Laiks šovam: Opel pasaules pirmizrādes Frankfurtes Starptautiskajā motoršovā (+ foto)

Grandland X Foto: Publicitātes attēls

Opel | 13.septembris 2017 10:03

Ar jauno zīmola moto “Nākotne pieder ikvienam”, Opel nesen apvienojās ar PSA, lai izveidotu īstu Eiropas čempionu. 67. Frankfurtes Starptautiskā motoršova apmeklētāji no 14. līdz 24. septembrim varēs pirmie redzēt, ko tas nozīmē. Vairāki modeļi ar zibens emblēmu piedzīvos savu pasaules pirmizrādi Opel “X-Ville” (izrunā kā Krossvilla) 8.0 hallē, D09 stendā.

Opel Grandland X ir jaunais flagmanis, ko no baltas papīra lapas kopīgi izstrādājuši Opel un PSA. Ar dinamisko, aizraujošo siluetu, visaugstākajām tehnoloģijām, tipiskām SUV īpašībām un plašu telpu līdz pieciem cilvēkiem un viņu bagāžai, tas būs īstens sāncensis plaukstošajā SUV segmentā. Otrā pasaules pirmizrāde būs jaunajai Insignia GSi ar īpaši stingru šasiju un arī trešā – jaunā Insignia Country Tourer – radīs pozitīvu satraukumu – vēl jo vairāk tāpēc, ka abi būs pieejami ar jauno 154 kW / 210 Zs 2,0 litru BiTurbo dīzeļdzinēju (oficiālais degvielas patēriņš GSi 2.0 BiTurbo saskaņā ar jauno Eiropas braukšanas ciklu: pilsētā 8,9 l / 100 km, ārpus pilsētas 6,1 l / 100 km, kombinētajā režīmā 7,3 l / 100 km, oficiālās kopējās CO2 emisijas 192 g / km; oficiālais degvielas patēriņš Country Tourer 2.0 BiTurbo saskaņā ar NEDC pilsētā 8,9 - 8,8 l / 100 km, ārpus pilsētas 6,0 - 5,9 l / 100 km, kombinētajā režīmā 7,2 - 7,1 l / 100 km, oficiālās kopējās CO2 emisijas 191 - 188 g / km). Ja Insignia GSi ir īsts sporta auto lietpratējiem, tad Country Tourer uzrunās tos Insignia fanus, kuri vēlas stilīgu un praktisku universāli ar bezceļnieka izskatu. Abiem ir pieejama inteliģentā pilnpiedziņas sistēma ar griezes momenta sadali - unikālu šajā segmentā. Un individuālisti starp Opel entuziastiem būs priecīgi dzirdēt, ka tiek ieviests arī īpašais personalizēšanas pakalpojums Opel Exclusive.

Turklāt, uz lielās skatuves pirmo reizi nonāks arī Opel Astra jaunais variants. Ilggadīgā bestsellera saspiestās dabasgāzes (CNG) versija ir aprīkota ar jaunizveidoto 1,4 litru turbo dzinēju (ar 81 kW / 110 ZS, NEDC degvielas patēriņš: pilsētā 5,7 - 5,6 kg / 100 km, ārpus pilsētas 3,4-3,3 kg / 100 km, kombinētajā režīmā 4,3 - 4,1 kg / 100 km, kopējās CO2 emisijas 116113 g / km) un piedāvā stilīgu un īpaši efektīvu piedāvājumu.

Turklāt, Opel debitēs ar jaunā bestsellera Vivaro lielajiem furgoniem, tostarp Vivaro Tourer. Tie ir ideāli piemēroti kā ļoti pielāgojami un ērti pasažieru universāļi. Piemēram, Vivaro Tourer, ar rotējošu solu vai atsevišķu grozāmiem sēdekļiem otrajā rindā un saliekamo galdu, var momentā tikt pārvērsts par elegantu un praktisku biznesa atpūtas telpu.

“Jaunais Opel zīmola apgalvojums “Nākotne pieder ikvienam” ir solījums un pienākums. Mēs esam par to, un mūsu produkti ir par to. Mūsu pasaules pirmizrādes IAA parāda kā mēs Opel radām inovatīvas tehnoloģijas elegantās un praktiskās automašīnās, kuras pieejamas plašai auditorijai. Un ar jaunajiem modeļiem, kā piemēram, jauno Opel Grandland X mēs ieejam jaunos tirgus segmentos un piedāvājam saviem klientiem lielāku izvēli nekā jebkad agrāk. Nāciet pie mums IAA un redzēsiet paši,” aicina Opel izpilddirektors Mihaels Lohšellers.

Opel Grandland X: Dinamisks un kompakts SUV strauji augošajā tirgū

Modernas, dinamiskas līnijas, stilīgs apvidus auto izskats un paaugstināta sēdvieta ar labu, SUV raksturīgu, visaptverošu redzamību, kopā ar virkni labāko tehnoloģiju, kā arī daudz vietas un komfortu līdz pat pieciem pasažieriem – tas ir jaunais Opel Grandland X. Tam ir vismodernākais un augstākās klases palīdzības un komforta funkciju piedāvājums: adaptīvā kruīzkontrole ar gājēju noteikšanas funkciju un automātisko avārijas bremzēšanu, vadītāja miegainības brīdinājums, uzlabots auto novietošanas palīgs un 360° kamera ir tikai dažas no iespējām. Opel atkal pilda savu apņemšanos būt par apgaismes tehnoloģiju līderi, aprīkojot Grandland X ar spožām gaismām, pateicoties adaptīvajiem priekšējā apgaismojuma (AFL) LED lukturiem. Un jaunpienācējs sniegs braukšanas prieku visu gadu un uz visiem segumiem, pateicoties papildus pieejamajai elektroniskajai IntelliGrip saķeres kontrolei, kas nodrošina vislabāko saķeri un stabilu vadāmību neatkarīgi no tā, vai Grandland X brauc pa sniegu, dubļiem, smiltīm vai mitrām virsmām.

AGR sertificēti ergonomiskie priekšējie sēdekļi (Kampaņa par veselām mugurām), apsildāms stūres rats, kā arī priekšējo un aizmugures sēdekļu apsilde nodrošina augstāko komfortu. Bagāžas nodalījums, kas atverams un aizverams ar vienkāršu kājas kustību, nodrošina ērtu piekļuvi no ārpuses. Tipiski Opel modeļiem, Grandland X vadītāji un pasažieri bauda labāko savienojamību ar jaunākās paaudzes Android Auto un Apple CarPlay saderīgām IntelliLink sistēmām, kā arī individuālo savienojumu un servisa palīgu Opel OnStar ar Wi-Fi pieslēguma punktu[1] un jauniem pakalpojumiem, piemēram, viesnīcu numuru rezervēšanu[2] un autostāvvietu meklēšanu[3].

Ideāli aprīkots, 4,48 metru garais Grandland X un trešais Opel X ģimenes loceklis, ir ne tikai spēcīgs kandidāts plaukstošajā SUV klasē, bet tas arī papildus aktivizēs segmentu. Tikai kompaktklasē vien SUV tirgus daļa ir palielinājusies no septiņiem procentiem 2010. gadā līdz gandrīz 20 procentiem šodien. Vienlaikus, Grandland X izvērš plašo Opel piedāvājumu ļoti populārajā kompakto automobiļu segmentā.

Opel Insignia GSi: Spēcīga sporta mašīna prognozējamam braukšanas priekam

Asāka, precīzāka, vēl efektīvāka. Jaunā Opel Insignia GSi ir sporta mašīna – sedans vai universālis – tiem, kuriem patīk kaut kas īpašs. Vadītāja automašīna, kas ļauj maksimāli izbaudīt visa veidu ceļus. Standarta FlexRide šasija ar ļoti dinamiskajiem iestatījumiem, kas sekundes daļas laikā pielāgojas dominējošajam braukšanas stilam un ceļa apstākļiem, kā arī jaunās Michelin Pilot Sport 4 S riepas uz 20 collu vieglmetāla diskiem nodrošina ļoti labu saķeri. Inteliģentā pilnpiedziņas sistēma ar griezes momenta sadalījumu ir unikāla šajā segmentā – ar šo tehnoloģiju jaunā Opel Insignia GSi uz stūres kustībām reaģē vēl precīzāk, piedāvā maksimālu stabilitāti un izceļas ar lielisku saķeri. Jauno automātisko astoņu pārnesumu ātrumkārbu var pārslēgt, izmantojot stūres lāpstiņas, lai nodrošinātu vēl aktīvāku braukšanas pieredzi. Papildus visam, GSi būs pieejama ar Opel jauno augstākā līmeņa 2.0 l BiTurbo dīzeļdzinēju. Pateicoties sekvenciālajai divpakāpju turbopūtes sistēmai, jaunais 2.0 litru dīzeļdzinējs attīsta 154 kW / 210 Zs jaudu pie 4000 apgr./min un 480 Nm spēcīgu griezes momentu sākot ar tikai 1500 apgr./min (oficiālais degvielas patēriņš Grand Sport 2.0 BiTurbo saskaņā ar Jauno Eiropas braukšanas ciklu: pilsētā 8,9 l / 100 km, ārpus pilsētas 6,1 l / 100 km, kombinētajā režīmā 7,3 l / 100 km, oficiālās kopējās CO2 emisijas 192 g / km). Jaunā Insignia BiTurbo paātrinās no 0 līdz 100 km / h tikai 7,8 sekundēs un maksimālais ātrums sasniedz 233 km / h.

Tipiski jaunajai Insignia paaudzei, tā apvieno vieglu dizainu, zemu smaguma centru un 2,0 litru turbo dzinēja jaudu, ko sniedz iepriekšminētais dīzeļdzinējs un 191 kW / 260 Zs 2,0 tiešais iesmidzināšanas turbo benzīna dzinējs (oficiālais degvielas patēriņš GSi 2.0 tiešās iesmidzināšanas turbo dzinējam saskaņā ar Jauno Eiropas braukšanas ciklu: pilsētā 11,2 l / 100 km, ārpus pilsētas 7,1 l / 100 km, kombinētajā režīmā 8,6 l / 100 km, oficiālās kopējās CO2 emisijas 197 g / km).Tas nodrošina izcilu līdzsvaru un ļoti labu jaudas un svara attiecību, kas atspoguļojas arī hronometrā. “Jaunās Insignia GSi apļa laiks Nirburgringas trasē ir acīmredzami ātrāks nekā jaudīgākajai iepriekšējās paaudzes Insignia OPC,” – testēšanas laikā secināja Performance Cars & Motorsport nodaļas vadītājs Volkers Stričeks (Volker Strycek). Viens no iemesliem ir tāds, ka GSi sedans ir par 160 kilogramiem vieglāks par salīdzināmo Insignia OPC 2.8 V6 Turbo. Tāpat kā slaids sportists.

Šādas iekšējās vērtības ir pelnījušas īpašu ārieni. Ar lielām, hromētām gaisa ieplūdes lūkām priekšpusē un spoileru, kas nodrošina lielāku piespiedējspēku aizmugures asij, GSi izskats lieliski atbilst veiktspējas prasībām. AGR sertificētie ādas apdares integrētie sporta sēdekļi (izstrādāti speciāli GSi), ādas sporta stūre un alumīnija pedāļi piešķir pabeigtības sajūtu.

Opel Insignia Country Tourer: Izturīga čaula, ērts interjers

Jaunā Opel Insignia Country Tourer noslēdz Insignia klātbūtni IAA. Vēl viena izcila modifikācija Insignia ģimenē, kas aizrauj ar savu īpašo, skarbo šarmu, pateicoties tās stilīgajam izskatam. Sudraba krāsas dzinēja aizsargplātne palīdz automašīnai izskatīties zemākai, izceļot stingro stāju. Melnie aizsargājošie paneļi ap transportlīdzekļa apakšējo daļu un riteņu arkām uzsver izturīgo izskatu. Arī aizmugures dizains atklāj piedzīvojuma meklētāja pazīmes, piemēram, sudraba krāsas aizsargplāksne un dubultie izplūdes uzgaļi, kas pastiprina platāku izskatu.

Tie, kuri vēlas atstāt asfalta ceļu aiz muguras, priecāsies par 20 milimetriem papildu klīrensa, kā arī pilnpiedziņas sistēmu ar Twinster griezes momenta sadalījumu un jauno piecpunktu aizmugurējo piekari. Tāpat kā tā radinieks GSi, arī Country Tourer ir pieejams ar jauno augstākā līmeņa 2.0 l BiTurbo dīzeļdzinēju (oficiālais degvielas patēriņš Country Tourer 2.0 BiTurbo saskaņā ar NEDC: pilsētā 8,9 - 8,8 l / 100 km, ārpus pilsētas 6,0 - 5,9 l / 100 km, kombinētajā režīmā 7,2 - 7,1 l / 100 km, oficiālās kopējās CO2 emisijas 191 - 188 g / km).

Jaunā Insignia Country Tourer, atbilstoši izturīga apvidus auto raksturam, ir galvenokārt praktiska, pateicoties arī papildus sensoram, kas regulē bagāžas nodalījuma vāku, standartā pieejamiem jumta reliņiem, kā arī plašajam ultramoderno atbalsta sistēmu klāstam, savienojamības un komforta iespējām.

Opel Exclusive: Padari to pilnīgi unikālu

Pēc pavasarī Ženēvas auto izstādē veiktā paziņojuma, Frankfurtes IAA ir tas gods atklāt pirmo Insignia ar Opel Exclusive apdari. Personalizēšanas koncepts tagad ļauj Insignia pircējiem izvēlēties tieši to krāsu, kādu viņi vēlas. Pašlaik papildus standarta krāsu piedāvājumam ir pieejami 15 toņi. Nākamajos mēnešos Opel piedāvās neierobežotu iespēju skaitu. Meitas acu krāsa vai krāsa, kas saskaņota ar garāžā esošo retro automašīnu – visi šie toņi nākotnē var kalpot par paraugu individuālajam klienta krāsas tonim. Un, lai gan parastajos Insignia modeļos ir daudz hroma detaļu, High Gloss Black Pack piešķir Exclusive modelim papildus sportisku izskatu ar spīdīgu melnu Opel radiatora resti un logu apdares līstēm, ārējiem spoguļiem un daudz ko citu. Kā arī ir pieejama plašāka vieglmetāla disku izvēle. Ekskluzīvo līniju drīzumā papildinās vēl vairāk ādas apdares variantu interjeram un dekoratīvie dizaina elementi, kā rezultātā tiks radīti unikāli automobiļi, kas personalizēti pēc to īpašnieka gaumes. Papildus, katram Insignia, kas pasūtīts kā Exclusive modelis, ir iekļauta virkne standarta apdares elementu: Navi 900 IntelliLink ar astoņu collu krāsu skārienekrānu, Solar Protect siltuma absorbējošie stiklojumi, kā arī inovatīvās IntelliLux LED® matricu gaismas.

Opel Astra CNG: Īpaši efektīvs bestsellers

Pirms diviem gadiem IAA debitēja jaunākā Astra paaudze, un tā kompaktklasē ieviesa tādas modernas inovācijas, kā IntelliLux LED® matricu adaptīvie lukturi. Pateicoties visaugstākajām tehnoloģijām, ļoti dinamiskajam dizainam un lieliskajam komforta līmenim, piecdurvju Astra hečbeks un Sports Tourer universāls īsā laika posmā ir kļuvuši par īstiem bestselleriem un tika atzīti par “Gada Auto 2016” Eiropā.

Alternatīvās degvielas Astra CNG (saspiesta dabasgāze) piedzīvos savu pirmizrādi IAA. Jaunais dabasgāzes variants ir ne tikai īpaši labvēlīgs klimatam, tas arī pārsteidz ar zemām ekspluatācijas izmaksām, jo CNG ir lētāks par benzīnu. Astra CNG 81 kW / 110 Zs 1,4 litru turbo dzinējs ir optimizēts lietošanai ar dabasgāzi, biogāzi vai jebkādu šo degvielu sajaukumu. Gadījumā ja 19 kg (117,5 litru) gāzes rezervuārs, kas atrodas divās no oglekļa šķiedras kompozītmateriāla izgatavotās “Type 4” tvertnēs, iztukšotos, 13,7 litru rezerves benzīna tvertne saglabās Astra CNG braucošu, līdz gāzes tvertnes atkal varēs uzpildīt.

Opel Vivaro Tourer un Life: Liels, komfortabls furgons biznesam un ceļojumiem

Visbeidzot, IAA savu pirmizrādi piedzīvos jaunie pasažieru furgoni Vivaro Tourer un Vivaro Life. Pateicoties daudzajām konfigurācijas iespējām, Vivaro jau ir vispopulārākais Opel komercauto. Kopā ar jaunajiem, īpaši ērtajiem un universālajiem pasažieru variantiem, lielā, daudzfunkcionālā kravas versija tagad uzsāks jaunu nodaļu. Vienmēr pieejamas tehnoloģijas: biznesa klases aprīkojums un vieglajai automašīnai līdzvērtīgs komforts, pasažieru sēdvietu dažādās konfigurācijas iespējas, kā arī inovatīvas tehnoloģijas un palīdzības sistēmas, tai skaitā standartaprīkojumā iekļauta kruīza kontrole ar ātruma ierobežotāju.

Jaunais Vivaro Tourer ir ideāli piemērots pirmās klases biznesa atpūtas telpai. Otro sēdekļu rindu ar “Easy Entry” funkciju vienkārši var pagriezt par 180 grādiem, radot pievilcīgu aicinošu vidi, kurā pasažieri var sēdēt viens otram pretī. Ietilpīgais furgons ir vēl ērtāks ar papildus pieejamiem diviem 360 grādu grozāmiem sēdekļiem un salokāmu galdiņu. Portatīvos datorus un citas mobilās ierīces var viegli savienot ar USB pieslēgvietu un 220 voltu rozeti. LED sistēma nodrošina plašu iekšējo apgaismojumu. Vivaro Tourer piedāvā arī ekskluzīvu ārējo izskatu, ko akcentē spīdīgi melni durvju un bagāžas nodalījuma rokturi, tonēti logi un 17 collu vieglmetāla diski.

Savukārt jaunais Vivaro Life ir ideāls kemperis un atpūtas furgons. Īpašnieki var vienkārši doties ceļā un baudīt ilgāku atpūtu, kur vien viņi vēlas – pat ja tas ietver nakšņošanu. Pateicoties tā gudrajam un fleksiblajam aprīkojumam, Vivaro Life ir ideāli piemērots tūrisma braucienam ar visu ģimeni vai spontānam nedēļas nogales ceļojumam divatā. Standarta grozāmie atsevišķie sēdekļi otrajā rindā un kustīgs trešās rindas sēdeklis, kas aprīkots ar gudru mehānismu dažu sekunžu laikā var tikt pārvērsts par komfortablu gultu, un ļauj dzīvesstila furgonu pārveidot par mājīgu vietu, kur gulēt ar augstāko komfortu. Papildiespējas iekļauj tonētus logus, saliekamo galdu starp otro un trešo rindu, kā arī papildu sildītāju, kas nodrošina komfortablu temperatūru arī ziemas mēnešos.

Tāpat kā Vivaro Tourer, Vivaro Life standarta versijā pieejams LED salona griestu apgaismojums, USB porti un rozete pasažieru nodalījumā. Standarta versijā ir iekļauta arī gaisa kondicionēšana / automātiskā klimata kontrole, parkošanās asistents un daudzas citas funkcijas, kā arī lielisks komforta līmenis arī vadītājam un priekšā sēdošajam pasažierim. Abi var baudīt relaksējošu braucienu, pateicoties sešos virzienos regulējamiem sēdekļiem ar roku balstiem, jostasvietas balstu un sānu drošības spilveniem.

[1] OnStar pakalpojumam nepieciešama aktivizēšana un OnStar Europe Ltd. konts. Wi-Fi piekļuves punkta pakalpojumiem nepieciešams mobilā tīkla operatora pieslēgums. Pēc izmēģinājuma perioda beigām var tikt iekasēta papildus maksa. Visi pakalpojumi atkarīgi no mobilā tīkla pārklājuma un pieejamības. Apmeklējiet http://www.opel.lv/onstar, lai uzzinātu par pakalpojuma iespējām un izmaksām.

[2] Izmantojot Booking.com.Ir nepieciešama e-pasta adrese un kredītkarte.

[3] Izmantojot Parkopedia

Grandland X

Grandland X

Insignia Country Tourer

Insignia Country Tourer

Insignia GSI

Insignia GSI

Insignia GSI

Insignia Exclusive

Insignia Exclusive

Insignia Exclusive

Astra CNG

Vivaro Tourer

Vivaro Tourer

Vivaro Life

Vivaro Life

Vivaro Life

Vivaro Life

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Policija: Uz Latvijas ceļiem bojāgājušo skaits šogad sarucis par 15%

Uz Latvijas ceļiem avārijās bojāgājušo skaits šogad sarucis par 15%, LTV "Rīta panorāmā" pastāstīja Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 

Prezentēts jaunais Ford Transit Custom – Eiropas līderis segmentā ar vienas tonnas kravnesību (+ foto)

Jaunais Ford Transit Custom – uzlabots stils, produktivitāte un tehnoloģija Eiropas vispārdotākajam mikroautobusam ar vienas tonnas kravnesību. Lasīt vairāk

 

Kravas auto šoferu neveiksmes (+ video) 1

Video apkopotas kravas auto šoferu neveiksmes, ko ierakstījušas video kameras vai citu satiksmes dalībnieku video reģistratori. Lasīt vairāk

 

1,9 sekundes; 400 km/h - Tesla Roadster liks nobālēt visiem (+ video; foto) 17

Reizē ar Tesla Semi kravas auto amerikāņu elektrisko automašīnu ražotājs Tesla Motors prezentējis arī modeļa Roadster jauno paaudzi, kas apveltīta ar iespaidīgiem dinamikas rādītājiem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti