Renault attīsta elektrisko transportlīdzekļu uzlādes viedo tīklu

 
Renault | 11.oktobris 2017 11:35

Renault Grupa, Eiropas vadošais elektrisko transportlīdzekļu (ET) ražotājs, ar prieku paziņo par Renault Energy Services izveidi. Šī jaunā apakšuzņēmuma mērķis būs izvērst aktīvu klātbūtni enerģētikas un viedo tīklu sektoros, kas abi ir nozīmīgi elektriskās mobilitātes izplatībā.

Renault Energy Services: veltīts viedo tīklu attīstībai

Renault Energy Services darbosies ļoti līdzīgi start-up uzņēmumiem un tā mērķis ir investēt projektos, kas saistīti ar viedajiem tīkliem, veidojot priviliģētas saiknes ar dažādām enerģētikas nozares ieinteresētajām pusēm. Renault Energy Services galvenokārt koncentrēsies uz viedās uzlādes attīstību, transportlīdzekļu un tīkla mijiedarbību un otrreiz lietojamajām baterijām.

Saijs Žils Normands (Vecākais viceprezidents, Electric Vehicles, Renault): “Renault Energy Services izveide iezīmē būtisku soli. Investēšana viedajos tīklos ir atslēga uz mūsu Eiropas elektrisko transportlīdzekļu tirgus vadošās pozīcijas nostiprināšanu un ET industrijas izaugsmes paātrināšanu.”

Par viedajiem tīkliem

Pateicoties šim jaunajam uzņēmumam, Renault Grupa ir iecerējusi veikt būtisku ieguldījumu viedās uzlādes tīklu izplatībā. Viedie tīkli, veicot datu nosūtīšanu, spēj veikt reāllaika pielāgojumus elektroenerģijas piegādē, lai efektīvāk pārvaldītu resursus. Renault elektriskie transportlīdzekļi, kas pievienojas viedajiem tīkliem būs ieguvēji no ekonomiskas, zemāka oglekļa patēriņa elektrības.
Papildu viedās uzlādes attīstībai, viedie tīkli atbalstīs arī mijiedarbību starp elektriskajie transportlīdzekļiem un tīkliem un projektiem, kuros ir iesaistītas otrreizlietojamās baterijas:

• Viedā uzlāde regulē akumulatora uzlādes līmeni atkarībā no klientu vajadzībām un elektroenerģijas pieejamību tīklā. Baterijas tiek lādētas tad, kad piedāvājums pārsniedz pieprasījumu, jo īpaši atjaunojamās enerģijas ražošanas “pīķa” laikā, kad to likmes ir lētākās.

• Transportlīdzekļu un tīkla savienojumu sistēmās, elektriskie transportlīdzekļi nodrošinās elektrību tīklam “pīķa” stundās. Tādējādi tie ne tikai iegūs no viedās uzlādes, bet arī kalpos kā īslaicīgas enerģijas uzglabāšanas veids.

• Pat tad, kad ET akumulatoru dzīve kā enerģijas avotam būs galā, tās turpinās būt spējīgas uzglabāt nozīmīgu enerģijas daudzumu. Renault ir spējīgs izmantot to stacionārās enerģijas uzglabāšanas nolūkos. Sniedzot baterijām otro dzīvi, Renault ir spējīgs nosegt pilnu enerģijas uzglabāšanas spektru, sākot ar atsevišķām mājām un beidzot ar biroju ēkām, rūpnīcām, skolām un dzīvojamajām mājām un pat elektrisko transportlīdzekļu uzlādi.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti