Vācijas auto žurnāla „Sport Auto” lasītāju balsojumā par labākajiem atzīti četri BMW, kā arī pa trim Audi un Porsche modeļiem.
Vairāk nekā 13 000 aptaujas dalībnieku par labāko sportisko sedanu un universālu atzina BMW 340i (kategorija līdz 50 000 eiro), Mercedes-AMG C63 S (līdz 100 000 eiro) un Audi RS6 Avant Performance (virs 100 000 eiro). Kabrioletu un rodsteru ieskaitē dažādās cenu kategorijās uzvarēja Porsche 718 Boxster S, Porsche 911 Carrera GT un Mercedes-AMG GT C Roadster, bet Audi ar S1 un RS3 Sportback bija labākais sportisko mazauto un kompakto automobiļu klasē.
Kupeju ieskaitē laurus plūca BMW M240i, BMW M2 un Porsche 911 GT3, bet BMW Alpina D4 Biturbo Coupe atzina par labāko sportisko sērijveida dīzeļauto.
Lasītājiem bija jāvērtē arī labākie importa sporta automobiļi. Šajā aptaujā uzvarēja Abarth 695 Biposto (mazauto) un Honda Civic Type R (kompaktā klase). Divas balvas ieguva Alfa Romeo Giulia (sedani/universāli): Giulia Veloce kategorijā līdz 50 000 eiro un Giulia Quadrifoglio līdz 100 000 eiro, bet pie trīs nominācijām tika Ford, kas ar Ford GT un Mustang GT uzvarēja superauto, kā arī kupeju un kabrioletu (līdz 50 000 eiro) ieskaitē.
Vai tad kāds to vēl nezināja?
ņem vērā, ka vācieši balso, pērk un lieto vācu ražotos "autos"
Ņem vērā, ka žurnāls tiek izplatīts arī ārpus Vācijas, to lasa daudzi vāciski runājoši ne-vācieši, kas pērk un lieto vācu ražotos auto, jo zin, ka vācu auto ir autbūves ETALONS.
Strīpiņa aizmirsās! Pareizi ir E-TALONS un tev pilnīgi piekrītu. Jau kādus 10 gadus vācu auto iegāde noved pie e-talona iegādes. Savukārt tirdzniecību veicinošu izstrādājumu ražošana beidzās 30 gadus atpakaļ. Tad 20 gadu viduvēja vģetēšana uz veciem lauriem un pēc tā 10 gadus strauja izstrādes un ražošanas kvalitātes kritums. Tā diletantiski man gan šķiet, ka atuveni 50% problēmu veido sadarbība ar Bosch - marasmātisku stagnātu kantoris, kas jebko sačakarē sarežģījot vecu projektu un uzdodot to par jaunu.
Braucot ar vācu auto, nekas neesmu izmantojis E-talona pakalpojumus. Ar frančiem un japīšiem gan. Tā kā nevajag pirkt vācu šrotus un pist kapeiku uz apkopēm/remontiem, tad problēmu nebūs.
Tad tev ir vecs vācu auto. Un noteikti nav MB. Tieši MB sāka pārgulēties uz veciem lauriem un gadus 10 nāk ārā mēmas šausmas inženierijas ziņā. Un jo mazāk pista kapeika pie pirkšanas (t.i. pilnāka komplektācija), jo problēmas lielākas. Cieši pēdās seko VAG vispirms ar Audi, tad VW un noslēdzot ar Porsche. BMW laikam turas vislabāk. Nu un Opelis vidēji normāls - dizains atbilst cenai. Nu varbūt kautkur pārmudrīts.
Viņam ir 94 ā gada žurka. Bez elektronikas, tāpēc nav kam lūzt