Elektriskie taksometri Tartu kopumā ir nobraukuši jau vairāk nekā 10 miljonus kilometru 6

 

Foto: Publicitātes attēls

Nissan Nordic Europe | 11.oktobris 2017 20:37

Viens no pirmajiem uzņēmuma “Elektritakso” 100% elektriskajiem Nissan LEAF ir nobraucis jau vairāk nekā 322 000 km.

Tartu ir viena no vadošajām pilsētām Igaunijā, kurā notiek “elektriskā revolūcija”, taksometru pakalpojumu sniegšanas uzņēmumam “Elektritakso” turpinot attīstīt savu autoparku un tradicionālo automobiļu ar iekšdedzes dzinējiem vietā izvēloties elektriskos Nissan LEAF, kas nerada kaitīgos izmešus un darbojas gandrīz bez skaņas.

Arī paši taksometru vadītāji ir ļoti iecienījuši šo pasaulē visvairāk pārdoto elektrisko automobili. Balstoties uz elektrisko automobiļu zemajām ekspluatācijas izmaksām un uzņēmuma entuziasmu būt par videi draudzīgu uzņēmumu, “Elektritakso” taksometru pakalpojumus šobrīd nodrošina piecdesmit 100% elektriskie Nissan LEAF.

Pirmais elektriskais automobilis šī uzņēmuma autoparkā nonāca pirms vairāk nekā 5 gadiem, un šobrīd “Elektritakso” autoparkā esošie Nissan LEAF taksometri kopumā ir nobraukuši jau vairāk nekā 10 miljonus kilometru. Viens no šiem LEAF jau ir sasniedzis vairāk nekā 322 000 kilometru nobraukumu un joprojām ir lieliskā darba kārtībā, kas ir nepārprotams elektrisko automobiļu augstās kvalitātes un uzticamības apliecinājums. Šie automobiļi ir arī ātri uzlādējami, uzņēmumam izmantojot 100% ekoloģisku enerģiju.

“Elektritakso” pārstāvis Ermo Kontsons (Ermo Kontson) saka: “Mēs esam Igaunijā lielākais elektrisko taksometru pakalpojumu sniegšanas uzņēmums, aptverot vairāk nekā 95% no elektrisko taksometru biznesa. Mūsu uzņēmumā strādā daudz gados jaunu autovadītāju, kuri citkārt nemaz nebūtu strādājuši par taksometru vadītājiem. Viņus motivēja tieši tas, ka mūsu uzņēmums piedāvā taksometru pakalpojumus ar elektriskajiem automobiļiem. Elektrisko automobiļu vadīšana ir patīkamāka, jo tie brauc vienmērīgāk, ātri uzņem ātrumu un tos ir viegli lietot. Elektrisko automobiļu vadītāji vairs nevēlas pārsēsties parastajos automobiļos.”

“Sava uzņēmuma autoparkā izmantojot pilnībā elektriskos automobiļus, mūsu uzņēmums samazināja izmaksas par automobiļu tehniskajām apkopēm un oglekļa emisiju ietekmi uz siltumnīcas efektu izraisošo gāzu emisiju Tartu, jo ikdienā katrs mūsu taksometrs nobrauc aptuveni 200 kilometrus.”

Igaunijā ir Eiropā šobrīd vislielākā elektrisko automobiļu ātrās uzlādes infrastruktūra. Visā valstī ir izvietotas 163 ātrās uzlādes stacijas, tostarp uz visiem galvenās nozīmes autoceļiem. Tādējādi tiek nodrošināta iespēja ar elektriskajiem automobiļiem ērti braukt ne tikai pilsētās, bet visā valstī.

Nissan LEAF ir iecienījuši arī taksometru pakalpojumu sniegšanas uzņēmumu vadītāji un taksometru vadītāji Eiropā, kur mazākām automobiļu ekspluatācijas izmaksām un mazākai dīkstāvei tehnisko apkopju dēļ ir būtiska nozīme veiksmīgas biznesa darbības nodrošināšanai. Šie elektrisko automobiļu lietotāji ātri kļūst par to atbalstītājiem un arī saviem kolēģiem demonstrē ieguvumus, ko tiem nodrošina pāreja no tradicionālajiem automobiļiem uz elektriskajiem automobiļiem.

Nissan Europe elektrisko automobiļu nodaļas direktors Garets Densmors (Gareth Dunsmore) saka: “Visā pasaulē pilsētas saskaras ar lielām problēmām, kas ir saistītas ar piesārņotu gaisu un pārmērīgu siltumnīcas efektu izraisošo gāzu emisiju līmeni. Taksometru pakalpojumu sniegšanai izmantojot tādus nulles līmeņa izmešus nodrošinošus automobiļus kā Nissan LEAF, tiek veikts vitāli svarīgs solis, risinot šīs problēmas.”

Nissan LEAF ir pasaulē vispirktākais elektriskais automobilis – visā pasaulē pa ceļiem brauc jau vairāk nekā 280 000 Nissan LEAF. Ar nule kā pasaulei prezentēto jauno Nissan LEAF ar 40 kWh akumulatoru ar vienu uzlādes reizi var nobraukt līdz pat 378 km (NEDC*), tādēļ tas ir ideāli piemērots automobilis taksometru pakalpojumu sniegšanai. Turklāt tā izmēri, autovadīšanas ērtums un veiktspēja ir īpaši piemēroti pilsētas videi. Papildus tam, ka Nissan LEAF nerada kaitīgos izmešus, tā ekspluatācijas izmaksas ir četrkārt zemākas nekā tradicionālajiem automobiļiem ar iekšdedzes dzinējiem, un tehniskās apkopes izmaksas ir līdz pat 40% mazākas.

*Tiks apstiprināts pēc homologācijas saņemšanas. Balstoties uz NEDC (Eiropas Jaunais braukšanas cikls).

 
Visi komentāri
 
iciks 12.oktobris 2017 12:49
0 0 Atbildēt

Nu kā var dirst...

"Šie automobiļi ir arī ātri uzlādējami, uzņēmumam izmantojot 100% ekoloģisku enerģiju." Ja no viņa nekūp dūmi, šie dūmi kūp citur. Statistika rāda, ka Igaunijā aptuveni 15% elektroenerģijas var tikt uzskatīta par t.s. zaļo. Kamēr visa tāda nebūs, tikām viņi varētu nemuldēt tukšu.

as 12.oktobris 2017 13:02
1 0 Atbildēt

Kad viņi veic uzlādi un cik laika tas paņem diennaktī? Tā ir dīkstāve un ilga,parastie taxi mauc 24/7 ar 2-3 vadītājiem uz auto. 200km dienā ir ļoti maz priekš taxi,manuprāt.

Pļurkt 12.oktobris 2017 14:14
0 0 Atbildēt

kamēr jaunu AKB nomaiņa netiek ieskaitīta, tikam tā servisapkalpošanas ekonomija pastāv!

Kā nāks klāt bateriku nomaiņa par 50% no auto vērtības - tā cipari būs pavisam citi!

Pagaidām AKB nekalpo 10+ gadi un arī neļauj nobraukt pa 1/2 ļimonam bez to nomaiņas.

P.s. Igaunijā ir krietni mazāk zaļās enerģijas kā tie 15% - lauvas tiesa tiek iegūta sadedzinot slānekli, tieši kura vēl lielāka dedzināšana tiek paredzēta līdz ar autoparka pieaugošo elektrifikāciju.

msh 12.oktobris 2017 20:07
1 0 Atbildēt

Man patīk visi tukšie un skaļie saukļi, apgalvojot ka kvalitāti parāda dažus gadus lietotas mašīnas liels nobraukums. Litija jonu aķu galvenais ienaidnieks ir laiks, tb vecums - ja desmit gadus vecai Lapai joprojām būs vismaz 90% aķa ietilpības, tad vēl vaaaarbūt varētu runāt par kaut kādu kvalitāti.

ZZZZ 13.oktobris 2017 17:48
1 0 Atbildēt

Esmu nedaudz braucis pa pilsētas satiksmi pie stūres ar leaf. Kopā salonā četri cilvēki. Uzrāviens ļoti labs, patīkamas braukšanas sajūtas. Kā taksis viņš iespējams atmaksāsies, un ja gaida pesažieri, pieturā kur paralēli var uzlādēties, kāda vaina.

Astro 16.oktobris 2017 7:38
1 0 Atbildēt

Parādi man vienu normālu Eiropas valsti, kur brauc ar 10 gadu veciem takšiem. Takšu mūžs ir 5-7 gadi, kad tos ar milzīgu noskrējienu pārdod par kapeikām, jo tie savu ir nokalpojuši.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti