo izskatu vairo melna priekšējā reste, tonēti aizmugures logi un mirdzoši sudrabkrāsas sānu spoguļu korpusi, kā arī piecu dubultspieķu 17” vieglmetāla diski ar melnu un pulēta sudraba apdari.

Kas attiecas uz pārējo aprīkojumu, jaunais Freestyle modelis klientiem piedāvā visas Auris Touring Sports jau sniegtās priekšrocības, tostarp izcilo dzinēju klāstu, kas ietver hibrīda, benzīna un dīzeļa piedziņas, kā arī dāsno telpu bagāžai, kas, nolaižot aizmugures sēdekļus, sasniedz iespaidīgus 1685 litrus – ideāls risinājums tiem, kuru aktīvais dzīvesveids prasa daudz vietas ģimenes un sporta aprīkojumam.

 

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
GB12 12.septembris 2017 17:53
3 1 Atbildēt

Toyota neglīteņu ēra turpinās.

viencexperc 12.septembris 2017 18:39
3 0 Atbildēt

Visiem modeļiem būs pieejami arī hibrīda versijas. Būs kā vienmēr, - dārgāk, neekonomiskāk, bet to īpašnieki varēs domāt, ka izglābuši vienu nēģeri ( tā, protams, ka nebūs, bet galvenais ir tam ticēt).

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti