Uzņēmumam Mazda Tokijas autoizstādē divkārša debija (+ foto) 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Inchcape | 10.oktobris 2017 10:06

2017. gada Tokijas autoizstādē Mazda Motor Corporation prezentēs divus konceptautomobiļus: vienu, kas vēsta par uzņēmuma nākamās paaudzes produktiem, un otru, kas demonstrē tā nākamās paaudzes dizaina attīstības virzienu.

Autoizstādē, kas apmeklētājiem durvis vērs 28. oktobrī un būs apskatāma līdz 5. novembrim (preses dienas 25. un 26. oktobrī), Mazda kā savu tehnoloģiju eksponātu atrādīs arī SKYACTIV-X benzīna dzinēju.

Tokijā pirmizrādi piedzīvos kompakta hečbeka prototips, kas apvieno nākamās paaudzes tehnoloģijas un dizainu. Tas iemieso SKYACTIV automobiļu arhitektūru – nākamās paaudzes tehnoloģijas, kas balstītas uz Mazda uz cilvēku orientēto dizaina filozofiju un nodrošina optimālu funkcionalitāti, bet to darbina SKYACTIV-X – pasaulē pirmais* tirdzniecībā pieejamais benzīna dzinējs, kurā izmantota kompresijaizdedze. Rezultāts ir ievērojami uzlabota dinamika un pievilcīgs izskats.

Savukārt Mazda dizaina nākotnes vīziju demonstrē tā nākamās paaudzes dizaina koncepcija – izteiktāka versija par pasaulē atzīto KODO dizaina valodu, kas debiju piedzīvoja 2012. gadā modelī Mazda CX-5.

Tāpat būs apskatāms Mazda CX-8 – jauns krosovera tipa apvidus auto ar trim sēdekļu rindām un ievērojamiem SKYACTIV-D 2,2 l tīrā dīzeļdzinēja uzlabojumiem, kā arī speciālā izlaiduma modelis Mazda MX-5 Red Top. Mazda CX-8 tirdzniecībā Japānā nonāks decembrī. Mazda MX-5 piedāvās tumši sarkanu virsbūvi un kastaņbrūnas nappa ādas apdari.

„Augustā mēs iepazīstinājām ar mūsu ilgtermiņa tehnoloģiskās attīstības vīziju „Ilgtspējas Zoom-Zoom 2030”, kurā izklāstīts, kā Mazda centīsies izmantot braukšanas prieku – automobiļu pievilcības stūrakmeni 
– lai risinātu problēmas, ar ko saskaras cilvēki, planēta Zeme un sabiedrība. Tajā paredzēts, ka Mazda ievērojami samazinās CO2 izmešu daudzumu, un mēs uzskatām, ka labākais veids, kā to paveikt, ir samazināt izmešu daudzumu reālos dzīves apstākļos, vienlaikus piedāvājot iekšdedzes dzinēju un elektrificētu tehnoloģiju kombinācijas, ņemot vērā katrā reģionā pastāvošo situāciju enerģētikas un energoresursu avotu jomā,” teica Masamiči Kogai (Masamichi Kogai), Mazda pārstāvošais direktors, prezidents un vadītājs. „Mūsu nostāja šogad iezīmē jaunas ēras sākumu uzņēmumā Mazda. Un mēs to nodemonstrēsim ar tādu dizainu un tehnoloģijām, kas definēs pavisam jaunu Mazda automobiļu paaudzi. To skaitā ietilps SKYACTIV-X – benzīna dzinējs, kas piepilda jau sen lolotu globālu autonozares sapni.”

Mazda rīkos preses konferenci 25. oktobrī plkst. 13:40 pēc vietējā laika.

 
Visi komentāri
 
gunbox 10.oktobris 2017 11:32
0 0 Atbildēt

Vispār jau KODO dizaina valoda sākusies ir vairāk kā pirms 10 gadiem. Tikai tās ieviešanas tempi ir nošpikoti no vācu autobūves. Šodien prezentējām, nākošgad pielikām šo līniju un nosauksim par facelift, pēc 2 gadiem nākošo un nosauksim par jaunu modeli. Skat - pagājuši 10 gadi un 10 līnijas ir no koncepta ieviestas. Pēc vēl 10 gadiem beidzot sagaidīsim konceptu patiesajā izskatā. Bravo, Mazda!

viencexperc 10.oktobris 2017 12:53
0 0 Atbildēt

drīz tos benzīna dzinējus sāks arī aizliegt. Bet Mazda pēc 10 gadiem tos sāks ražot.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti