"Volkswagen" noraizējies par "Škoda" pārāk lielo peļņu (un gatavo sankcijas) 20

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 6.oktobris 2017 10:47

2016.gadā "Škoda" uzrādījusi vēl lielāku operatīvo peļņu nekā "Audi", tādēļ abu kompāniju mātesuzņēmums "Volkswagen AG" ir pamatoti noraizējies par konkurenci savu struktūrvienību vidū.

Vēl vairāk – "Škoda" tīrā peļņa bijusi 8,7% apmērā, no visiem koncerna uzņēmumiem šajā rādītājā zaudējot vienīgi "Porsche", kamēr pats "Volkswagen" spējis iegūt vien 1,8%.

"Škoda" panākumu atslēga ir pieeja vācu iestrādēm un zemās rūpnīcas strādnieku algas – 10,1 eiro par darba stundu pret 38,7 eiro vācu autorūpnīcās.

Lai atrisinātu šo problēmu, "Volkswagen" vadība izskatīs vairākus priekšlikumus. Viens no tiem paredz prasīt no "Škoda" lielāku samaksu par tehnoloģiju izmantošanu, otrs – sadalīt "Škoda" un "Volkswagen" galvenos tirgus un klientūru, kā arī pārskatīt noteikumus attiecībā uz kupejveida elektriskās piedziņas krosoveriem ("Volkswagen I.D. Crozz" un "Škoda Vision E"), tā kā ir pamats uzskatīt, ka vairums pircēju varētu izdarīt izvēli par labu čehu ražojumam.

Tikmēr "Volkswagen" joprojām cieš no dīzeļgeitas sekām – uzņēmums spiests pārskaitīt miljardiem dolāru kompensācijās, atteikties no agrāk plānotajiem projektiem un atlaist darbiniekus no ražotnēm. Vācu arodbiedrības iesaka pārcelt dažu "Škoda" modeļu ražošanu uz Vāciju, taču šāds risinājums neapmierina čehus, jo tādā gadījumā bez darba paliktu aptuveni divi tūkstoši "Škoda" uzņēmumā strādājošo.  

 

 
Visi komentāri
 
gunbox 6.oktobris 2017 11:11
11 0 Atbildēt

Sekas nemaz tik ilgi nebija jāgaida - ja reiz VAG saviem ražojumiem nevar atstāt koncepta izskatu un joprojām turpina ražot ar 10 gadus veca dizaina pēdām, tad lūk ir rezultāts, kad izvēlas tieši to pašu par lētākām cenām.

lasītājs 6.oktobris 2017 11:13
7 0 Atbildēt

Škoda Yetti-Krievijas auto eksporta līderis.

Palaidniex 6.oktobris 2017 11:23
3 0 Atbildēt

... 6.oktobris 2017 11:32
0 3 Atbildēt

nevar pārcelt, jo paliks bez darba..

ok, tas saprotams

kāpēc lai VW nevarētu likt to darīt, ja Škoda ir zem VAG ?

piektdiena 6.oktobris 2017 11:40
4 0 Atbildēt

tādēļ, ka arodbiedrībām tur ir liels spēks, turklāt arī valdība aizstāv savus uzņēmumus

viencexperc 6.oktobris 2017 11:58
18 4 Atbildēt

Cilvēki saprot, ka audi tā ir tā pati škoda, tāpc nolemj nepārmaksāt.

N 6.oktobris 2017 13:15
4 0 Atbildēt

Škodas paliks dārgākas

i 6.oktobris 2017 15:48
3 2 Atbildēt

iesaku izbraukt ar tadas pasas klases skodu, vw ,un audi, atskiriiba ir loti liela un ta ir uz auto salona kvalitaati, Audi taa pat var teikt ir izcila salidzinot ar citiem , ne pa velti saka parvolvo ja volvobuutu audi salons buutu gandriiz ideaala masiina

gunbox 6.oktobris 2017 17:38
4 0 Atbildēt

Tev arī iesaku izbraukt.

Superb, A6 un Passat ir pilnīgi identiski, ja ņem vidējo komplektāciju. Gaita, tehniskas īpašības un pakojums jau ir cita tēma. Ja tā pavisam skrupulozi, tad A6 izgāžas ar beņķiem. Passat tādā ziņā ir daudz ērtāki. Bet nu tas ir uz vidējo. Par max nopakotu nav bijusi interese, jo tik pat jau 200tk. km resursa ir paredzēts 200tk. Manā skatījumā pārmaksa par 10 gadus vecām tehnoloģijām ir neadekvāta max komplektācijā.

škoda 6.oktobris 2017 18:12
1 4 Atbildēt

Škodai ir sliktāka skaņas izolācija, cietāka piekare un BRIESMĪGI slikts sēdekļu audums.

ezis71 7.oktobris 2017 5:49
0 0 Atbildēt

Tā bija ar 2008.gada modeļiem,Fabijai Elegance komplektācijā bija ļoti smuks audums beņķiem,vienīgais mīnus bija kad viņos palika mati un putekļi kurus bija ļoti grūti izsūkt,kaut ar pirkstiem viņus lasi,kā pielīmēti.Viss pārējais bija ok.Kolēģim bija tā paša gada Octavia ar 1.9 l dīzēli,skaņas izolācija nekāda,itkā motors atrastos salonā.Cieta piekare bija RS modelim bet tas jau sporta vāģis.

škoda 7.oktobris 2017 15:30
0 0 Atbildēt

16-tā gada Octavia sēdekļi pēc 50 tkm izskatās sliktāk kā 6-tajam golfam pēc 300 tkm.

es 6.oktobris 2017 18:57
2 0 Atbildēt

Jādomā, ka kā vienmēr dziesma ir par Pontiem. Bēdīgi, bet tā šajā valstī ir pieņemts.

Eksperts 6.oktobris 2017 20:53
2 0 Atbildēt

Man kā parastam ierindas iedzīvotājam nav saprotams, kāpēc vācu vīri nevarētu likvidēt visu volkswagen koncernu, ar visām tām dīzeļgeitas sekām un sākt ražot škodu aizmirstot par tādu volkswagen kā sugu.

Škoda 7.oktobris 2017 15:31
1 0 Atbildēt

Un tu pirktu Škodu par VW cenu???

Eksperts 6.oktobris 2017 20:55
1 0 Atbildēt

Tā laikam man tāda tipiskā latvieša domāšana.

Conqueror 7.oktobris 2017 19:14
1 0 Atbildēt

Škodai vajag atbrīvoties no vw ķepas

Škoda 7.oktobris 2017 19:56
2 0 Atbildēt

Un ko tad, pirkt VW tehnoloģijas par dubultu cenu? Vai pašiem atgriezties pie savas briesmīgās pagātnes?

uz biržu! 9.oktobris 2017 10:37
0 0 Atbildēt

Sastiķējam,un izpērkam?Ko?Ja vajag,tad jādara!

kuku-ruku-kū 9.oktobris 2017 10:36
0 0 Atbildēt

Tukša graboņa.Optimizēs finanšu plūsmas,noslēps peļņu,padarbosies ar nodokļiem,un joprojām būs nauda dīzeļgeitas maksājumiem un kukuļiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti