No 90 600 eiro - jaunais Audi A8 kļuvis pieejams pasūtīšanai (+ foto) 15

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 2.oktobris 2017 6:03

Aizvadītās nedēļas nogalē Audi atklāja pieteikšanos sedanu flagmaņa A8 jaunās paaudzes modeļa iegādei. Bāzes versijā tas maksās vismaz 90 600 eiro, pagarinātā modifikācija – par 3500 eiro vairāk.

Jaunais modelis sākumā būs pieejams ar diviem 3,0 litru V6 turbo motoriem. Dīzeļa versijā tas attīsta 286 Zs (600 Nm), kas kopā ar sērijveida Quattro pilnpiedziņu 5,17 m garajam (5,30 m pagarinātais) sedanam 100 km/h ļaus sasniegt 5,9 sekundēs, savukārt benzīna motors attīsta 340 Zs (500 Nm) un simtu var sasniegt 5,6 sekundēs. Pirmajā gadījumā degvielas patēriņš ir 5,6 litri, otrā – 7,5 litri.

Jaunais A8 komplektēts ar daļējā hibrīda sistēmu, kas sastāv no diviem galvenajiem komponentiem - ūdens dzeses 48 voltu siksnas ģeneratora-startera (BAS), kas papildina tradicionālo vārpstas starteri. Tas jaunajā Audi A8 ir nepieciešams tikai auksta dzinēja iedarbināšanai. Otrs komponents ir bagāžas nodalījumā uzstādītais litija jonu akumulators, kas uzkrāj MHEV (daļējā hibrīda elektroautomobiļa) enerģiju, kā arī 48 voltu sistēma.

BAS priekšrocības ir īpaši pamanāmas, kad vadītājs piebrauc pie sarkanās gaismas vai apļveida krustojuma. Ja bremzēšanas laikā ieslēdzas luksofora zaļā gaisma vai atbrīvojas ceļš un vadītājs atlaiž bremžu pedāli, tiek iedarbināts iekšdedzes dzinējs un automobilis nekavējoties uzņem ātrumu. Tas ir iespējams, pateicoties ģeneratoram-starterim, kas ir pastāvīgi savienots ar iekšdedzes dzinēju.

Jaunā spēka piedziņa pavisam īpašā veidā apvieno efektivitāti un komfortu - Audi A8, pārvietojoties ar ātrumu no 55 līdz 160 km/h, var līdz pat 40 sekundēm ripot ar pilnībā izslēgtu dzinēju, neradot trokšņus un izmešus. Tiklīdz vadītājs atkal nospiež gāzes pedāli, BAS ātri un vienmērīgi iedarbina iekšdedzes dzinēju. Turklāt Start/Stop funkcija kļūst pieejama, sākot ar 22 km/h.

Ērtā Start/Stop funkcija jaunajā Audi A8 būtiski atšķiras no iepriekšējām sistēmām. Ar plašu savienojamības funkciju klāstu aprīkotais sedans spēj atpazīt dažādas satiksmes situācijas. Ja ceļš priekšā ir brīvs, BAS ātri iedarbina iekšdedzes dzinēju, ļaujot vadītājam strauji uzsākt kustību. Pēc ilgstošas apstāšanās un gadījumos, kad vadītājs vēlas ieslēgt gaisa kondicionētāju, iekšdedzes dzinējs tiek iedarbināts īpaši klusi un vienmērīgi. Automobilis ir aprīkots ar jaunu funkciju - tiklīdz Audi A8 priekšā esošais transportlīdzeklis uzsāk kustību, tiek iedarbināts dzinējs, pat ja bremžu pedālis ir joprojām nospiests. Šāda kontroles stratēģija ļauj vadītājam nekavējoties iekļauties satiksmes plūsmā.

Lai panāktu tik augstu efektivitāti, jaunais Audi A8 ir aprīkots ar izsmalcinātu dzinēja vadības sistēmu. Tā apstrādā gan maršruta datus, gan informāciju no daudzajiem sensoriem, tostarp priekšējās kameras. Dzinēja vadības sistēma izmanto šo aprīkojumu, lai noteiktu, vai A8 atrodas ripošanas vai enerģijas uzkrāšanas režīmā. Visi šie risinājumi ne tikai uzlabo komfortu, bet arī ietaupa degvielu. Audi A8 daļējā hibrīda sistēma samazina degvielas patēriņu līdz pat 0,7 l/100 km.

 

 
Visi komentāri
 
klm 2.oktobris 2017 8:36
4 4 Atbildēt

Amerikas auto faniem šitais nepatiks, nav būvēts 70-to gadu stilā un pēc tā laika gospeļiem.

p.s. kā zināms, tad vairāk kā puse amerikāņu (izņemot, protams, imigrantus) dzīvo nostaļģijā pēc 70-tajiem.

viencexperc 2.oktobris 2017 11:45
2 2 Atbildēt

Latvijā tā dzīvo vairāk kā 45 procentu cilvēku. Rīgā vēl vairāk. Tikai nevis pēc 70,ajiem bet pēc 45.-tā gada.

Paskaties google street cik asv ir veco auto. Viņi pat brauc. Ne tā kā šie komunistu lūžņi, kurus pēc 100 000 var izmest miskastē. Tu domā, ka 2017.-ā gada auto pēc desmit gadiem būs ejoši?

Jānis 3.oktobris 2017 11:36
1 0 Atbildēt

Jā - būs ejoši. Un es nevis tikai domāju, kā tu te, bet zinu.

msh 3.oktobris 2017 17:41
0 0 Atbildēt

ASV principā visa autobūve klasificējas kā "vecs auto". Gan šī ir tā reize kad amerikāņu autobūves arhaisms ir skaitāms kā pluss - kamēr eiropas ražotāji pūlas visiem spēkiem lai radītu lamatas, kas drīz vien izjuktu, jeņķi tā nedara, jo ko tu tādu uztaisīsi 60 gadus vecā augšējo vārstu V8 motorā, lai tas daudzmaz uzticami kalpotu 5-10 gadus, bet pēc tam dārgi nošķīstu? Pareizi, neko.

Pirms 15 gadiem, kad eiropā vēl ražoja mašīnas, tad amerikāņu atpalicība bija vērtējama savādāk, kaut gan - tolaik vismaz GM centās modernizēt savus dzelžus, šiem bija NorthStar DOHC V8 bīdelis un vēl šis tas, bet kopš tā laika ir atteikušies, jo sapratuši ka moderni dzelži nevienam nah nav vajadzīgi...

p 2.oktobris 2017 8:37
6 1 Atbildēt

TĀ vietā varētu noopirkt austriešu pašgājēju haubici

felix65 2.oktobris 2017 8:47
6 0 Atbildēt

No 90 600 eiro pieejams pasūtīšanai? Tipa- ja nav maizes, ēdiet kūkas?

viencexperc 2.oktobris 2017 11:11
7 8 Atbildēt

Par 90 000 nopirkt pelēkās masas auto, uz kuru neviens pat neatskatīsies, un bāzes versijā aprīkots sliktāk par mazdu, var tikai īstens komunists un autists ( audi fans)

viencexperc 2.oktobris 2017 11:22
3 3 Atbildēt

* pelēkās masas, jo izskats neatšķiras, vai maz atšķiras no pārējiem 91 000 pa Latvijas ceļiem braucošajiem audī.

klm 2.oktobris 2017 11:37
4 3 Atbildēt

Tu pludmalē staigā rozā peldenēs, ap pieri uzsējis varavīksnes krāsu lentīti?

Rallists 2.oktobris 2017 13:58
7 1 Atbildēt

Tie kuri grib lai atskatās pērk dzeltenas kajennes, zilas bentaygas, baltus iksus un hārlijus bez izpūtējiem.

Kapēc cilvēks, kurš ir gana sasniedzis dzīvē nevarētu bez liekas uzmanības komfortā un klusumā braukt uz mājām vai pa darba darīšanām?

viencexperc 3.oktobris 2017 11:12
0 1 Atbildēt

Tāpēc tu neko arī nesasniedzi, jo psiholoģija tev ir ka pelēkās masas cilvēkam. Ej uz savu rūpnīcu vai gateri, saņem 500 eiro un domā, ka viss ir labi.

Tāpēc jau ir uztaisīts tāds dārgs audī, lai tāds kā tu pirktu a4 vai a3 un sapņotu par a8.

Jānis 3.oktobris 2017 11:38
1 0 Atbildēt

Vienīgais, kas te neko nav sasniedzis, ir viencexpertc. Tādēļ jau arī niku tādu izvēlējies un tādēļ tāds naids pret labām lietām, lai kaut kā savu pašlepnumu celtu.

Conqueror 2.oktobris 2017 11:19
0 0 Atbildēt

sarkanā krāsā ir smuks, pelēks gan nepatīk

i 2.oktobris 2017 13:49
1 0 Atbildēt

par izskatu piekriitu ,ka tas ipashi neuzrunaa, bet parejais ar jaunam tehnologijaam parbazts un loti kvalitativs luksussa klases limuzins, kuramgalvenie konkurenti varetu buut bmw un MB, pareji visticamaak,ka nevelk liidz. latvija maz kas tadu varēs atļauties, varbūt vienīgais Ventspils brīvosta, Vai saimes atobāze, un cena notekti puslidz aprikotam buus paari par 100 tukst

Bils 2.oktobris 2017 15:25
2 1 Atbildēt

"..jaunais Audi A8 kļuvis pieejams pasūtīšanai" - pareizi un jo tālāk, jo labāk pasūtīt %irst!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 20

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti